Gå til innhold

Tiåringer voldtok jente (8)

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432
Skrevet

Det må da værre noe som skurrer i hodet på gutten. Når jeg var 10 viste jeg da inderlig at det var galt og voldta og drepe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må da værre noe som skurrer i hodet på gutten. Når jeg var 10 viste jeg da inderlig at det var galt og voldta og drepe.

Trur du du kunne spesifikt definert voldtekt som 10-åring?

Skrevet

10-åringar veit at det er galt å slå, stjele, vere ulydig osv. også...

Det er også et spørsmål om de bare sa til jenten at hun skulle dra ned buksen eller om det var buksa ned og starte å fyre på....

Skrevet

AU! Grusomme verden... Hvordan skal disse guttene forstå hvor nedverdigende og ødeleggende dette har vært for den innvolverte jenta!?... Og Kan tiåringer straffes for sånt i Storbritania?

Såvidt jeg vet er strafferettslig minstealder i England 10 år (8 år i Skottland).

Første som slo meg her var også Bulger-saken, og nei, det kommer ikke som noe sjokk at også dette var i England.

Skrevet

bare meg som har lagtmerke til at, spesielle draps og voldsepisoder skjer i hovedsak bare i USA og England. Mens merkelig mutasjoner leser du som oftes er fra India eller England :hmm: må være noe i vannet i de landene :p

Skrevet

I England kan det virke som om det er spesielt mange i aldersgruppen rundt 10-13 år som enten dreper, mishandler eller voldtar jevnaldrende (+/-) eller blir foreldre. Om det er noe nytt fenomen vet jeg ikke, men det later som sagt til å skje oftere i England enn andre steder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...