Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

 

300 HP/5 i level 16 med 3000HP , haha!

Legg til Spirit Visage og Warmogs som du nevner (og gjerne baron buff), så har du en latterlig regen.

 

Men det er forsatt Garen vi snakker om :tease:

Bare innrøm det, du vet det sitter en Garen i en busk og venter på akkurat deg ;)

Liker Garen, fair fighter, god earlygame og decent midgame. Late er han kun et kjøttskjold, eneste du kan gjøre bortsett fra å stacke armor reduction på folk med spin + Cleaver :(

 

Likevel mangler kittet hans noe, ja han er et pretty decent meatshield late game, men uten initate / gap closer og mangel på hard CC, så er han ingen favoritt i min bok.

Syns Mundo gjør mye av samme jobben, bare bedre (blant annet har høy health regen i combat).

 

Riot har vel utalt en gang i tiden at Garen ble utviklet som en rett-frem-champion som skulle være lett å mestre for nye spillere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

300 HP/5 i level 16 med 3000HP , haha!

Legg til Spirit Visage og Warmogs som du nevner (og gjerne baron buff), så har du en latterlig regen.

 

Men det er forsatt Garen vi snakker om :tease:

Bare innrøm det, du vet det sitter en Garen i en busk og venter på akkurat deg ;)

Liker Garen, fair fighter, god earlygame og decent midgame. Late er han kun et kjøttskjold, eneste du kan gjøre bortsett fra å stacke armor reduction på folk med spin + Cleaver :(

 

Likevel mangler kittet hans noe, ja han er et pretty decent meatshield late game, men uten initate / gap closer og mangel på hard CC, så er han ingen favoritt i min bok.

Syns Mundo gjør mye av samme jobben, bare bedre (blant annet har høy health regen i combat).

 

Riot har vel utalt en gang i tiden at Garen ble utviklet som en rett-frem-champion som skulle være lett å mestre for nye spillere.

 

liten tvil om at han mangler både gapcloser og CC, selv om silencen er fin. Liker ham nettopp fordi han er rett fram, dessuten er han tøff ;) Skal prøve jungle Garen mot bots bare fordi, se hvordan det går :)

Lenke til kommentar

Full screen.

Ser nå inne på "performance information and tools" at grafikkortet mitt har fått en score på 6.6

Da jeg tok denne testen etter å ha satt sammen maskinen var det på 7.7 - 7.8

 

Er sikkert et problem med grafikkortet regner jeg med. Skal prøve å oppdatere drivere, se om det hjelper.

Til informasjon var problemet at jeg koblet skjermen til hovedkortet istedet for grafikkortet.

Har ikke prøvd lol igjen enda, men har fått score på 7.9 igjen i hvert fall. =D

Lenke til kommentar

Ikke akkurat sjokkerende at TSM røyk ut. Utrolig at TSM i det hele tatt vant et game, men det var jo egentlig bare Samsung White som ga de en free win med den grusomme teamcompen.

Men TSM kom i det minste lenger enn de har gjort før, så de kan jo være stolte av det i det minste.

 

Finalen blir sikkert mest sannsynligvis Samsung White eller Blue vs. Royal Club eller Najin White Shield.

Selvsagt litt kjedelig med OGN finale men.. :/

 

Jævlig kjedelig å klare å karre seg ut av group, for så å møte lag du egentlig vet du ikke kan klare å slå.

Gjelder forsåvidt både TSM som møtte Samsung White og C9 som møter Samsung Blue.

Vært mye mer spennende om de møtte noen av de andre lagene i stedet som OMG, Royal Club eller Edward Gaming.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Håper OMG vinner i år, de bare knuste najing whiteshield, bare så god

Selv om de vant 3 - 0 vil jeg ikke si at de knuste White Shield. De brukte lang tid på å hale i land samtlige kamper, og det var punkter i løpet av de to første kampene hvor de virkelig slet.

 

Samtidig kom Royal Club videre med to tap i baklomma, og begge Samsung-lagene måtte gi fra seg en runde til de nord-amerikanske, så mye kan ennå skje. :)

Lenke til kommentar

Najin White Shield imponerte egentlig ikke så voldsomt og de er tross alt dårligere enn begge Samsung lagene.

 

Om OMG klarer å komme seg forbi Royal Club, så tror jeg de møter veggen i Samsung White eller Blue, for de to er stygg gode.

 

 

TSM og C9 imponerte meg egentlig. Jeg visste fra før hvor gode Royal Club, OMG og Samsung lagene var, men at de faktisk skulle ta et game fra disse Samsung lagene og til tider out rotere de så mye som de gjorde tyder godt for utviklingen blant de amerikanske lagene.

Største feilen til TSM var det passive spillet i game 1. Hadde de kjørt på i alle gamesa som de gjorde i game 3, så tror jeg White hadde fått det hett om ørene.

 

Blir fryktelig spennende, men jeg holder en liten knapp på at årets mester blir Samsung Blue eller Samsung White.

Lenke til kommentar

Man vet aldri, i fjor gjordet hvertfall Samsung Galaxy teamet veldig dårlig, de tapte jo nesten alt mot de na og eu teams. Mens OMG bare dominerte, så jeg trur OMG kommer godt nok til å vinne hvis de slipper forbi Royal Club, de spilte dårlig i Group stagen fordi de har jo 2 forskjellige supp spillere, nu har de skifta supporten og det så veldig bra for dem.

Endret av JDC
Lenke til kommentar

Noen som har en LOL bot som er uten virus og som fungerer greit? Ser ut som at man ikke får spille ranked dersom man har restricted chat snart så da trenger jeg en bot til å spille normal games for meg for ærlig talt det gidder ikke jeg å drive på med, og hvis noen ikke har en så lager jeg en selv :p

 

http://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/miscellaneous/1LJP1ovA-ranked-restrictions

 

Og før noen kommer med forslaget "men slutt å vær toxic da" så fikk jeg ikke så mye som en advarsel når tribunalet var her, men når det automatiske systemet kom så ble jeg "plutselig" supertoxic, og det tviler jeg sterkt på at er tilfellet

Lenke til kommentar

Noen som har en LOL bot som er uten virus og som fungerer greit? Ser ut som at man ikke får spille ranked dersom man har restricted chat snart så da trenger jeg en bot til å spille normal games for meg for ærlig talt det gidder ikke jeg å drive på med, og hvis noen ikke har en så lager jeg en selv :p

 

http://boards.na.leagueoflegends.com/en/c/miscellaneous/1LJP1ovA-ranked-restrictions

 

Og før noen kommer med forslaget "men slutt å vær toxic da" så fikk jeg ikke så mye som en advarsel når tribunalet var her, men når det automatiske systemet kom så ble jeg "plutselig" supertoxic, og det tviler jeg sterkt på at er tilfellet

Så du vil bruke en bot for å spille normalkamper for deg sånn at du skal bli unbannet? Du tror ikke at du kanskje får minst like mange reports som før ved å gjøre det?

 

Det er snodig hvordan alle som får chatban for å være toxic visstnok er så utrolig uskyldige...

 

 

How many reports put you in the Tribunal?

Typically a large number of reports are required before a player appears in the Tribunal

 

plz-go-away_o_543662.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du vil bruke en bot for å spille normalkamper for deg sånn at du skal bli unbannet? Du tror ikke at du kanskje får minst like mange reports som før ved å gjøre det?

 

 

Hvis du ser på hvordan bronze og sølv folk spiller så vil en meget enkel bot være bra nok for å spille på deres nivå, det er ikke noe problem sånn sett. Er botten sugen så får du allies og enemies som suger, og du blir jevngod med dem, sånn sett er det ikke noe problem..

 

 

How many reports put you in the Tribunal?

Typically a large number of reports are required before a player appears in the Tribunal

 

Mulig at du så rødt og ikke leste hele innlegget mitt, jeg har ALDRI blitt straffet av tribunalet, aldri, ikke EN gang, ikke fått en eneste advarsel. Men takk for infoen om hvordan tribunalet fungerte det var nyttig kunnskap

Lenke til kommentar

 

Så du vil bruke en bot for å spille normalkamper for deg sånn at du skal bli unbannet? Du tror ikke at du kanskje får minst like mange reports som før ved å gjøre det?

 

 

Hvis du ser på hvordan bronze og sølv folk spiller så vil en meget enkel bot være bra nok for å spille på deres nivå, det er ikke noe problem sånn sett. Er botten sugen så får du allies og enemies som suger, og du blir jevngod med dem, sånn sett er det ikke noe problem..

 

 

How many reports put you in the Tribunal?

Typically a large number of reports are required before a player appears in the Tribunal

 

Mulig at du så rødt og ikke leste hele innlegget mitt, jeg har ALDRI blitt straffet av tribunalet, aldri, ikke EN gang, ikke fått en eneste advarsel. Men takk for infoen om hvordan tribunalet fungerte det var nyttig kunnskap

 

Hvis du har blitt bannet uten en advarsel og ikke skjønner hvorfor, foreslår jeg at du rapporterer inn saken til Tribunal for å få en review før du begynner å botte deg vekk fra chatban. Har du rett i at du ikke har vært toxic så vil de fjerne ban for deg, hvis de ikke gjør det så er det kanskje fortjent?..

Lenke til kommentar

Oja, jeg misforstod visst, var visst slik at det var mye strengere krav for å få ranked restriction enn å bare få chat restriction så ser ut til at jeg ikke vil trenge botten likevel ;)

 

https://support.leagueoflegends.com/entries/55968134-Ranked-Restrictions

 

Hmm på euwest er det sånn man ikke kan spille ranked hvis man har chat resctriction?

 

Hvis du er blandt de "værste" chat restrictede folkene så får du ranked restriction på NA og EUW foreløpig, de andre får bare chat restriction

Endret av Teemonster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...