Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Fant faktisk den gamle tråden på det, fra 2009-2014:

 

http://forums.na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=32241

 

Ser ut til at de droppa det da de uten high end computers kunne få problemer. Det hadde ikke blitt likt på begge sidene nei, bare se for deg at kartet blir rotert fra hjørne til hjørne (da er det litt lettere å se for seg). Har vent meg til begge sidene nå da, men husker jeg synes det var grusomt å starte fra purple side i starten :glare:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet når championships begynner igjen ? Kan ikke så mye om hvem som spiller mot hvem eller hvem som spiller når og i hvilke championship heller, syntes bare det er gøy og se pro kamper =)

Det tar nok litt tid før lcs starter igjen, på nyåret først, men IEM san jose er vel nå til helgen (tror jeg, og der deltar flere store lag

 

OGN har begynt med pre-season, hvor det har vært en del spennende kamper, mye bra å få med seg. Mye nye spillere, og den jungelen gjør jo ting litt mer underholdende.

 

www.lolesports.com har oversikt over det meste :)

Lenke til kommentar

Ikke trykk på spoileren om du ikke vil vite hvordan det gikk i går, kort info om kampene i dag!

 

 

 

Unicorns of Love vant 2-0 over TSM, og møter enten Alliance eller Cloud 9 i finalen.

 

Cloud 9-Alliance spiller 21:00 og finalen tror jeg er 01:00.

 

 

NA expansion runde 3-4-5 går neste helg (fredag 12.-søndag 14.) Får håpe det ikke blir like mye krøll som hos EU expansion (litt spesielt at et lag trakk seg pga pc problemer, fikk en ban mindre pga å komme for sent etc)

Endret av Alyssa
Lenke til kommentar

TSM suger

 

Say what? Dem spilte ikke noe bra igår, men største grunnen til dette er at dem ikke har fått scrimmet noe særlig sammen etter worlds, da Lustboy og Loco var i Korea helt til en gang i November. I tillegg til dette så har dem også en ny jungler, som heller ikke har fått spilt så mye med hele laget enda, kun en del soloq med Bjerg og Dyrus.

 

Å si at TSM suger blir bare helt feil, dette er tross alt det eneste laget som slo Samsung White i worlds, og dem vant NA LCS. Troller du, eller er du bare helt naiv og uviten? :)

Lenke til kommentar

 

TSM suger

 

Say what? Dem spilte ikke noe bra igår, men største grunnen til dette er at dem ikke har fått scrimmet noe særlig sammen etter worlds, da Lustboy og Loco var i Korea helt til en gang i November. I tillegg til dette så har dem også en ny jungler, som heller ikke har fått spilt så mye med hele laget enda, kun en del soloq med Bjerg og Dyrus.

 

Å si at TSM suger blir bare helt feil, dette er tross alt det eneste laget som slo Samsung White i worlds, og dem vant NA LCS. Troller du, eller er du bare helt naiv og uviten? :)

 

 

Er du dum eller? De er jo ikke de eneste laget som slo Samsung White i worlds, ja de vant 1 runde, Luck. Betyr ikke at de slo Samsung white, de kan ikke sammenligne med dem engang. Og de er absolutt ikke de beste laget i NA bare fordi de vant NA LCS i finalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

TSM suger

 

Say what? Dem spilte ikke noe bra igår, men største grunnen til dette er at dem ikke har fått scrimmet noe særlig sammen etter worlds, da Lustboy og Loco var i Korea helt til en gang i November. I tillegg til dette så har dem også en ny jungler, som heller ikke har fått spilt så mye med hele laget enda, kun en del soloq med Bjerg og Dyrus.

 

Å si at TSM suger blir bare helt feil, dette er tross alt det eneste laget som slo Samsung White i worlds, og dem vant NA LCS. Troller du, eller er du bare helt naiv og uviten? :)

 

 

Er du dum eller? De er jo ikke de eneste laget som slo Samsung White i worlds, ja de vant 1 runde, Luck. Betyr ikke at de slo Samsung white, de kan ikke sammenligne med dem engang. Og de er absolutt ikke de beste laget i NA bare fordi de vant NA LCS i finalen.

 

 

Hissig C9 fan? :wee:

Lenke til kommentar

 

 

 

TSM suger

 

Say what? Dem spilte ikke noe bra igår, men største grunnen til dette er at dem ikke har fått scrimmet noe særlig sammen etter worlds, da Lustboy og Loco var i Korea helt til en gang i November. I tillegg til dette så har dem også en ny jungler, som heller ikke har fått spilt så mye med hele laget enda, kun en del soloq med Bjerg og Dyrus.

 

Å si at TSM suger blir bare helt feil, dette er tross alt det eneste laget som slo Samsung White i worlds, og dem vant NA LCS. Troller du, eller er du bare helt naiv og uviten? :)

 

 

Er du dum eller? De er jo ikke de eneste laget som slo Samsung White i worlds, ja de vant 1 runde, Luck. Betyr ikke at de slo Samsung white, de kan ikke sammenligne med dem engang. Og de er absolutt ikke de beste laget i NA bare fordi de vant NA LCS i finalen.

 

 

Hissig C9 fan? :wee:

 

 

haha, ikke det heller. Alt av NA og EU er bare dritt i forhold til de Asiatiske lagene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er du dum eller? De er jo ikke de eneste laget som slo Samsung White i worlds, ja de vant 1 runde, Luck. Betyr ikke at de slo Samsung white, de kan ikke sammenligne med dem engang. Og de er absolutt ikke de beste laget i NA bare fordi de vant NA LCS i finalen.

 

 

Trenger ikke å gå til person angrep selv om du har en annen mening da! Skrev også feil, skulle stå at det var det eneste laget fra NA/EU som slo dem. Og fordi du mener det var "luck" - så betyr det at dem ikke slo SSW? Haha, dummeste jeg har hørt :) Det var langt ifra luck, det var heller SSW som spilte dårlig og alt for aggrestivt, dem tapte den matchen der level 1, og klarte aldri å komme tilbake. Noe som betyr at TSM må ha spilt ganske bra. Og jo - jeg mener at når dem vinner NA LCS, så er dem best. Hadde dem ikke vært det, så hadde dem heller ikke vunnet. Blir som å si at Cecilia Brækhus ikke er den beste kvinnelige bokseren per dags dato - selv om hun er verdensmester.

Lenke til kommentar

 

Er du dum eller? De er jo ikke de eneste laget som slo Samsung White i worlds, ja de vant 1 runde, Luck. Betyr ikke at de slo Samsung white, de kan ikke sammenligne med dem engang. Og de er absolutt ikke de beste laget i NA bare fordi de vant NA LCS i finalen.

 

 

Trenger ikke å gå til person angrep selv om du har en annen mening da! Skrev også feil, skulle stå at det var det eneste laget fra NA/EU som slo dem. Og fordi du mener det var "luck" - så betyr det at dem ikke slo SSW? Haha, dummeste jeg har hørt :) Det var langt ifra luck, det var heller SSW som spilte dårlig og alt for aggrestivt, dem tapte den matchen der level 1, og klarte aldri å komme tilbake. Noe som betyr at TSM må ha spilt ganske bra. Og jo - jeg mener at når dem vinner NA LCS, så er dem best. Hadde dem ikke vært det, så hadde dem heller ikke vunnet. Blir som å si at Cecilia Brækhus ikke er den beste kvinnelige bokseren per dags dato - selv om hun er verdensmester.

 

 

Gikk ikke akkurat til person angrep, bare syns du er litt latterlig. Å sammeligne Cecilia Brækhus med LoL teams huff.. De er jo ikke best i NA bare fordi de vant 1 gang liksom, det er mange som også har vunnet NA LCS, hvor ofte vinner tsm NA LCS liksom? Det er mange teams som er bedre totalt liksom, når det regnes alle wins/loss som e team. Så jeg ville ikke sagt TSM er best i NA, og du treng hvertfall ikke å sammenligne de med SSW bare fordi de vant 1 runde over dem, bare latterlig det.

Lenke til kommentar

 

Gikk ikke akkurat til person angrep, bare syns du er litt latterlig. Å sammeligne Cecilia Brækhus med LoL teams huff.. De er jo ikke best i NA bare fordi de vant 1 gang liksom, det er mange som også har vunnet NA LCS, hvor ofte vinner tsm NA LCS liksom? Det er mange teams som er bedre totalt liksom, når det regnes alle wins/loss som e team. Så jeg ville ikke sagt TSM er best i NA, og du treng hvertfall ikke å sammenligne de med SSW bare fordi de vant 1 runde over dem, bare latterlig det.

 

 

Manchester City vant Premier League forrige sesong, var ikke de best?

Molde vant Tippeligaen i år, var ikke de best?

 

Hvem er disse "mange andre" som også har vunnet spring split/summer split? Såvidt meg bekjent er dette bare C9 og TSM som har vunnet. C9 og TSM er de to beste i USA, ingenting annet motbeviser dette og forrige sesong var TSM best.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Gikk ikke akkurat til person angrep, bare syns du er litt latterlig. Å sammeligne Cecilia Brækhus med LoL teams huff.. De er jo ikke best i NA bare fordi de vant 1 gang liksom, det er mange som også har vunnet NA LCS, hvor ofte vinner tsm NA LCS liksom? Det er mange teams som er bedre totalt liksom, når det regnes alle wins/loss som e team. Så jeg ville ikke sagt TSM er best i NA, og du treng hvertfall ikke å sammenligne de med SSW bare fordi de vant 1 runde over dem, bare latterlig det.

 

 

Manchester City vant Premier League forrige sesong, var ikke de best?

Molde vant Tippeligaen i år, var ikke de best?

 

Hvem er disse "mange andre" som også har vunnet spring split/summer split? Såvidt meg bekjent er dette bare C9 og TSM som har vunnet. C9 og TSM er de to beste i USA, ingenting annet motbeviser dette og forrige sesong var TSM best.

 

 

Var best og er best er forskjellige ting, i s3 var da C9 som vant som jeg vet. Og TSM vant vel ikke til Allstar heller i s4?

Endret av JDC
Lenke til kommentar

All-star season 4 var av de lagene som vant spring split, og der vant c9. Men det er jo ikke forrige sesong, men den før det igjen, så det er vel ikke spesielt relevant når man snakker om er best, og ikke var som du presiserer.

 

Sånn som det står nå er det ingen som er best, det kan man jo ikke vite på det punktet her, sesongen har jo ikke starta enda. Det eneste man har å gå utifra var forrige sesong, og der var tsm best, og de gjorde det i mine øyne hvertfall, best i worlds av de og c9.

Lenke til kommentar

 

Noen som har erfart at de ikke får installer LoL på Mac?

 

Sitter på en helt ny MBP Retina 13" med Yosemite 10.10.1 og launcheren tryner støtt og stadig..

Har ikke Mac selv, men er veldig mange som klager på problemer med mac på forumet, bugsplat/client crash. Er også en del som sier de er stuck på 33% install, og aldri kommer videre.

Lenke til kommentar

 

 

Noen som har erfart at de ikke får installer LoL på Mac?

 

Sitter på en helt ny MBP Retina 13" med Yosemite 10.10.1 og launcheren tryner støtt og stadig..

Har ikke Mac selv, men er veldig mange som klager på problemer med mac på forumet, bugsplat/client crash. Er også en del som sier de er stuck på 33% install, og aldri kommer videre.

 

 

Ja, ser det jeg også. For noen dager siden ble den stuck hos meg og på 33%, men nå tryner den før den har startet skikkelig. Forbanna dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...