Gå til innhold

Breidablik's logg - Core 2 Duo og Celeron på tørris!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope, kjem ikkje lenger. Dette er då det lengste eg kom med denne CPUen:

 

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1222887

 

Vel, det var ikkje så aller verst for ein CPU som eg trudde var så godt som daud allereie. No spørst det berre om celeronen har noko å by på også. Eg er ikkje sikker på når eg får tid til å fikle med den, men eg håpar eg får eit par timar i morgon.

 

Tørrisen ser i alle fall ut til å halde seg veldig godt. Eg er ikkje komen lenger enn omtent halvveis ned i den første kassa, så der er ganske mykje att. Spørst berre om ikkje mykje forsvinn av seg sjølv over natta...

Lenke til kommentar

Hehe, eg prøvde alt som var. ;)

 

Men no er eg komen heim etter ein lang dag med skule, jobb og bandøving, og det er framleis massevis av tørris igjen (nesten ei heil kasse), så det er nok til i kveld også! :w00t:

 

C2Den er demontert og skifta ut med Celeronen, og alt er montert på igjen. Ting såg ut til å fungere fint i starten, men så, heilt plutseleg, ville ikkje kortet boote! Etter ca ti min, kanskje eit kvarter, med knoting og testing av ditt og datt starta det igjen. *Lettelse*

 

No får vi sjå kva denne CPUen er god for! :)

 

 

Edit: Kva no, då! No vil det ikkje boote igjen! Er det coldbug? :hmm:

 

 

Dobbeledit: Nei, no fungerer det igjen. :p

 

Elleeer... Delvis. Den startar, men skjermen er svart, og power og reset-knappane fungerer ikkje skikkeleg. :ermm:

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Nei, vil helst unngå å ende utan hovudkort. Eg demonterer røret og ser etter om det kan vere slurva med isolasjon nokon stad. Kjedeleg, men eg får ikkje gjort noko slik som ting er no uansett... :shrug:

 

Røret brukar evigheiter på å tine, og eg får ikkje bort pastaen før isen som har danna seg er borte. :p

Lenke til kommentar

Hepp!

 

Etter ein keisam kveld i går omtrent utan benching ser eg fram til klokking igjen i dag! Det er framleis meir igjen av tørrisen - ikkje mykje, men forhåpentlegvis nok til ei god økt med klokking. Og i dag er eg fast bestemt på resultat (om ikkje kortet viser seg å vere daudt... :ermm:)

 

Etter problema i går demonterte eg alt saman og lot ting nå vanleg temperatur igjen og tørka det, før eg sette meg ned og isolerte mykje av det om igjen. Isolasjonen kan ha vore litt knapp rundt socket på sida mot NB (noko som kan[/] ha vore grunnen til problema), så eg la på ein del ekstra akkurat der, så det i alle fall ikkje blir noko problem i dag. Eg festa ein god del ekstra isolasjon på sjølve potten også, så no satsar eg på null is på stadar det ikkje bør vere is. ;)

 

Etter ein del timar med dette er endeleg celeronen på plass i socket, røret montert, og resten av komponentane der dei høyrer heime. No blir det spanande å sjå korleis ting går! :new_woot:

 

 

Edit: Jammen det var då inni faen!!! :realmad: Samme problem som i går, jo! Men i dag er det i alle fall ikkje pga dårleg eller manglande isolering, såehh... Nokon som veit kva som kan vere gale? :ermm: Maskina startar, og den summar og går, men skjermen er svart, og ingenting skjer...

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Jepp, enda ein keisam kveld... Eg får vel berre innsjå at kortet ei daudt... :thumbdown:

 

Vel, som vanleg vel eg å sjå positivt på det - eg fekk i alle fall èit resultat eg er fornøgd med! 5,2556 GHz på E8400en var ikkje dårleg etter all prylen den har fått før. :p

 

Så, Kva skal denne kvelden gå til? Det blir vel litt i7-klokking då. 6 nye papstvifter til radiatoren kom i går, så no satsar eg på å få enda meir ut av systemet! :thumbup:

Endret av Breidablik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, enda ein keisam kveld... Eg får vel berre innsjå at kortet ei daudt... :thumbdown:

 

Vel, som vanleg vel eg å sjå positivt på det - eg fekk i alle fall èit resultat eg er fornøgd med! 5,2556 GHz på E8400en var ikkje dårleg etter all prylen den har fått før. :p

 

Så, Kva skal denne kvelden gå til? Det blir vel litt i7-klokking då. 6 nye papstvifter til radiatoren kom i går, så no satsar eg på å få enda meir ut av systemet! :thumbup:

 

Du eg har ett spørsmål: Va de 6 nye paps-vifter (ka no d e for noke) eller 6 nye pappstifter.

Ditta bli bra veit du :D:thumbup:

Lenke til kommentar

Eg kan vel legge ut nokre bilder også. ;)

 

post-157801-1275916040,6419_thumb.jpg

Tørris-rør

 

post-157801-1275916047,6339_thumb.jpg

Kjølepasta på E8400, som var først ut

 

post-157801-1275916060,0432_thumb.jpg

Dekker det?

 

post-157801-1275916069,0621_thumb.jpg

Jada, tett og fint

 

post-157801-1275916077,144_thumb.jpg

Skru ting skikkeleg fast, spesielt når ein berre har to skruar...

 

post-157801-1275916084,8778_thumb.jpg

Så kom minnebrikker på plass...

 

post-157801-1275916091,9084_thumb.jpg

...og harddisk og PSU

 

post-157801-1275916098,6565_thumb.jpg

Toppen av ei urge-flaske fungerte veldig godt som trakt for tørrisen

 

post-157801-1275916105,6361_thumb.jpg

Kaldt og godt

 

post-157801-1275916112,2157_thumb.jpg

Det isa ned ganske fort

 

post-157801-1275916119,487_thumb.jpg

Så var det neste prosessor som skulle tynast. Celeron 430 tok plass i socket

 

post-157801-1275916126,7675_thumb.jpg

Litt forbetra isolasjon på røret

 

post-157801-1275916133,0066_thumb.jpg

Leike seg med kamera...

 

post-157801-1275916140,379_thumb.jpg

Enda meir kulde!

Lenke til kommentar

Nei isolasjonen var ikkje spesielt dårleg, nei. Brukte ein del tid på det, og gjorde det skikkeleg. Eg fylte også stort sett heile sokkelen med armaflex, så det skal noko til om det fraus der. Ang. å skru for hardt trur eg ikkje det var det som var problemet. Eg tok ikkje sååå hardt i. :p

 

 

Edit: Dessutan var det den andre runden at kortet fucka seg, og då var isolasjonen enda betre enn det som viser på bileta her... :ermm:

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...