Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har alle fra east flyttet over til west? Jeg får jo bare folk som greier å spille en lane / samarbeide.

 

 

Game 1: Alle lanes feeder, bortsett fra bot. Vi klarer det utrolig bra. Utover matchen acer vi dem flere ganger, og etter siste teamfight valgte vi å ta baron. Når den var tatt dukket enemy team opp. Jeg var ute av posisjon. endte med at jeg ble tatt og teamet mitt sa "GG" også surrenda de.... wtf....

 

Game2: 2 folk krangler over hvem som skal ha mid. Ender med at jeg får lux bot, men hu sier "If i go bot, i take creeps". Hu endte opp med å stjele 30 creeps, og 1/7/X i laningphase... Miden vår hadde 2/8/x.

 

Dette er snakk om normal game, men gjør meg utrolig redd for å game ranked ;P

 

http://www.lolking.n...9419572#history

 

Er de 2 øverste matchene det er snakk om

 

Vel, jeg hadde en Support Lux som gikk 0/10/1, en Jungle Fiddlesticks som gikk 2/11/4 og AP Karma som gikk 2/6/1 :)

Lenke til kommentar

http://lolcave.com/ec/ Tenker du på den? Stod jeg var oppe i 2100, uberfake.

 

 

 

Lolcave tar bare estimat basert på W/L og det fungerer ikke. Derimot kunne man inntil nylig hente ut normal elo direkte fra klienten med program som LolNotes.

 

Men det er helt riktig at normal elo ikke kan sammenlignes direkte med ranked elo så det er igrunn ganske uvesentlig hva slags rating du eventuelt har.

Lenke til kommentar

Det å ha 2000 "hidden" elo i normal games vil jo være myye lettere enn å ha 2000 elo i ranked, siden at når du spiller ranked spiller du i en mye større grad mot serriøse spillere, og i normal er det fullt av folk som ikke bryr seg.

Du møter ikke folk som "ikke bryr seg" på 2000 elo normal games, du møter folk som bryr seg så mye at de ikke tør pracce nye helter i ranked.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Du vett når kommentatorene har peiling når de presterer å kalle Annie, Veigar fler ganger.

Edit: lol, veigar som i et char. navn -_>

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...