Gå til innhold

Timesalg hos MPX 01.06.10


Anbefalte innlegg

Dette er da vel mye bedre enn 25-30 småvarer og duppedingser med 10-15% avslag på som ingen vil ha. Slik som f.eks. Komplett bruker å ha.

Det er på Komplett sine Weekend-tilbud, noe de har vær eneste helg, det blir noe helt annet synes jeg. Og som Leif Einar sier; Det er som lager rydding.

 

Så ikke dette før nå, utrolig dårlig informasjon før en slik dag. Forståelig nok mtp de evt mister diverse salg dagen(e) før, men ennså idiotisk da kun fåtallet får med seg den. Det må da gå an å få opp et banner en dag eller lignende før en slik dag?

 

Regner med det ikke er vits å komme med noen tips angående evt tilbud, men prøver likevel;

 

* En 2.5" Western Digital intern harddisk, enten 500 GB, 750 Gb eller 1 Tb-versjonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er da vel mye bedre enn 25-30 småvarer og duppedingser med 10-15% avslag på som ingen vil ha. Slik som f.eks. Komplett bruker å ha.

Det er på Komplett sine Weekend-tilbud, noe de har vær eneste helg, det blir noe helt annet synes jeg. Og som Leif Einar sier; Det er som lager rydding.

 

Så ikke dette før nå, utrolig dårlig informasjon før en slik dag. Forståelig nok mtp de evt mister diverse salg dagen(e) før, men ennså idiotisk da kun fåtallet får med seg den. Det må da gå an å få opp et banner en dag eller lignende før en slik dag?

 

Regner med det ikke er vits å komme med noen tips angående evt tilbud, men prøver likevel;

 

* En 2.5" Western Digital intern harddisk, enten 500 GB, 750 Gb eller 1 Tb-versjonen.

 

Vet ikke om du sikter til banner på sidene dems, eller reklame hos andre sider. Jeg har sett 'countdownen'(Kom ikke på et norskt ord) på mange andre sider hittil.

Lenke til kommentar

Tjaaa, skjermkortprisen var skuffende da. Her er hva jeg betalte for kortet i fjor høst:

 

11/10/09

 

Takk for at du valgte å handle på MPX.no.

 

Ordrenr.:

Kundenavn:

E-mail:

Adresse:

STAVANGER

Levering:

STAVANGER

 

Referanse:

Betalingsmåte: VISA

Fraktmåte: Servicepakke Posten (0000-9999)

 

Varebeskrivelse Bestilt Pris Totalt

Sapphire Radeon HD 5870 1GB Vapor-X 1 2279,00 2279,00

 

Frakt 93,75

Særavgifter 0,00

Ordregebyr 0,00

Fraktforsikring 0,00

Mva 593,19

Totalt inkl. mva 2965,94

 

Det er korrekt; 2849,- og ikke på tilbud en gang.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...