Gå til innhold

Ranger sangen over deg (Rock & Metal)


nybb

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Death:

 

Herlig cover! Låta begynte som en doom låt, men så begynte dundringa. Og da faller jeg av lasset. Du skulle hatt meg da jeg var 16, da hadde du fått 10. Men jeg må nok gi dette 3/10

 

-

 

Fra indre Thailand. Låter som blir spillt i Siam-strøket i Bangkok. Kongefamilien bor i Siam.

Lenke til kommentar

Opeth - The Leper Affinity

Ikke vanskelig å gi den en perfekt 10 - dette er en av mine favoritter også. :) Opeth kommer med ny skive om ikke så lenge, men lydbildet fra Blackwater Park og den tiden tror jeg vi bare kan glemme.

 

Siden vi er i det tålmodige hjørnet med låter på over ti minutter - her er Anathema med Untouchable. Jeg anbefaler hodetelefoner og litt trøkk i lyden.

 

http://www.youtube.com/watch?v=lyRxmCXMfsA

Endret av #97
Lenke til kommentar

Anathema - Untouchable

 

Aldri hørt noe særlig på før, så forventningene var ikke store. Flott guitarspill i starten, og dame(?)vokalene var helt nydelige. Litt ensformig for min smak, men alt i alt en finfin låt :)

 

6.5/10

 

Litt mer min greie:

 

August Burns Red - Internal Cannon (Gud jeg digger det litt spansk-inspirerte akustiske partiet)

 

 

Håper ikke jeg ødela for greia med lengre sanger nå :/

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar

Stoned Jesus - Electric Mistress

 

Helt OK, fett riff igrunn, men ikke helt min type greie. Synes det blitt litt langt, kunne med god margin gjort det et par minutter kortere IMO.

 

6/10

 

Forøvrig, ang. august burns red er jeg på en måte enig, ett av de få banda jeg enda hører på av den typen greie enda.

 

Noe helt annet:

 

Soilwork - Spectrum of eternity. Riffet på 2:08 er faen så fett, hele sangen egentlig

 

 

Edit: Må forøvrig si at jeg liker denne tråden veldig godt, har gått gjennom mange sider med musikk, MYE bra greier i denne tråden :D

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar

Nja, jeg synes ikke dette er veldig imponerende. Soilwork var veldig bra opp til og med A Predator's Portrait, men etter den har det vært slapt. Dette er det beste jeg har hørt fra bandet siden A Predator's Portrait, og de flørter litt med den melodiøse death metalen igjen, men det blir for glatt og for mye lefling med moderne metal for min del. 5/10

 

 

Kul låt fra et virkelig oversett band. Albumet før denne skiva er enda bedre, da. Verdt en lytt for fans av melodiøs death metal.

Endret av Jack Burton
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...