Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til Wukong build? Snakker da om runer, masteries og in game. Spilte mot en Wukong med nærmere 600 wins og han utklasset meg. Alle hans stats var høyere, skjønner ikke hva jeg gjorde feil. Nå er jeg ganske ny med Wukong, men at jeg kan være så mye dårligere var overraskende! Wukong builds anyone?

Lenke til kommentar

Ganske trist at så store selskap som blizzard og riot insisterer på og ikke ha noen form for lan del i spillene sine. Det har jo vist seg gang på gang hvor tåpelig det er, og hvor liten "justification" det er for slikt vås. Og på mange måter gleder jeg meg over farsen som skjedde i dag, ikke fordi jeg vil fansen eller spillerne vondt, men at dette kanskje kan være med å forandre den dumme tankegangen til riot. Det er faktisk helt utilgivelig useriøst det som har skjedd i dag, og så utrolig unødvendig.

 

Men dumme som vi er, forsetter vi og støtte selskap som drives på denne måten, og når riot og blizzard gjør det, kommer andre selskap til å tro at dette er en okay måte å drive buisness på.

 

Hysterisk morsom kveld, men også helt tragisk. Rett og slett tragikomisk.

Lenke til kommentar

Ganske trist at så store selskap som blizzard og riot insisterer på og ikke ha noen form for lan del i spillene sine. Det har jo vist seg gang på gang hvor tåpelig det er, og hvor liten "justification" det er for slikt vås. Og på mange måter gleder jeg meg over farsen som skjedde i dag, ikke fordi jeg vil fansen eller spillerne vondt, men at dette kanskje kan være med å forandre den dumme tankegangen til riot. Det er faktisk helt utilgivelig useriøst det som har skjedd i dag, og så utrolig unødvendig.

 

Men dumme som vi er, forsetter vi og støtte selskap som drives på denne måten, og når riot og blizzard gjør det, kommer andre selskap til å tro at dette er en okay måte å drive buisness på.

 

Hysterisk morsom kveld, men også helt tragisk. Rett og slett tragikomisk.

 

Helt idiotisk etter min mening. Når det er en turnering med 2millioner dollar i prizepool, burde ting fungere som det skal.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Synd for CLG EU som så ut til å ha det i sin lune hånd flere ganger...

Bra for meg som var på byen igår og får det med meg likevel ! :tease:

 

Håper dette får Riot til å lage en tournament plattform, eller enkelt en LAN-versjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...