Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Etter å ha sett på gruppene i Worlds, så tror jeg følgende 8 lag har gode sjanser til å gå videre;

Group A: Samsung White og Edward Gaming

Group B: Royal Club og Team Solo Mid

Group C: Samsung Blue og OMG

Group D: Najin White Shield og Alliance

 

Men det skal være sagt at Group C og D kan bli ganske jevnt om den andre plassen som går videre.

I C så står det nok mellom OMG og LMQ og tror OMG trekker det lengste strået der.

I D så står det nok mellom Alliance og Cloud9, men jeg tror faktisk Alliance har muligheten til å gå videre på bekostning av Cloud9.

 

Dette er selvsagt bare min synsing basert på det jeg har sett av lagene og hva slags topp-/bunnnivå de kan se ut til å ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager dårlig formulering: jeg mente i Worlds, ja. :)

Jeg finner massevis av stats på lag og spillere, men 0 om hvilke champs som er mest brukt/vunnet flest kamper/banned osv.

Hvilket overrasker meg, for man skulle da tro slikt er interessant å vite...men det er godt mulig det bare er meg som er sær, hvem vet. :hmm:

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Uff.. Så skuffet over Alliance. Etter et par fantastiske matcher så undervurderer de selvsagt Kabum og ryker ut. Er det mulig? Bare spill som om det var Najin White Shield på andre siden. :/

 

Men gud så kjedelig det er for noen av de lagene å gå videre fra gruppespillet kun for å møte Samsung Blue og Samsung White.

 

Nå vet jeg ikke hvordan Semi-finalene er, men vi kan vel risikere å ende opp med Samsung Blue vs. Samsung White i finalen?

Lenke til kommentar

Flyttet plass på min stasjonære pc for en times tid siden, og etter det har jeg hatt problemer med fpsen når jeg spiller lol.

Noen som vet hva problemet kan være? Siden jeg kjøpte pcen har jeg hat maks på alt av videoinstillinger og "capped" på 80 fps, som ikke har rikket seg.

 

Tok en runde nå i stad, og jeg lå ustabilt rundt 70, og hakket som bare juling når det skjedde større ting, ned til nesten 30 fps.

Lenke til kommentar

Ny patch og endelig litt love for Garen! :love: Passiven har blitt buffet skikkelig, lategame HPregen monster! Sammen med Spirit Visage og Warmogs blir det festlig tror jeg :green:

 

Passive - Perseverance

NEWYOUR PUNY WEAPONS ARE USELESSPerseverance is no longer removed by non-epic monsters at level 11 and above
HEALTH REGENERATION0.4% maximum health per second at all levels 0.4% / 0.8% / 2.0% maximum health per second at levels 1/11/16
COOLDOWN9 seconds at all levels 9/6/4 seconds at levels 1/11/16
Endret av UriasX
Lenke til kommentar

300 HP/5 i level 16 med 3000HP , haha!

Legg til Spirit Visage og Warmogs som du nevner (og gjerne baron buff), så har du en latterlig regen.

 

Men det er forsatt Garen vi snakker om :tease:

Bare innrøm det, du vet det sitter en Garen i en busk og venter på akkurat deg ;)

Liker Garen, fair fighter, god earlygame og decent midgame. Late er han kun et kjøttskjold, eneste du kan gjøre bortsett fra å stacke armor reduction på folk med spin + Cleaver :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...