Gå til innhold

Ranger sangen over deg (Rock & Metal)

nybb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grei nok sang, men den var litt for mye "all over the place" for min del.

Savnet litt ryddighet og gode riff. 

4,5/10

Følger på med en klassiker

Skrevet

Vikingmetal fra Færøyene er ikke feil, men denne var litt smått kjedelig for min del. De har langt mer fengende låter enn denne, mener nå jeg!

5/10

Skrevet

leeenge siden jeg har hørt noe bodom. veit ikke helt men jeg syns de har tapt seg litt. har vel ikke hørt på de siden de 2 første platene eller noe. 5/10

Skrevet

Var det vokal i den sangen der? Mener jeg hørte noe her og der, men vokalen ble overdøvet av resten. Gitarene var alt for kjedelige. Sorry, men ikke min greie.

Hva med litt ABBA? Metalstyle, så klart.

• Liker 1
Skrevet

2/10.

Et ekstra poeng fordi ABBA-låta er jævla bra. ABBA er så fett at det er sykt, men dæven for en helræva coverlåt. Skal man ha ABBA i metalform bør man heller sette på Therion med Summer Night City.

Skrevet

The sound of silence er jo en av historiens store hits, men eg er glad for at populærmusikken har utviklet seg litt siden den var på topp. Pent men akk så kjedelig :) 3/10

Skrevet (endret)

Likte sangen, bra stemning og rå vokal! Får litt trekk rett og slett pga. tempoet var litt i raskeste laget, for min del. 

7/10 

Jeg er inne i en skikkelig Lamb of God periode, hehe

Endret av thyes
  • Liker 1
Skrevet

Herlig låt! Den vokalen der var rett og slett magisk. Aldri hørt om Axel Rudi Pell før, tror jeg.

Får litt trekk pga. overdrevent mye episk-gitar-jokking mot slutten, men ellers så var den finfin. 

7,5/10

Skrevet

For min del blir den musikken der litt for "bråkete"..

4/10

Siden vi er inne på ARP så more to come her. Hør også på Mystica-Sea of Evel-The Masquerade ball, osv. Johnny Gioeli er bare helt rå solist.

Skrevet

Sliter litt med heavy metal vokalmessig, og synes det hele ble litt kjedelig. Noen høydepunkter på gitarsoloene da :) 4/10

Her er noen som har sikret seg verdens fineste bandnavn, jeg får alltid tankene til å fly bare ved å tenke på det. Sangen er nok noe monoton, men det funker fordi det er såpass grovkornet. Får skuret ørene skikkelig! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...