Gå til innhold

SE x10 mini - Liten og rask :D


Anbefalte innlegg

Er det flere som har det problemet at Angry Birds til tider er nesten uspillbart pga treghet på X10 Mini Pro? Det hakker, det er vanskelig å i det hele tatt skyte ut fuglene, og du er heldig om du klarer å aktivere spesialferdihetene deres i lufta. Har søkt en del på nettet nå, men finner egentlig ingen klager på dette. Den siste oppdateringen, der det er mulig å slå av bakgrunnsanimasjonene, har ikke hjulpet på problemet.

 

Skal sende inn telefonen pga mange problemer med den, som at mikrofonen selv velger når den vil virke under en samtale, og lurer på om treg Angry Birds er vanlig på Pro, eller om det også kan være et symptom på hva som er feil med telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, da har jeg solgt min x10 mini pro. På tidspunktet jeg kjøpte telefonen var størrelsen perfekt. Men ettersom måten jeg bruker telefonen på har endret seg drastisk etter at jeg så mulighetene som ligger i dagens smartelefoner følte jeg at jeg trengte noe større. Solgte den for kr 1000,- og kjøper en Huawei U8800 for ca 1800,-

 

800 kroner for en massiv oppgradering må vel sies være greit. Men nok selvdigging. Før jeg skulle selge den kjørte jeg en reinnstallering av 2.1 med siste oppdatering, samt at jeg la inn root for å fjerne timescape og div trial programmer. Jeg ble veldig positivt overasket over hvor mye raskere SE sin hjemmeskjerm har blitt. Da jeg fikk telefonen syntes jeg hele telefonen led av treghet som forbedret seg etter at jeg la inn en annen launcher, men nå virker den i mine øyne meget bra. Så et tips til de som kanskje begynner å bli lei telefonen/synes den er treg. Reinnstaller 2.1 og bruk standard hjemmeskjerm.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar

Er veldig fristet til å gjøre som karen ovenfor her. Jeg som var vant til små mobiler som glir lett nedi lomma trodde at X10 mini pro var et perfekt valg, ettersom jeg både var vant til små mobiler og samtidig hadde lyst på en smarttelefon. Men jeg savner litt større plass på for eksempel hjemmeskjermen og når jeg er på internett.

 

Er det noen som har noen løsning på hvordan jeg fjerner riper forresten? Etter snart 9 måneder med denne mobilen har det samla seg opp en del riper på skjermen. Det kan av og til være irriterende når du leser meldinger osv. :ermm:

Lenke til kommentar

Fikk telefonen i dag (U8800) og er storfornøyd. Det at x10 mini pro er liten er også bare tull :p Den er klumpete. U8800 med 3.8" skjerm glir lett ned i lomma og føles ikke for stor fordi den er en del slankere enn x10 mini pro. Ikke meningen å disse x10 mini pro for mye. Var fornøyd så lenge jeg hadde den, men det finnes langt bedre der ute :D

Lenke til kommentar

Men har den tastatur?

 

Det er jo gjerne det som gjør telefonene klumpete.

 

Jeg insisterte på tastatur da jeg skulle kjøpe min første smartelefon. Men fant senere ut at jeg nå skriver like (nesten) :whistle: kjapt på skjermtastaturet (2.3 tastaturet) som jeg gjorde på det knøttete fysiske tastaturet til x10 mini.

Lenke til kommentar

Man kjøper X10MP pga tastaturet. Da kan du ikke komme og surve over at tastaturet er en "klump." Du kan ikke regne med at en telefon med tastatur er like tynn som en søstertelefon uten tastatur. Du vet hva du går til.

 

Og jeg var fornøyd. Tror jeg trengte tastatur til å begynne med for å bli komfortabel med hele smartphone opplegget. Men føler ikke at jeg trenger det nå lenger. Ingen grunn til å være hissig :)

Lenke til kommentar

Jeg og dama vurderer å selge våre x10 mini pro mobiler.

Begge er kjøpt samme dag.

Min mangler SE logo på bakdeksel + har et hakk i sida/fronten, men det har vært der siden jeg kjøpte den.. Den skulle stilles ut som demo, så spørs om han i butikken har mista den i bordet eller noe.

Hennes er det noen riper i skjermen på, og den har rosa bakdeksel (det originale svarte er også med),

Begge er vel med alt som fulgte med nytt, min er med 8gb minnekort (om jeg ikke tar det ut), og dem er ikke operatør låst (står telenor på eskene, men har testa netcom kort og det gikk fint).

 

Hvor mye sånn ca kan vi forvente å få igjen for hver av disse??

Veit det er flere her som har solgt sine i det siste.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...