Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal prøve å bli en decent toplaner (2000-2400elo) i løp av season 3. Noen som har peiling på hva som er viktig å lære? Bortsett fra å bli god til å farme, ha map awarrness. Hvordan champs burde jeg spesiallisere? Tenkte litt på Jayce, Olaf, Vlad, Malphite, Irelia.

 

Hvor mye CS burde jeg ha på rundt 30min? Hadde et game med Irelia tidligere i dag da jeg hadde 300 etter 30min, er dette bra?

Vell, hva ELO har du nå?

At du greier over 2000 i ELO skal godt gjøres, og jeg tviler du greier det med mindre du har relativt høy nå.

Ei tror jeg dette er retten plassen å hente tips fra, tviler på det er få her som er over 1800 :-)

 

Hvor mye spilling tror du trengs for å oppnå over 2k?

Lenke til kommentar

Skal prøve å bli en decent toplaner (2000-2400elo) i løp av season 3. Noen som har peiling på hva som er viktig å lære? Bortsett fra å bli god til å farme, ha map awarrness. Hvordan champs burde jeg spesiallisere? Tenkte litt på Jayce, Olaf, Vlad, Malphite, Irelia.

 

Hvor mye CS burde jeg ha på rundt 30min? Hadde et game med Irelia tidligere i dag da jeg hadde 300 etter 30min, er dette bra?

Vell, hva ELO har du nå?

At du greier over 2000 i ELO skal godt gjøres, og jeg tviler du greier det med mindre du har relativt høy nå.

Ei tror jeg dette er retten plassen å hente tips fra, tviler på det er få her som er over 1800 :-)

 

Hvor mye spilling tror du trengs for å oppnå over 2k?

 

Det å få 2k elo handler ikke om tid. Det er sant at det tar tid å bli god i lol, men noen gjør dette fortere enn andre. Et tips kan være å se på streams, for å se på hvordan de spiller. Du kan også se på replay av deg selv og se på hva du gjør feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan silver/gold/platinum ranken blir påvirket nå frem til soft-reseten 23. oktober? Har ikke klart å finne et ordentlig svar. Er det slik at selv om man faller under en viss rating vil man fortsatt få sin høyeste rating som tellende, eller blir ranken din utifra den elo'en du har 23. oktober?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som vet hvordan silver/gold/platinum ranken blir påvirket nå frem til soft-reseten 23. oktober? Har ikke klart å finne et ordentlig svar. Er det slik at selv om man faller under en viss rating vil man fortsatt få sin høyeste rating som tellende, eller blir ranken din utifra den elo'en du har 23. oktober?

Highest ELO er gjeldende.

 

Edit: men syns det er mye forskjellige informasjon ute å går, noen som har link til en post på forum?

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Er vel den 23. oktober eloen resettes.

Rewards:

 

Bronze tier:

Bronze summoner icon for each queue (3v3 team, 5v5 solo, or 5v5 team) in which you are Bronze tier

Silver tier:

Silver border on the game loading screen

Silver summoner icon for each queue in which you are Silver tier

Gold tier:

War Hero Janna skin

Gold banner trim in summoner profile

Gold border on the game loading screen

Gold summoner icon for each queue in which you are Gold tier

Platinum tier:

Platinum forum badge

War Hero Janna skin

Platinum banner trim in summoner profile

Platinum border on the game loading screen

Platinum summoner icon for each queue in which you are Platinum tier

Diamond:

Diamond forum badge

War Hero Janna skin

Diamond banner trim in summoner profile

Diamond border on the game loading screen

Diamond summoner icon for each queue in which you are Diamond tier

 

 

Kilde: http://na.leagueofle...ratings-changes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...