Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir snart frustrert over LP-systemet til Riot. Har spilt 10-15 games i Bronze 1 nå, og vunnet ca. 2/3 av dem. Men får maks 9 LP for vær win, og hvis jeg taper mister jeg ca. 20!&/(

 

Hva skal dette bety?

 

Tror dette har blitt forklart tidligere i tråden.

 

Dette har, som du sikkert vet allerede, noe med sammenhengen mellom MMR og din divisjons MMR. MMR har med hvem du blir matchet sammen med. Hver divisjon har en satt MMR og dersom din MMR er høyere enn dette vil du få mer LP når du vinner enn når du taper. Har man lavere MMR enn din divisjons MMR vil man få mindre LP når du vinner enn når du taper.

 

MMR'en skal være med på å bestemme din divisjon. Dersom du har høy MMR og er i Bronze 5, så vil du klatre fort om du har en 50 % winrate (og du vil klatre om selv om du vinner godt under 50 % også).

Lenke til kommentar

De fleste mister litt lasthits om de blir pusha til tårnet uansett nivå. Nesten ikke til å unngå. Tristana pusher helt greit, men f.eks Graves og Caitlyn har null problemer med å pushe tilbake.

Dette kommer selvsagt an på support også, men Tristana er i utgangspunktet en veldig dårlig pusher på lvl 1, og bør bli outpushet av caitln, graves, draven i hvert fall.

Lenke til kommentar

Jeg tror det kan ha noe å gjøre med at de fleste sier seg fornøyd når de kommer til gold, og bare gir en god f. i hvordan man spiller. Flere av vennene mine som er i gold sier at de er fornøyd, så de gidder ikke ta det så seriøst som de gjorde før de kom til gold.

Correct me if I'm wrong, men om du allerede er gold så er man vel blant de 10% beste i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...