Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

14% er jo ganske lite til å være jente, jeg ville vært veldig fornøyd med et sånt utgangspunkt hvertfall :)

Takk :)

 

Har gått ned 8 kg, så tipper at den var litt høyere før. Hadde også en laaang periode hvor jeg ikke trente noe særlig i det hele tatt.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KittyCat: Jeg synes det så veldig bra ut :) Hva slags trening er det du driver med?

 

Joakimz: Hvor mye veier du? Ser veldig bra ut for en 15 åring.

En god del forskjellig, egentlig. På morgenen pleier jeg å kjøre et program med aerobic, litt styrke og pilates kombinert. Hvis ikke jogger jeg. Om jeg føler for noe annet blir det gjerne f.eks svømming og cheerleading. Bruker også hoppetau og rokkering en god del for moroskyld. Dessuten eier jeg på rokketing. Sært talent.

Lenke til kommentar

Kittycat; %14 fett er jo kjempe bra!

 

Joakimz; En grei tynn form som kanskje mange ønsker. Du er 183cm og veier 70kilo, noe jeg vil si er ganske lite for den høyden. Kom deg oppi rundt 80-85kilo :)

Men for all del, du ligger bra an i den alderen og ligger godt foran alle andre som trener på den alderen. Og du er på riktig spor allerede, med programutvalg.

 

Jeg kan komme med kritikk. Ryggen din virker som den ligger litt dårling an, på både bilde 1 og bilde 2. Jeg er innom loggen din ofte og ser at du setter stor fokus på å trener rygg, noe som er bra. Men for mye, er ikke fult så bra. Kjør hellkroppsprogram 3x i uken, spis mye og tren tungt så skal du se at du får lagt på deg mange kilo med rein muskelmasse. Ikke fokuser på isolasjonsøvelser.

Stå på, ta vare på de bildene og ta nye bilder etter 6-12 månder.

Lenke til kommentar

Kittycat; %14 fett er jo kjempe bra!

 

Joakimz; En grei tynn form som kanskje mange ønsker. Du er 183cm og veier 70kilo, noe jeg vil si er ganske lite for den høyden. Kom deg oppi rundt 80-85kilo :)

Men for all del, du ligger bra an i den alderen og ligger godt foran alle andre som trener på den alderen. Og du er på riktig spor allerede, med programutvalg.

 

Jeg kan komme med kritikk. Ryggen din virker som den ligger litt dårling an, på både bilde 1 og bilde 2. Jeg er innom loggen din ofte og ser at du setter stor fokus på å trener rygg, noe som er bra. Men for mye, er ikke fult så bra. Kjør hellkroppsprogram 3x i uken, spis mye og tren tungt så skal du se at du får lagt på deg mange kilo med rein muskelmasse. Ikke fokuser på isolasjonsøvelser.

Stå på, ta vare på de bildene og ta nye bilder etter 6-12 månder.

 

 

vet vekten er litt lav, men den går oppover hele tiden! samme med musklene. skal ta ny bilder om noen måner og se ;)

er egentlig mest fornøyd med ryggen og brystene, men bedre skal det bli :)

 

fant et bilde som ble tat ca en måned før, ser vel litt forsel?

post-172174-1278167099,3242_thumb.jpg

post-172174-1278167122,4488_thumb.jpg

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

men for et år siden veide jeg 58kg og var tynn itno muskler. så er veldig fornøyd med ressultene så langt, skal ta vare på bildene og ta bilder om 4-5 måner og se igjen :D vekten går vel også opp. har nesten ingen isolasjonsøvelser, kanskje 2, eller teller dips og pull ups/chins som isolasjonsøvelser å?

 

men blir 1 ukes fri fra trening nå, som du sikkert har fått med deg :p kanskje musklene bare har godt av det å.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

vel fjærna nå isoøvelsene (som jeg hadde tenkt til og ha med)

 

 

ta en titt på loggen min og se øverst, der står det åssen programmet mitt er nå. Holder det til og trene hele kroppen? lurte på om jeg kunne ha dips på torsdag isteden for lørdag, eller skal den være på lørdag? (synes det er tongt med dips på lørdag amma)

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Har jeg lært noe det ene året jeg har trent så er det bedre med passe enn for mye. Knebøy, marrkløft og benkpress og kanskje en til dra øvelse (ro,pull ups, chin) er det eneste du trenger.

 

Du kommer til å vokse deg stor om du øker knebøyen fra 70 til 200kg på 2 år.

Men om du gjør det samme på biceps curl, øker den fra 10 til 25kilo på 2 år vil du nesten ikke merke noe som helst av resultater.

 

Så, fokuser på de største øvelsene og igoner alt av isolasjons øvelser, du trenger det ikke.

 

Så har vi også noe som heter funksjonell styrke, noe du ikke må glemme. Du trener ikke for å løfte mest vekt, men du trener for å bli stærk, som er to helt forskjellige ting. Så, poenget er som følgene. Har du lyst å vokse deg stor og stærk så eneste som gjelder er knebøy, markløft og benkpress og MYE mat.

Lenke til kommentar

Har jeg lært noe det ene året jeg har trent så er det bedre med passe enn for mye. Knebøy, marrkløft og benkpress og kanskje en til dra øvelse (ro,pull ups, chin) er det eneste du trenger.

 

Du kommer til å vokse deg stor om du øker knebøyen fra 70 til 200kg på 2 år.

Men om du gjør det samme på biceps curl, øker den fra 10 til 25kilo på 2 år vil du nesten ikke merke noe som helst av resultater.

 

Så, fokuser på de største øvelsene og igoner alt av isolasjons øvelser, du trenger det ikke.

 

Så har vi også noe som heter funksjonell styrke, noe du ikke må glemme. Du trener ikke for å løfte mest vekt, men du trener for å bli stærk, som er to helt forskjellige ting. Så, poenget er som følgene. Har du lyst å vokse deg stor og stærk så eneste som gjelder er knebøy, markløft og benkpress og MYE mat.

 

støttes 110%..har selv alltid hatt Benk,knebøy i programmet, for de små muskler som har jeg til tider har hatt problemer med å få kontakt med på frivekter har jeg kjørt en isolasjonsøvelse først på så gått løs på mitt vanlige oppsett etterpå, har gjort underverker for meg, men er nok individuelt vil jeg tro.

 

edit : husk :) mat mat å mere mat :) kan ikke bygge et hus uten materialer :) stå på folkens :)

Endret av Hudrin
Lenke til kommentar

Hehe. Jeg prøvde å ta noen bilder for et par uker siden, men ingen ble noe gode (dritt mobil btw)

 

Så jeg har et bilde som er rundt 6-7 månder gammelt. Når det bildet ble tatt hadde jeg trent i rundt 6-7 månder med mye mat (gikk fra 50-70kilo) og maksa rundt 120kg i knebøy, 140kg i markløft og rundt 85kg i benk 1RM.

 

1zmmem8.jpg

Endret av Pijus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...