Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

 

 

Hva baserer du dette på? Hvor du plasseres er kun basert på mmr ikke win/loss.

 

Og hvor kommer MMRen fra? hvordan får du MMRen til å stige ?

 

Det er basert på personlig erfaring. Du kan jo teste på deg selv og se om du er enig. Gå på lolking.net og skriv inn brukernavnet ditt. Se hvor mange flere eller færre vinst du har enn tap. Og sammenlikn det med hvor mange divisjoner høyere eller lavere du er enn der du startet. Selv er jeg 2 fulle tier høyere enn der jeg ble plassert og har ca 50 flere seire enn tap, så for meg stemmer teorien min bra men kanskje ikke for alle :)

 

Det hører selvsagt med at de første kampene du spiller teller litt mer så har man flaks på de så vil man hoppe opp litt fortere. Spessielt placement kampene teller veldig mye

 

 

Det at det stemmer for deg, betyr ikke at det stemmer for andre.

Ble selv plassert i gold V, ligger nå i plat 2 (100lp) med 15 flere seire enn tap.

Har en kamerat som ble plassert høyt i gold, og er nå diamond med en 47-29 record så langt i sesongen.

 

Hvor du plasseres baserer seg kun på MMR, og jo flere kamper du spiller desto mindre er differansen i hvor mye du vinner/taper per kamp, så jo mer du spiller (til ett hvist punkt) blir det vanskeligere å klatre. Det har ingenting med å måtte vinne X antall flere kamper og alt med hvor mye MMR du har i forhold til divisjonen du er i.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er det noen grunn til at jeg alltid kommer på lag med folk som har en eller annen form for ranked nivå ? jeg spiller aldri ranked selv men mye vanlig 5v5 aram og hexakill. og om det er folk med en eller annen form for ranked level så havner de alltid på lage mitt.

 

noen grunn til det ?

 

Fordi nesten alle spiller ranked?

 

 

det er ikke det som er rart, Det som Alltid skjer er at OM det skulle være noen med ranked level så havner de på laget mitt og jeg har ikke spilt mot noen med en ranked level på så lenge jeg kan huske siden de alltid ( om noen fra ranked blir med ) havner på laget mitt :S

Lenke til kommentar

 

 

og hvordan ser du hvilken rank folk er?

er ikke det de rammene folk har rundt bilde av den de spiller ?

 

Nei, det er ikke ranken deres. Det er en award man fikk i sesong 3 for hvilken liga man var i DA, og har ingenting med hvilken rank de er i nå.

 

Aha i see, trudde det var ranken dems. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg alltid havner på lag med de og aldri spiller mot noen :p

Lenke til kommentar

 

 

 

og hvordan ser du hvilken rank folk er?

er ikke det de rammene folk har rundt bilde av den de spiller ?

 

Nei, det er ikke ranken deres. Det er en award man fikk i sesong 3 for hvilken liga man var i DA, og har ingenting med hvilken rank de er i nå.

 

Aha i see, trudde det var ranken dems. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg alltid havner på lag med de og aldri spiller mot noen :p

 

Fordi portrettet er skjult på motstanderlaget :)

Endret av UriasX
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aha i see, trudde det var ranken dems. Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg alltid havner på lag med de og aldri spiller mot noen :p

 

Du ser aldri rammen rundt dem du spiller imot, bare dem du spiller på lag med :)

Lurer du på hvem du er imot og hvem du har på laget, så kan denne siden være noe for deg, bare skriv inn ditt brukernavn og trykk på "Search Game". Du kan også sjekke dine stats (eller andre sine) ved å trykke på "Search Summoner"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...