Jump to content
Sign in to follow this  
unik42

Anmeldelse: Modnation Racers (PS3)

Recommended Posts

Er et spill virkelig verdt 9/10 hvis du bruker halvparten av tiden på spillet på å loade? For ikke å snakke om den samme musikken hele tiden? Tenk deg Super Mario 64 med kun en sang. Hadde du virkelig ikke gjort deg noe av det?

Share this post


Link to post
Annonse

Er et spill virkelig verdt 9/10 hvis du bruker halvparten av tiden på spillet på å loade?

Nei.

 

Så det som en selvfølge at dette var kraftg forbedret fra betaen, så det må sies å være en stor skuffelse.

Share this post


Link to post

Angående "mann" de figurene i spillet heter mods ;-)

 

Det er helt sant!

 

Angående lastetider, så antar jeg at jeg er litt vel tålmodig. Når spillet ikke laster, er det veldig bra :-p

Share this post


Link to post

Er virkelig lastetidene så utrolige? 4 min fra man trykker på enter game etter å ha skrudd på PS3 så er man i ett løp? Bruker maks 10 sek lenger enn Motorstorm på å loade brett

Share this post


Link to post

9/10?

 

på grunn av lastetiden så ville jeg heller ha satt 4/10 eller mindre

gidder ikke sitte i evigheter å vente på et spill å laste

Share this post


Link to post

9/10?

 

på grunn av lastetiden så ville jeg heller ha satt 4/10 eller mindre

gidder ikke sitte i evigheter å vente på et spill å laste

 

Helt enig.

Share this post


Link to post

Lastetiden er faktisk helt merkelig spør du meg. Det må jo nesten være noe feil. Håper det kommer en patch.

 

Lastetidene kommer av måten spillet blir bygd opp på, og mye customization, og at dem ikke ønsker at nedlastningene skal være så stor for spillerene.

Så når du putter 20 lag med maling på bilen din, og deretter 40 klistremerker, så lagrer du disse settingsene.

Når andre spillere møter deg etterpå, så laster spillet inn bilen, + malinglag, 45, 30, 17 osv. og klistremerke nummer 1007, 200, 50 osv. fra deres lokale maskin, og bygger opp alle bilene, figurene, banene og resten av spillverden lokalt helt fra starten av, istedenfor at alle spillerene utveksler 10 ferdigbygde biler på 5MB hver, figurer på 3 MB hver, og en bane på 40MB. Isåfall så hadde du måttet vente på at alle spillerene skulle laste ned ett par hundre MB.

På denne måten sparer både spillerene HDD-plass, og spillserverene sparer mye båndbredde. :)

 

De har sagt at dem skal prøve å forbedre loadetidene i første patch, men jeg tviler på at vi vil se noen revulusjon. Folk må bare akseptere at når det er såpass mye customization muligheter som i ModNation o.l. så går det litt lenger tid å laste inn, enn det ville gjort om det bare var samme dritten som skulle lastes inn om og om igjen. :-/

Share this post


Link to post

Er dette så bra? Jeg har spilt det til psp og holder nesten ikke ut hvor forferdlig karakterene ser ut! gameplayet var heller ikke all that.

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...