Gå til innhold

Fototreffet i Vestfold er utsatt til søndag 13. p.g.a. dårlig vær.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vedr. min lille PDF-tips-fil tidligere i tråden, melder min kone at et av tipsene - den gamle flyfabrikken - antagelig ikke er tilgjengelig da hun mener Forsvaret har gjerdet inn dette området da en del hjernedøde kjekk ungdom har drevet mye hærverk og forsøpling der. Øvrige steder skal fremdeles være åpent. Med oppholdsvær og bratt stigende barometer ville det jo kanskje være fine forhold for "Karljohansvern rundt", langs kyststien nordra og sørover til Fyllinga båthavn (med passering de omtalte batteriene fra krigen), se pkt. 8 på denne siden. Fra båthavna går man da langs Hortenskanalen bort til den store (av 3) kanalbroa der dere kommer over på vei hit. Derfra kan man gå Øvre Vei i stedet for den bort til museet (Nedre Vei..) og kommer da til Gamle Horten Gård, med en del flott gammel bygningsmasse. Der ligger også Rosehagen, en knøttliten kafé der man kan ta en kaffekopp (12-18) etter spaserturen.

Bare et forslag, altså....

Endret av Manskow
Lenke til kommentar

Det kom en skallet kar i grå hettegenser, svært kamera på magen og en blå sekk samt stativ på ryggen - noen vi kjenner? :p

D E Æ,MÆ og HAN SJØL :cool:

 

 

Nå er jeg også hjemme :) Måtte spise middag hos fattern først.

 

742 bilder!! Det ble 269 bilder og 10+GB på meg. Er igang med importen. Det tar litt tid, jeg får se en episode av M*A*S*H mens jeg venter :)

Endret av iKenneth
Lenke til kommentar

Hei, gutta, og takk igjen for et artig treff. Synd jeg slapp opp for tid, hvor gikk ferden videre?

I etterpåklokskapens ånd hadde det muligens vært lurt å droppe den noe lange guidede visningen av utstillingen siden vi jo allerede hadde kikket litt på bildene selv, og heller kommet oss ut tidligere for å heller knipse mer bilder, men ut fra omtaler ovenfor om antall bilder fra enkelte, så har dere visst klart å fylle opp kortene greit likevel. Jeg fikk ikke tatt særlig mye bilder selv, da jeg jo egentlig hadde beregnet mer tid ute, men pyttsann. Tross alt har jeg jo rikelig med muligheter som bor her. Har ikke gått gjennom mine egne få bilder, men det kan nok vanke et par etter hvert.

Endret av Manskow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...