Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få kjæresten til kompisen min?


Gjest Bernt

Anbefalte innlegg

Gjest Bernt

Hei, jeg ønsker å bli sammen med kjæresten til kompisen min. Hun er utrolig søt og snill. Ei skikkelig ordentlig jente! Tingen er at hun har sett på meg mye når vi har hengt sammen. Hun smiler til meg lurt, og ser meg dypt inni øynene når vi snakker. Hun er også veldig flink til å ta på meg når vi henger sammen.

 

Jeg har også kjæreste, og hun flørter mye med kompisen min som er sammen med denne damen. De har sendt hverandre meldinger i skjul og jeg vet om det, men dama mi vet ikke at jeg vet det. Har det greit med dama mi, men tror ikke jeg er forelsket.

 

Skal jeg foreslå å bytte? Kan bli teit det der. Eller skal jeg begynne å flørte tilbake med dama til kompisen min?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du bare skal la ting være som de er. Ville for all del ikke begynt å flørte/testet meg på kompisen sin dame. Dette er forbudt. Du kan jo alltids ta en prat med dama de som flashmob sier. Men om du skal begynne å "stjele" dama til kompisen din vil jeg tro at det vennskapet ryker rimelig fort.

Lenke til kommentar

Du må huske på at jenter akkuratt som gutter byr på mer av seg selv når de vet at du ikke har noen hensikter, nettopp fordi alle fire vet at man har et forhold til den ene og andre.

 

Kanskje kjæresten din er litt sjalu fordi ho har lagt merke til at du og jenta til kompisen din ser på hverandre på den måten, og hun da bevisst prøver å gjøre det samme mot deg ved å skjule meldinger fra kompisen din?

 

Du burde ikke bli grådig i denne situasjonen, med mindre du er villig til å ta risikoen for å ende opp uten noen av de 3 i livet ditt.

 

EDIT: Det virker også ikke som om forholdet deres er bygd på en blodsolid grunnmur akkuratt, så for din egen del så ville vel det beste vært å slått opp med jenta og dermed sett hva kjæresten til kompisen din hadde gjort ut av situasjonen, spesielt siden du er så skråsikker på at det er noe mellom dere to.

Endret av NicolasDarvas
Lenke til kommentar
Gjest Thomas

Hei, jeg ønsker å bli sammen med kjæresten til kompisen min. Hun er utrolig søt og snill. Ei skikkelig ordentlig jente! Tingen er at hun har sett på meg mye når vi har hengt sammen. Hun smiler til meg lurt, og ser meg dypt inni øynene når vi snakker. Hun er også veldig flink til å ta på meg når vi henger sammen.

 

Jeg har også kjæreste, og hun flørter mye med kompisen min som er sammen med denne damen. De har sendt hverandre meldinger i skjul og jeg vet om det, men dama mi vet ikke at jeg vet det. Har det greit med dama mi, men tror ikke jeg er forelsket.

 

Skal jeg foreslå å bytte? Kan bli teit det der. Eller skal jeg begynne å flørte tilbake med dama til kompisen min?

 

Hahahaha Høres ut som noe Geroge Constansa kunne funnet på! dette er epic! gjør det gjør det gjør det ! Og fortell hvordan det gikk :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvorfor er du i forhold med en dame du ikke er forelsket i? Det er å holde henne for narr, når hun før eller siden kan få en annen som vil ha henne..

 

Og jeg lurer også på hvor godt forhold du har til denne kompisen din, siden du vil ta fra han dama si.. Det er dårlig gjort, spør du meg! Jeg liker ikke at gutter(eller jenter, for den saks skyld) går etter jenter som ikke er ute på det single markedet..

 

Nei, gjør som en annen sier, slå opp med kjæresten din og eventuelt se hva dama til kompisen din gjør ut av den situasjonen. Da finner du i hvert fall ut hva hun vil.. og på den måten gjør du ikke noe "ulovlig"(dog, jeg ville vært veldig skeptisk til at en venninne av meg ble sammen med en eks)..

 

Vel, hadde i grunn vært spennende å se hvordan det gikk hvis du bestemte deg for parbytte - løsningen:P

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Spiller for mye poker, sitter inne 60 timer i uka og spiller på nett. Går veldig opp og ned men har gått mer ned enn det det har gått opp. Noen som har en løsning på dette problemet?

ops, var visst feil forum dette her. det er bedre nå btw hvis det er noen som lurer. har lang pause nå, hvis det blir noe neste gang så er det pro or never more.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...