Gå til innhold

Android 2.2 er lansert


Anbefalte innlegg

Hero er vel over et år forsinket med oppdateringen til 1.6. Så de skulle oppdatere den til 2.1 i stedet, siden det kom i mellomtiden. M en fortsatt kjører den 1.5. :p

 

Men HTC har sagt at de skal oppdatere en del modeller før jul (De beste i sortimentet, om jeg husker riktig), og starte med Desire og Legend. Håpet er jo at de kommer tidlig i høst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

God timing da jeg i kveld bestillte min første smartphone med Android... i det hele tatt første mobilen på over 2,5år.

Men gleder meg til å teste dette mye omtalte operativsystemet, samt telefonen som følger med.

Lenke til kommentar

Sitter nå, med android 2.2 på nexus one, alt det nye er krem, men noen apps virker ikke. Norske tastaturet sluttet å virke. Men eller er det deilig med forbedringer på kamera appen,gmail,kalenderen,market (auto update og update all) har ogsaa testet nett leseren mot ipad.og den er mye raskere. Alt går raskere og mer smooth. Wlan tethering fungere også glimrende. Ipaden surfet uten probleremer. Det skal være mulig å koble til 8 enheter. Jeg har lasten ned oppdateringen manuelt etter en enkel guide pa phandroid.com. Den fungerer kun på nexus one for tmobile.

Lenke til kommentar

Har selv HTC med Android, men må si at jeg er litt skuffet over at HTC ikke oppdaterer telefonene sine med nyeste software. Greit at de ikke oppdaterer hele tiden, men en gang i halvåret burde vært mulig å få til. Litt av poenget med Android blir liksom borte når en ikke får oppdateringer til software.

Lenke til kommentar

Har selv HTC med Android, men må si at jeg er litt skuffet over at HTC ikke oppdaterer telefonene sine med nyeste software. Greit at de ikke oppdaterer hele tiden, men en gang i halvåret burde vært mulig å få til. Litt av poenget med Android blir liksom borte når en ikke får oppdateringer til software.

Det er jo ganske logisk hvorfor de ikke er interesert i å gjøre dette da...

 

For eksempel med Hero så har de lenge sagt at det "snart" kommer en oppdatering til 2.1, men de har stadig utsatt den mer og mer... Det HTC ønsker er at brukerne skal bli lei av å vente, og heller kjøpe seg en Desire, som har 2.1 som default.

 

I likhet med Apple så ønsker HTC selvsagt å tjene maksimalt med penger...

Lenke til kommentar

Jeg skrev HTC, de har ventet snart 1år på å få oppdatere Hero, skal sies oppdateringen har kommet til USA men ikke Norge. Nexus One har allerede fått muligheten til å oppdateres til 2.2. HTC er flinke til å pushe nye telefoner men å støtte eldre telefoner er de ikke like flinke på. Les forøvrig [GDI]Raptor sitt innlegg på nytt.

Lenke til kommentar

Jeg skrev HTC, de har ventet snart 1år på å få oppdatere Hero, skal sies oppdateringen har kommet til USA men ikke Norge. Nexus One har allerede fått muligheten til å oppdateres til 2.2. HTC er flinke til å pushe nye telefoner men å støtte eldre telefoner er de ikke like flinke på. Les forøvrig [GDI]Raptor sitt innlegg på nytt.

 

At de har ventet 1. år på oppdatering stemmer jo forsåvidt, men det er litt andre detaljer som bør være med i betraktningen. Opprinnelig ventet de på en oppdatering til 1.6, men det viste seg at 2.1 ble en major release som det var mye viktigere å oppdatere til. Android 2.1 ble ikke sluppet før 12. januar 2010 (Kilde), så da har de ikke akkurat jobbet i 1 år med denne oppdateringen.

 

Alternativet kunne selvfølgelig vært at de fikk ut oppdateringen til 1.6 først, også begynte på oppdateringen til 2.1, men da kunne vi vel risikert at det hadde tatt enda lenger tid?

 

/Espen

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...