Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Jeg tror det kan ha noe å gjøre med at de fleste sier seg fornøyd når de kommer til gold, og bare gir en god f. i hvordan man spiller. Flere av vennene mine som er i gold sier at de er fornøyd, så de gidder ikke ta det så seriøst som de gjorde før de kom til gold.

Correct me if I'm wrong, men om du allerede er gold så er man vel blant de 10% beste i verden.

Er meget mulig at du har rett i dette, ettersom jeg selv mener at jeg ikke hører til noe høyere enn gold. Tror at det er mer enn 10% i gold og høyere pga leaguesystemet, men er ikke sikker på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sluttet å se på kampen rundt 27 minutter,

føler at Nukeduck kastet bort ledelsen til LD, ikke med det at han tapte lanen mot Faker, men han kunne gjort det bedre når Faker roamet, han var for ubesluttsom, og for treg i reaksjonen føler jeg, men så er jeg bare gold v da.

 

 

Hadde vært fint om man brukte spoilers angående Worlds.

Lenke til kommentar

Sluttet å se på kampen rundt 27 minutter,

føler at Nukeduck kastet bort ledelsen til LD, ikke med det at han tapte lanen mot Faker, men han kunne gjort det bedre når Faker roamet, han var for ubesluttsom, og for treg i reaksjonen føler jeg, men så er jeg bare gold v da.

 

 

Hadde vært fint om man brukte spoilers angående Worlds.

Med tanke på at han spilte mot Faker, sannsynligvis den beste midlanern noensinne, så synes jeg han gjorde det akseptabelt.

Endret av SPRCO
Lenke til kommentar

Har en del lag på twitch og youtube, så om noen andre har det samme så funker http://www.azubu.tv/index.do mye bedre. 100/10 mb/s og enda lag på både twitch og youtube, sikkert blitt bedre nå.

 

Swain har 60/40 mot ahri, men siden det er skillshots så vil den som er mest skilled vinne.

Når swain har 3-4 items så kan ikke ahri 1 shotte swain, + lifestealer opp igjen, derfor vil swain knuse alle om han ikke blir locka ned. Det var vel strategien, men det skjedde ikke.

 

Var mer skuffet over regi som valgte fizz og ikke ahri. i det minste så hadde lemondogs den rette ideen og viste at de er nær om ikke nr2 i gruppen

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Har en del lag på twitch og youtube, så om noen andre har det samme så funker http://www.azubu.tv/index.do mye bedre. 100/10 mb/s og enda lag på både twitch og youtube, sikkert blitt bedre nå.

 

Swain har 60/40 mot ahri, men siden det er skillshots så vil den som er mest skilled vinne.

Når swain har 3-4 items så kan ikke ahri 1 shotte swain, + lifestealer opp igjen, derfor vil swain knuse alle om han ikke blir locka ned. Det var vel strategien, men det skjedde ikke.

 

Var mer skuffet over regi som valgte fizz og ikke ahri. i det minste så hadde lemondogs den rette ideen og viste at de er nær om ikke nr2 i gruppen

 

Sluttet å se på kampen rundt 27 minutter,

føler at Nukeduck kastet bort ledelsen til LD, ikke med det at han tapte lanen mot Faker, men han kunne gjort det bedre når Faker roamet, han var for ubesluttsom, og for treg i reaksjonen føler jeg, men så er jeg bare gold v da.

 

 

Hadde vært fint om man brukte spoilers angående Worlds.

 

Korrekt det som dere sier, og i tillegg (som du også indirekte nevner, Nipton) så trenger Swain et par items for å gjøre det bra. Ja, en kan si at Swain er en counter til Ahri, men problemet er at Ahri outpusher og ikke minst har lenger range. Det fører igjen til at Swain enten må pushe med W eller evt. R.

 

Kanskje litt for mye fokus på counter-pick vil jeg si, dog bare min mening.

Lenke til kommentar

Jeg tror LD la opp matchen til at den trappen de satt i jungelen i starten skulle skaffe dem 1-2kills og dermed putte swain foran ahri og snowballe derifra. De gambla rett og slett. Noe som underbygges av at de brukte såpass mye summoners som de gjorde. Tror det var gameplanen deres. Virka som om de hadde scouta dem nøye og sett hva de gjorde mot en red invade hvor man ikke kom ut igjen etter å ha satt deep wards.

Lenke til kommentar

Jeg tror LD la opp matchen til at den trappen de satt i jungelen i starten skulle skaffe dem 1-2kills og dermed putte swain foran ahri og snowballe derifra. De gambla rett og slett. Noe som underbygges av at de brukte såpass mye summoners som de gjorde. Tror det var gameplanen deres. Virka som om de hadde scouta dem nøye og sett hva de gjorde mot en red invade hvor man ikke kom ut igjen etter å ha satt deep wards.

 

Interessant taktikk, og ikke minst morsomt å se. Men helt utrolig at de ikke fikk et eneste kill ut av det. Maks uflaks kan en si.

Lenke til kommentar

Trist å se på LD kamper som nordmann,

 

Kjedelig å se på at nukeduck throwet gamet mot OMG, og at han ikke warder mid så han blir ganket hele tiden, og LD ikke får vite at enemy mid roamer.

Både mot SKT T1 og TSM har motstanderlaget fått advantage/tatt innpå LD med 3-man gank top, hvor nukeduck har vært mid, mot TSM pushet han hvertfall turret når de var top, men det nytter dårlig når du blir drept 5 ganger mid pga. han pushet lanen for mye uten å ha noe vision mid.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...