Gå til innhold

Ranger sangen over deg (Rock & Metal)

nybb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Joda helt greit dette. Men føler det blir litt 'udefinert' på en måte. Likte guitar soundet godt. 5,5/10
Edit: Leste teksten forresten, er jo Satan-dyrking dette  :ph34r: 

Endret av Cou10nho
Skrevet

Opeth! Det er så sykt spesielt. Jeg liker noe av det, mens andre sanger rett og slett ikke appellerer til meg i det hele tatt. Rundt 6:30 høres jo ut som Metallica på Ride the lightning, et heftig parti spør du meg. Sangen er alt for lang og burde kanskje vært delt opp i et par sanger. Mye bra, noe ikke så bra (spesielt overgangen fra rolig til solo på 16:40, dette passer ikke inn!!): 4/10

Skrevet

Har ingen problemer med å skjønne at Opeth blir for spesiell kost for enkelte, mye varierende partier og slikt. 

Killswitch er alltid kos! 

7/10

Fortsetter i samme gata

Skrevet

Grei kvalitet på produksjonen, men det er ikke helt etter min smak. Soilwork er jo dyktige karer, for de vet hva de driver med. Det skal de ha. Denne sangen når ikke dessverre ikke opp til mer enn 5/10. 

Skrevet

Liker alle Unforgiven-sangene til Metallica, denne også. Dog så er det nok denne jeg liker minst. Ikke like spennende som de andre synes jeg. Tror faktisk jeg liker III best. ;) Men holder til 7,5/10

Skrevet (endret)

Likte sangen veldig godt. Men litt minus for vokalen som jeg ikke likte :( 7/10

Edit: Teit slutt på det YouTube klippet forresten, skal egentlig fade ut..

Endret av Cou10nho
Skrevet

Har alltid likt denne Sabbath-låta, var en bra live versjon av den dette. Meget bra! 8,5/10

Litt hekta på denne låta for tiden, synes den er så fengende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...