Gå til innhold

Android 2.2 er lansert


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ingenting.. Det ser ut som at de har lagt ned serveren til oppdateringen. Jeg har sjekket flere kilder og "tutorials" på youtube. Der har de det samme problemet. De får ikke oppdatert til Froyo!! Alle får den samme feilmeldingen: E:

 

Error in /sdcard/update.zip

(Status 7)

Installation aborted

 

Er det noen som har noen forslag på hva det er som skjer med 2.2? :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Google trakk oppdateringen veldig rakst, da det ikke engang var meningen at den skulle være nedlastbar til å begynne med.

 

Hvis man absolutt vil legge inn den uferdige 2.2, kan man bruke fila jeg lastet ned i helga. På eget ansvar!!

 

Følg guiden til trygveaa. Det virker kun for urootede n1.

Fila i neste post.

Hvordan oppdatere til Froyo manuelt på Nexus One

  1. Gå til Settings -> About phone -> Build number. Sjekk at dette er ERE27.
  2. Last ned denne fila:
    http://android.clients.google.com/packages/passion/signed-passion-FRF50-from-ERE27.1e519a24.zip
  3. Legg den på minnekortet (ikke i noen undermappe) og gi den navnet update.zip.
  4. Med mobilen av, hold inne trackballen og trykk på power-knappen.
  5. Du kommer til en hvit skjerm med 3 Android-figurer på skateboard. Velg "Bootloader" (med volumknappene og power-knappen) og i neste skjerm velg "Recovery".
  6. Mobilen restarter og det kommer et bilde av en Android, et utropstegn og en trekant.
  7. Trykk power-knappen og volum opp samtidig. Dette kan være litt vanskelig, så forsøk flere ganger hvis det ikke skjer noe.
  8. Velg "Apply sdcard:update.zip" (med trackballen) og vent. Det tar en stund, og når den er ferdig og restarter, tar det litt lengre tid å starte opp en vanlig.

 

Link til tråd på xda.

 

 

Flash følger ikke med, men er en app som må installeres. Gå inn på denne linken på mobilen, så kommer du til den i Market:

http://www.adobe.com/go/getfp10android

Endret av madsc90
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spørs om ikke manglende oppdatering av telefoner er noe som etterhvert kommer til å bremse salget av telefoner med Android. Det kommer iallefall til å oppleves veldig negativt. Selv om jeg ikke kunne tenkt meg å tatt i en Iphone med ildtang, så har de satt standarden for hvordan det skal gjøres.

 

Det er jo helt bak mål at det er ventet en oppgradering av SE X10 til Android 2.1 i slutten av året. For alt vi vet er Android v2.3 tilgjengelig da. Kan like godt la være å tilby en oppdatering i det hele tatt og heller bare si at vi vil at dere skal kjøpe ny telefon i stedet for.

 

Kunne godt tenkt meg en telefon med Android, men med denne oppdateringstakten er jeg veldig i tvil.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...