Gå til innhold

Breidablik's logg - Core 2 Duo og Celeron på tørris!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi, lekkert! Det såg mykje sikrare ut også. Men eg har dessverre ikkje noko slikt for handa atm, og tørrisen er her allereie på torsdag, så eg veit ikkje om eg får tak i noko innan då... Veit du kvar ein får kjøpt slikt? Ein vanleg bokhandel? Eller må det skaffast på nett?

 

Uansett, takk for linken, kjekt å vite litt meir om andre aktuelle isolasjonsmetodar! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jess, då var GPU fiksa også. Eg kjøper eit gammalt 8400gs (også av tharshan) som sikkert blir klokka ein del også. Eg har ikkje pot til det, men det kan hende eg får laga til noko "heimelaga" der og då. Får sjå kva det blir til. ;)

 

Eg hadde eigentleg planar om å bruke 9800GTXet mitt, men ein ekstra GPU kjem godt med uansett, det. :p

Lenke til kommentar

Meh. Den viskelær-gummi-aktige saken var ikkje å få tak i. Brio sa dei hadde det for ganske lenge sidan, men at dei ikkje hadde fått det inn igjen, og hobbybutikken gjekk visstnok konkurs for lenge sidan (kven kunne ane slikt? :whistle:), så då blir det vel den gamle metoden. Men berre for å gjere det klart - kløvervaselin er ok til å dekke med undet armaflexen? Eg treng ikkje noko meir?

 

Skruar har eg heller ikkje fått tak i. Eg fann nokre på Byggmaker etter ein del leiting, men dei var under halvparten av lengda eg trengde. Men eg prøvemonterte potten i går, og eg trur faktisk det sit godt nok med berre to skruar også, då potten i seg sjølv også veg ganske mykje.

Lenke til kommentar

Ha, ha, det der var første (men sannsynligvis ikkje siste) gong eg har gått på Cubus for å kjøpe neglelakk! :laugh: Tre flasker gjennomsiktig "gugge" til 50 kroner. Tilbud ftw! :new_woot:

 

Uansett, eg var på Tess i stad, men tørrisen var ikkje komen, så eg hentar den seinare i dag. No blir det isolasjon for alle penga! :D

Lenke til kommentar

Då er eg endeleg komen i gong, etter nokre timar borte. Så var det berre å plugge i alt, og starte opp..... Øhh... Korrupt windows-installasjon... :ermm: NEIII! Ikkje no!! Damn it... :thumbdown: Då blir det vel ein halvtime til før eg får starta... Berre å installere om igjen og prøve på nytt. Men no skal eg i det minste fikse alt av programvare på berbaren imens... :p

 

Vel, vel... Får sjå det positive i det. Alt fungerer! Isolasjonen ser ut til å vere meir enn god nok, ikkje nokon form for kondens nokon stad, og tørrisen har holdt seg godt. Nesten ingenting er borte! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...