Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Det kommer seg mer og mer...

 

Men ser jo det at ryggen ser ut som en s... :ohmy:

Jeg er NØYE med å belaste kroppen symmetrisk og jeg har aldri hatt problemer eller noen gang kjent "treningssmerter" i ryggen så jeg lurer på om det er unødige bekymringer?

 

684757.jpeg

 

Legg merke til at melkepakkene i bakgrunnen ( som ikke er brettet :p ) er økologisk melk :thumbup:

 

EDIT: buksene mine begynner å bli "litt" store nå :p

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alder på deg?

 

Når du begynner å sløve med teknikkene og det blir tungt, så begynner problemene å komme. Ryggproblemer er som mange folk sier, "naturlig" del av treningen. Ikke slik at du har vondt i ryggen, men ofte etter en hard trening så kjenner du det godt i ryggen.

 

Stor forbruker av melk?

Lenke til kommentar

Alder på deg?

 

Når du begynner å sløve med teknikkene og det blir tungt, så begynner problemene å komme. Ryggproblemer er som mange folk sier, "naturlig" del av treningen. Ikke slik at du har vondt i ryggen, men ofte etter en hard trening så kjenner du det godt i ryggen.

 

Stor forbruker av melk?

29... Er så nøye med teknikken som overhodet mulig. Har en kompis som skada ryggen på trening så jeg er påpasselig.

 

Melk er "the shit" :w00t:

Har en nabo som produserer melk uten å bruke kraftfor (genmodifisert maisdritt) til kyrne. Den melka smaker faktisk godt, er ikke så holdbar men er sykt næringsrik...

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Det kommer seg mer og mer...

 

Men ser jo det at ryggen ser ut som en s... :ohmy:

Jeg er NØYE med å belaste kroppen symmetrisk og jeg har aldri hatt problemer eller noen gang kjent "treningssmerter" i ryggen så jeg lurer på om det er unødige bekymringer?

 

684757.jpeg

 

Legg merke til at melkepakkene i bakgrunnen ( som ikke er brettet :p ) er økologisk melk :thumbup:

 

EDIT: buksene mine begynner å bli "litt" store nå :p

Heter ikke s-formet ryggsøyle skoliose?

 

http://www.google.no/images?q=Lamar%20Gant&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=en&tab=wi

 

Her er en med langt større s-form enn deg, og han så ut til å klare seg greit.

 

I følge wikipedia ( http://en.wikipedia.org/wiki/Scoliosis ) ser det så vidt jeg greier å tyde så sent på kvelden ikke ut til å komme av feil trening/teknikk.

Endret av benchmeister
Lenke til kommentar

Nei det tror ikke jeg heller. Har trent så nøye og omstendelig jeg har vært kapabel til.

Har jo heller ingen plager med det, ble bare obs på det når jeg så bildene jeg har tatt nettopp :ohmy:

 

Få ta en tur til legen bare for å sjekke det her :roll:

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fiksa noen bilder i dag :)

Har vel trent i ca 3 år uten noe fast program, bare kjørt benk+diverse overkropps øvelser.

Starta med RYP Grunnprogram i fjor høst, var da rundt 80 kg.

Fra Jul og frem til no har jeg kjørt uten noe fast program men med basis i de øvelsene jeg brukte i RYP. Var oppe i 92kg før sommeren, nå er jeg kansje 87.

Er 183cm høy.

 

Når jeg startet for 4 år siden veide jeg vell rundt 70 kg. Har desverre ingen "før" bilder. :dontgetit:

 

IMG_0589.jpg

IMG_0587.jpg

IMG_0567.jpg

IMG_0561.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fiksa noen bilder i dag :)

Har vel trent i ca 3 år uten noe fast program, bare kjørt benk+diverse overkropps øvelser.

Starta med RYP Grunnprogram i fjor høst, var da rundt 80 kg.

Fra Jul og frem til no har jeg kjørt uten noe fast program men med basis i de øvelsene jeg brukte i RYP. Var oppe i 92kg før sommeren, nå er jeg kansje 87.

Er 183cm høy.

 

Når jeg startet for 4 år siden veide jeg vell rundt 70 kg. Har desverre ingen "før" bilder. :dontgetit:

 

 

IMG_0589.jpg

IMG_0587.jpg

IMG_0567.jpg

IMG_0561.jpg

 

Nåh :ph34r:

 

Om du hadde kjørt en deff nå så tror jeg du hadde sett noe a là en gresk statue under det lille fettet du har der :thumbup:

Du har jo for farsken nesten perfekt forhold mellom kroppsdelene :thumbup:

Lenke til kommentar

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Oppdatering :)

 

Nå begynner det å skje ting her :)

 

689321.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

 

Aldri helt skjønt den "Dra-ned-bukse" posen. Ser det bedre ut da? :roll:

Som du sier, det begynner å skje ting nå. Hva er fettprosenten din?

den "Dra-ned-bukse" posen :p

Musklene er definerte helt ned til "genitalis" så egentlig skulle kanskje buksene vært dratt ned litt og heller vært "vannrette" uten at man holder ned buksa.

 

Har ikke fått målt prosenten, men med utregning av gitte mål rundt om på kroppen er den på rundt 8. Vil ha den ned til rundt 3-4 for å se om jeg klarer det.

Lenke til kommentar

Oppdatering :)

 

Nå begynner det å skje ting her :)

 

689321.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

 

Aldri helt skjønt den "Dra-ned-bukse" posen. Ser det bedre ut da? :roll:

Som du sier, det begynner å skje ting nå. Hva er fettprosenten din?

den "Dra-ned-bukse" posen :p

Musklene er definerte helt ned til "genitalis" så egentlig skulle kanskje buksene vært dratt ned litt og heller vært "vannrette" uten at man holder ned buksa.

 

Har ikke fått målt prosenten, men med utregning av gitte mål rundt om på kroppen er den på rundt 8. Vil ha den ned til rundt 3-4 for å se om jeg klarer det.

En gang i tiden (i august 2008) hadde jeg synlige blodårer (altså at de sto ut fra huden) i det området. Går det an å gjøre et overslag og estimere ca. hvilken fettprosent jeg hadde utifra det?

Lenke til kommentar

Oppdatering :)

 

Nå begynner det å skje ting her :)

 

689321.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

 

Aldri helt skjønt den "Dra-ned-bukse" posen. Ser det bedre ut da? :roll:

Som du sier, det begynner å skje ting nå. Hva er fettprosenten din?

den "Dra-ned-bukse" posen :p

Musklene er definerte helt ned til "genitalis" så egentlig skulle kanskje buksene vært dratt ned litt og heller vært "vannrette" uten at man holder ned buksa.

 

Har ikke fått målt prosenten, men med utregning av gitte mål rundt om på kroppen er den på rundt 8. Vil ha den ned til rundt 3-4 for å se om jeg klarer det.

En gang i tiden (i august 2008) hadde jeg synlige blodårer (altså at de sto ut fra huden) i det området. Går det an å gjøre et overslag og estimere ca. hvilken fettprosent jeg hadde utifra det?

DU hadde mest sannsynlig disse blodårene i tinningen og det tyder på at du er tjukk i hodet... :tease:

 

Til dere andre som måtte lure så måler man omkrets på f.eks armer i forhold til andre kroppsdeler, dette sammenregnes ut i fra alder, kjønn, høyde, vekt etc...

 

Har det på et excelark så husker ikke alle parametrene...

Lenke til kommentar

Oppdatering :)

 

Nå begynner det å skje ting her :)

 

689321.jpeg

Trykk på bildet for større bilde

 

Aldri helt skjønt den "Dra-ned-bukse" posen. Ser det bedre ut da? :roll:

Som du sier, det begynner å skje ting nå. Hva er fettprosenten din?

den "Dra-ned-bukse" posen :p

Musklene er definerte helt ned til "genitalis" så egentlig skulle kanskje buksene vært dratt ned litt og heller vært "vannrette" uten at man holder ned buksa.

 

Har ikke fått målt prosenten, men med utregning av gitte mål rundt om på kroppen er den på rundt 8. Vil ha den ned til rundt 3-4 for å se om jeg klarer det.

En gang i tiden (i august 2008) hadde jeg synlige blodårer (altså at de sto ut fra huden) i det området. Går det an å gjøre et overslag og estimere ca. hvilken fettprosent jeg hadde utifra det?

DU hadde mest sannsynlig disse blodårene i tinningen og det tyder på at du er tjukk i hodet... :tease:

 

:(

Lenke til kommentar

Fiksa noen bilder i dag :)

Har vel trent i ca 3 år uten noe fast program, bare kjørt benk+diverse overkropps øvelser.

Starta med RYP Grunnprogram i fjor høst, var da rundt 80 kg.

Fra Jul og frem til no har jeg kjørt uten noe fast program men med basis i de øvelsene jeg brukte i RYP. Var oppe i 92kg før sommeren, nå er jeg kansje 87.

Er 183cm høy.

 

Når jeg startet for 4 år siden veide jeg vell rundt 70 kg. Har desverre ingen "før" bilder. :dontgetit:

 

 

IMG_0589.jpg

IMG_0587.jpg

IMG_0567.jpg

IMG_0561.jpg

 

Nåh :ph34r:

 

Om du hadde kjørt en deff nå så tror jeg du hadde sett noe a là en gresk statue under det lille fettet du har der :thumbup:

Du har jo for farsken nesten perfekt forhold mellom kroppsdelene :thumbup:

Haha takk for tidenes deffe motivator! :D synes løping er ufyselig gørr men nå er det litt lettere å komme seg ut å løpe de 12 minutta med pain.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...