Gå til innhold

Fototreffet i Vestfold er utsatt til søndag 13. p.g.a. dårlig vær.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye mer å se der enn kjedelige Tønsberg.

Jeg er rimelig sikker på at det er mye spennende rundt Tønsberg. Og i Sandvika. Men vi som bor der klarer bare ikke å se det ...

 

Mange ærverdige bygninger i Tønsberg,for å ikke nevne Hvalfangermuseumet,Gråbrødregata,Munkebakken og Haugar.

Lenke til kommentar

Mange ærverdige bygninger i Tønsberg,for å ikke nevne Hvalfangermuseumet,Gråbrødregata,Munkebakken og Haugar.

Mormor og morfar bodde i Grårbrødregata :)

 

Kanskje vi er i "familie",svogeren min er født og oppvokst i samme gate :)

Jeg trasket mine barne/ungdomsår i Presterød,Øvre-storgate og Sem.

Lenke til kommentar

Kanskje vi er i "familie",svogeren min er født og oppvokst i samme gate :)

Jeg trasket mine barne/ungdomsår i Presterød,Øvre-storgate og Sem.

Familienavnene i mitt tilfelle er Holt og Bakke på morsiden; Simonsen på farssiden. Litt lengre bak, så er det muligens Akselsen som er navnet. Mor og far er hakket etter tremenninger hvis jeg husker rett.

Lenke til kommentar

Kanskje vi er i "familie",svogeren min er født og oppvokst i samme gate :)

Jeg trasket mine barne/ungdomsår i Presterød,Øvre-storgate og Sem.

Familienavnene i mitt tilfelle er Holt og Bakke på morsiden; Simonsen på farssiden. Litt lengre bak, så er det muligens Akselsen som er navnet. Mor og far er hakket etter tremenninger hvis jeg husker rett.

 

Stensnes er etternavnet på svogeren min,bodde omtrent på toppe av Gråbrødregata,rett før den heller nedover igjen.

Lenke til kommentar
Jeg kjører fra Torød og utover i 11.30-tiden, plass til en eller to om det skulle trengs :)

 

Jeg synes det var noe kjent med ansiktet dit! Jeg tror jeg har hilst på deg for lenge siden, er ikke far din slakter?

 

Har bil og ikke noe problemer med å kjøre selv, er ikke kjip på drivstoff ^^. Jeg er bare konstant i en slik oppfantning at det ikke er nødvendig å kjøre flere biler en det som trengs dersom foholdene tillater det.

 

Takker ja til skyss dersom det ikke er noe problem for deg Adrian. =)

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Stensnes er etternavnet på svogeren min,bodde omtrent på toppe av Gråbrødregata,rett før den heller nedover igjen.

Da var de nok kun "naboer" - dvs. bodde i samme gate.

 

Men du fikk kanskje jobbet deg ferdig? Ser vi deg i Horten på Søndag?

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Jeg kjører fra Torød og utover i 11.30-tiden, plass til en eller to om det skulle trengs :)

Jeg synes det var noe kjent med ansiktet dit! Jeg tror jeg har hilst på deg for lenge siden, er ikke far din slakter?

 

Takker ja til skyss dersom det ikke er noe problem for deg Adrian. =)

Han var slakter, for flere år siden. Jobber dog på Gilde enda.

 

Ble brått fyllt opp hos meg, i tillegg drar jeg noe tidlig da min søster skal på noe greier i Horten i 12-tiden, så returtid er også noe usikkert. Du og iKenneth får dele bil. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg kan møte en av dere på Teie ved Narvesen. Må ta ut penger.

Hvis Adrian har plass til to så kanskje han kan ta med oss begge?

This:

Ble brått fyllt opp hos meg, i tillegg drar jeg noe tidlig da min søster skal på noe greier i Horten i 12-tiden, så returtid er også noe usikkert. Du og iKenneth får dele bil. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...