Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er første gang jeg spiller LOL. jeg har installert den men så er det nå slik at jeg må vente veldig lenge for at updating skal fullføres. jeg åpnet LOL igår og jeg fullførte step og nå er jeg i step 2 98 % og update er 99%. nå har den vært i ca et par timer nå. hvor lenge skal jeg vente??

kan jeg gjøre noe med det eller?

 

har glemt å si at jeg installer den på mac

Endret av sola2000
Lenke til kommentar

det var mye tekt og på engelsk :(

dårlig i engslk. kan du vær så snill si til meg hva jeg bør gjøre eller eventuelt oversette de viktigste?

har glemt å si at jeg installer den på mac

1: restart pc'n og lol på nytt. noen nevnte å restarte lol loaderen 3-4 ganger trengs.

2: kjør i administrator mode

3: sjekk at lol.launcher.exe ikke er blokkert i firewall,*

4: skruv av firewall og antivirus

5: i lol loaderen, opp i hjørnet på verktøyet, trykk på repair.

 

dette er noe av det som stod der.

lykke til.

Lenke til kommentar

Forstår virkelig ikke hvorfor folk vil betale for skins, men det er jo fin for Riot da.

 

Uten å ha noen bedre forklaring: jeg synes de skins jeg kjøper ser kule ut. Jeg vet de ikke gjør noe annet enn det estetiske (selv om det finns unntak, da noen skins gir også en mikro-buff), men jeg liker dem. :)

 

Og akkurat Forecast Janna synes jeg er særdeles morsom, både å se på, og høre på de forskjellige emotes (selv om det kanskje ikke er hovedpoenget med LoL :green: ).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

1: restart pc'n og lol på nytt. noen nevnte å restarte lol loaderen 3-4 ganger trengs.

2: kjør i administrator mode

3: sjekk at lol.launcher.exe ikke er blokkert i firewall,*

4: skruv av firewall og antivirus

5: i lol loaderen, opp i hjørnet på verktøyet, trykk på repair.

 

dette er noe av det som stod der.

lykke til.

1. har gjort

2. ka er administrator mode igjen?

3. hvordan?

4. jeg har installert liveupdate men jeg kan dessverre ikke skru det av

5. det står det at det tar veldig lang tid, bør jeg virkelig gjøre det?

Lenke til kommentar

For de som har hatt issues med det meste etter patch 3.11, så kan en repair hjelpe. Jeg kom plutselig ikke inn på noe som helst (Shop'en, Match History...nytt game, AI eller PVP) uten å få feilmeldingen "An unknown error has occured".

Repair'en for meg tok bare et par minutter (2-3 min), men jeg har alle spill på en dedikert SSD, så det er kanskje litt "juks".

 

MEN en slik repair vil slette alle custom itemsets, så ta en backup først - itemset-filen har plassering:

X:\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client\releases\0.0.1.41\deploy\preferences

Filen med item set'ene er summonername.properties, og er noen KB stor (min er 22KB, med rundt 25 itemsets).

 

X:\ er systembokstaven.

Tallrekken er patchen, så den vil endre seg etterhvert, men 0.0.1.41 er nyeste pr. nå.

 

Runes/Masteries ble ikke rørt.

 

 

Edt:

Ting fungerte igjen etter repair'en, og har sålangt ikke merket nye/flere problemer. :)

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...