Thor - God Of Thunder Skrevet 16. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Bra størrelse på dere, gutta! Joakim: fremgangen din har jeg kommentert før disco: Tror ikke det er så mye fett som trenger å bli borte før du blir deffa. Ser det spretter frem blodover over alt på deg nå Spesielt bra armer da! Hva måler du rundt på det tjukkeste? Hehe, var heldig med bildet der og da, noen dager er det null blodårer. Skuffa over armene, sånn egentlig. De er markerte når jeg flekser. Måler 32 uflekset og 37 flekset. Kan eg spørre kor høg, og kor mykje du veg? edit: og alder? Endret 16. februar 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Bra størrelse på dere, gutta! Joakim: fremgangen din har jeg kommentert før disco: Tror ikke det er så mye fett som trenger å bli borte før du blir deffa. Ser det spretter frem blodover over alt på deg nå Spesielt bra armer da! Hva måler du rundt på det tjukkeste? Hehe, var heldig med bildet der og da, noen dager er det null blodårer. Skuffa over armene, sånn egentlig. De er markerte når jeg flekser. Måler 32 uflekset og 37 flekset. Kan eg spørre kor høg, og kor mykje du veg? edit: og alder? 180 - ca 79-80kg nå og 25 år. fb profil og mobilnr også? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Neitakk, det har eg ingen nytte av. Grunnen til at eg spurte, er at eg er 3cm høgare enn den, veg 92,8kg og er 18 år gamal, har same mål rundt biceps, så då veit eg ca korleis eg vil sjå ut på 80kg. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 Neitakk, det har eg ingen nytte av. Grunnen til at eg spurte, er at eg er 3cm høgare enn den, veg 92,8kg og er 18 år gamal, har same mål rundt biceps, så då veit eg ca korleis eg vil sjå ut på 80kg. Kjør på med mye proteiner og prøv å gå ned ca 0,5-1kg per uke så blir det bra Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Et bilde av ryggen: Endret 13. mars 2011 av -Sindre Lenke til kommentar
storken Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Vil si at armene og skuldrene dine er mye mer imponerende enn ryggen din Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Hehe, enig i det i grunnen. Har vel litt mer v-form enn det kom fra på bildet, men har alltid slitt med å få trent ryggen skikkelig godt. Satser på at det blir bedre nå, da jeg for første gang på flere år har blitt støl i ryggen etter trening! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Ikke akkurat en god posisjon for å flekse rygg heller da.. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Vanskelig å ta et godt bilde av sin egen rygg igrunn. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Gode (dvs fine bilder for man fremhever muskler) krever to-tre ting i tillegg til de faktisk mukslene. Godt lys over objektet (lager skygge), korrekt vinkel (blir bildet tatt litt oppover fra siden vil dette utheve ytterligere) og farge på objektet (en brun kropp viser muskler bedre enn en hvit en) Kan nevne at når jeg så på meg selv i speilet i garderoben på svømmehallen (it happens..) så så jeg MYE større ut og var mer markert enn noen av bildene jeg har tatt. Mest pga god lyskilde rett over meg. Endret 18. februar 2011 av bIsk0p Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Har merket at lys har ekstremt mye å si ihvertfall, men ser ikke helt poenget med å prøve å framheve musklene som mye bedre enn de egentlig er. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Har merket at lys har ekstremt mye å si ihvertfall, men ser ikke helt poenget med å prøve å framheve musklene som mye bedre enn de egentlig er. Forskjell på å fremheve muskler du ikke har og fremheve de du faktisk har I konkurranse jukser de med spray tan og olje. Å stille seg under et lys vil jeg påstå blir det samme som å kle seg i noe som komplimentere fasongen Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Gode (dvs fine bilder for man fremhever muskler) krever to-tre ting i tillegg til de faktisk mukslene. Godt lys over objektet (lager skygge), korrekt vinkel (blir bildet tatt litt oppover fra siden vil dette utheve ytterligere) og farge på objektet (en brun kropp viser muskler bedre enn en hvit en) Kan nevne at når jeg så på meg selv i speilet i garderoben på svømmehallen (it happens..) så så jeg MYE større ut og var mer markert enn noen av bildene jeg har tatt. Mest pga god lyskilde rett over meg. Enig. Jeg fant nettopp noen bilder fra en tid tilbake. Jeg ser mye bedre ut der enn jeg gjør nå, og da veide jeg 10 kg mindre (jeg er fortsatt tynn/slank). Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Husker når jeg var på deiligst.no i 15-16 års alderen. Da hadde jeg kroppsbilder ute hvor man tydelig så full six-pack, markerte bryst og armer. Alle jeg kjenner, inkl kjæresten min på den tiden, trodde dette var photoshop-jobb. Men det var kun et resultat av rett lys og at jeg var flink å pose.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Funker helt til folk ser deg IRL Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Joda, men var jo på nett. Sjansen for å møte folk i IRL er ikke store Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Noen her som har erfaring med Myrevolution M-factor? Jeg kjøpte dette fordi magen kan bli litt trøblete etter frokostshaken (havre, protein, maltodextrin, laktosefri melk). Jeg har laktoseintoleranse, men M-factor er uten laktose. Jeg blir likevel rimelig kebab i magen. Har før brukt Nutrisport 90+. Også er den så tykk!! Endret 18. februar 2011 av McBitch Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Noen her som har erfaring med Myrevolution M-factor? Jeg kjøpte dette fordi magen kan bli litt trøblete etter frokostshaken (havre, protein, maltodextrin, laktosefri melk). Jeg har laktoseintoleranse, men M-factor er uten laktose. Jeg blir likevel rimelig kebab i magen. Har før brukt Nutrisport 90+. Også er den så tykk!! Litt feil tråd... Jeg har putta i meg 4 kg av M-factor, men veit ikke hvilke erfaringer jeg skal dele? Det var som et vanlig proteinpulver og smakte bedre enn 90+. Det første jeg tenker på, er at du reagerer på havregryn. Prøv å kutt ut havregrynet, og spis heller frukt som karb-kilde edit: MyoProtein skal forresten være så reint at folk med laktoseintolleranse skal kunne drikke det. Finnes sikkert unntak da. Endret 18. februar 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg måtte ha melk og kanel for M-factor ble noe jeg kunne drikke. Du kan jo prøve med en tynnere blanding og drikke litt senere? Kanskje også vente litt etter du har stått opp, selv får jeg ikke i meg mat rett etter jeg har stått opp hvis jeg er stressa/har dårlig tid Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Faen, så det var feil tråd ja. Får prøve å runde det av. Tingen er at jeg har drukket den samme shaken i lang tid nå, men med 90+ i stedet for m-factor. Alltid fått den greit i meg, men vært litt uggen i magen. Men det kan være havren ja. Kan jeg eventuelt prøve havre uten gluten, om det skulle være det jeg reagerer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå