Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Har denne mobilen bug som gjør at batteriet suges for strøm? Låner en nå, og ladet den. Ca 15 minutter at den var ferdig ladet så var batteriet på 89%. Hadde da bare installert 2 apps fra market. Er dette normalt?

Hvis du har et program som ikke lar den sove, så skjer slikt. Gjelder for alle mobiler stort sett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fjerner programmer et etter et, og ser når batteriet varer lenger. Evt så kan du se etter åpenbare syndere - antivirus, overvåkningsprogrammer for trafikk av ulike slag. Et meldingsprogram som er stuck på å sende en mms som den ikke får sendt.

 

Selv bruker jeg advanced task killer for å se hvilke programmer som er åpne, og se om noen av dem er av den typen som gjerne er aktive hele tiden.

Lenke til kommentar

min mors mini pro slår seg av noen ganger når hun setter i laderen.. Noen ganger reagerer den på laderen, andre ganger må hun vri litt på ledningen. Akkruat det samme skjedde med min mini, vet ikke om det er kabelen eller om det er telefonene det er noe galt med, irriterende er det iværtfall... Min mor har forresten ikke opptatert telefonen sin.

Lenke til kommentar

min mors mini pro slår seg av noen ganger når hun setter i laderen.. Noen ganger reagerer den på laderen, andre ganger må hun vri litt på ledningen. Akkruat det samme skjedde med min mini, vet ikke om det er kabelen eller om det er telefonene det er noe galt med, irriterende er det iværtfall... Min mor har forresten ikke opptatert telefonen sin.

Det er dårlig ladekontakt i min mini også. Ladelyset på toppen kommer på, men jeg må sjekke på displayet om den virkelig lader.

Faktisk så lader den seg ut om den kommer i limbo-stillingen. Dermed så har man en utladet mobil om morgenen... :thumbdown:

 

Har nå kjøpt meg en Galaxy S, og aldri sett meg tilbake. Helt annen verden enn x10 mini.

Lenke til kommentar

jeg tror faktisk at det kan være en blanding av koblingen i telefonen og kabelen.. Min kabel vil den ikke lade med i det hele tatt, og nå bruker jeg min mors sin kabel på min mini, og må si at om jeg merker at den ikke lader selv om jeg flytter litt på kabelen i pluggen, men hjelper om jeg gjør det i en vinkel samtidig som jeg vrir på kabelen med usb kontakten til maskinen..

 

Forbaska drittelefon! skal ha ny telefon når abonomanget går ut.. Om ikke, så går jeg nok tilbake til min gamle K850i, eller finner igjen Nokia E51.. Selv om de er ganske så slitte nå, så kan det hende jeg går tilbake til mine 2 gode gamle T610i..

Lenke til kommentar

Min min i pro har blitt mer køddete med meldinger.. ofte om jeg sender ei mld, og slår på tastlås flr den er sendt, og jeg heller ikke går ut av meldingsmenyen, så blir teksten fra meldinga stående i tekstfeltet, som om det er ei usendt melding.. og rett over står samme melding som sendt, så da må jeg enten pusse ut all teksten eller klippe den ut.

 

Og et annet problem med meldinger.. den kan stå på "sender" i 10 min, og om jeg skriver ei ny melding til samme person, da er plutselig den forrige meldinga sendt, med riktig klokkeslett.. enda den akkurat bytta fra "sender".

 

 

Og du som nevner at den starter seg på nytt.. dette skjedde med meg 2 ganger på jobb på fredag.. skrev melding, trykka send.. svart skjerm og restart.. men merkelig nok rakk den å sende meldinga først.

 

 

Begynner å bli litt lei denne mobilen.. men finnes ikke så mange billige alternativer med full tastatur, som jeg har blitt avhengig av etter å først ha hatt Nokia N97 og x10 mini pro nå.

Lenke til kommentar

Kan man justere følsomheten på sensoren som slukker skjermen når man tar den opp til øret?

 

Ingen som veit ? Jeg bruker en annen tlf i mellomtiden, er jo håpløst å ikke kunne føre en samtale uten å avbryte eller skru av mikrofonen.......

Endret av klxm
Lenke til kommentar

Begynner å bli litt lei denne mobilen.. men finnes ikke så mange billige alternativer med full tastatur, som jeg har blitt avhengig av etter å først ha hatt Nokia N97 og x10 mini pro nå.

Om ikke så altfor lenge kan du droppe Android og kjøpe deg en HP Veer: http://www.pcpro.co.uk/blogs/2011/02/14/hp-veer-review-first-look/

 

Kredittkort-størrelse og webOS. Herlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...