Ferdig Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Takk for svar. Nå blir nok spillestilen min endret en del! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Selvfølgelig er det også fordeler ved å ta tårnet. Hvert lagmedlem får 150 gull med en gang. Kanskje man føler at man er mer til nytte for laget ved å roame enn å bli i lane for å farme. Ved å ta et tårn mister også fienden kontroll og vision over kartet. Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 3. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2012 Jepp, men jeg har alltid fokusert på å få ned det fortest mulig, nå skal jeg begynne med å ta det litt mer med ro og heller å prioritere å farme Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Hvilken lane spiller du esepi? Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 For det meste mid og top. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Kan streame for deg når jeg midder senere i dag hvis du vil det. Min rating er 1632, som er over gjennomsnittet(tror jeg?)kan hende du kan lære noe av å se på andres spillestil D: Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Har sett utrolig mye på streams i det siste, reginald, theoddone, wicked, dyrus, ocelote og froggen så har lært ganske mye fra dem, men bare send meg en pm eller noe du Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 4. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2012 Driver norske å klumper seg litt sammen på dette spillet ? er på EU. Er selv bare en casual spiller som hele tida lærer litt og litt og gjør det helt greit, og hater folk som rager, istedenfor å være smart ved å gi tips og gjøre det som faktisk gagner gamet der og da. Og selvfølgelig respekterer andre. Tar imot friend invites og vil gjerne spille med 4 norske hvis folk er keen Kjedelig å bare spille random hele tida hvor du finner mye rart. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 5. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2012 Hehe fin den, men går vel stort sett kun mot uerfarne spillere Lenke til kommentar
Frekvens Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 Noen ok ad carrier som joiner duo q? Blir så jævlig lei av folk som rusher boots of swiftness - the black cleaver. Lenke til kommentar
Korialstraz Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 Leste et par kommentarer i den videon. Savnet gamle dager med Ashe mid... :'( Var et beist med ho mid. >_> Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 Faen, har LB blitt enda mer OP? gosh.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 sry wat LeBlanc Sigil of Silence missile speed increased to 2000 from 1400 Distortion Cooldown reduced to 18/16/14/12/10 seconds from 20/18/16/14/12 Casting Mimic: Distortion no longer disables LeBlanc's ability to return to Distortion's origin point and vice versa Fra siste patch notes Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) sry wat LeBlanc Sigil of Silence missile speed increased to 2000 from 1400 Distortion Cooldown reduced to 18/16/14/12/10 seconds from 20/18/16/14/12 Casting Mimic: Distortion no longer disables LeBlanc's ability to return to Distortion's origin point and vice versa Fra siste patch notes Ja, men har null peiling på hvordan hun blir "mer OP". Eneste hun har er singletarget-burst, som lett kan unngås ved en Negatron Cloak. En tidlig Negatron gjør det umulig for henne å drepe deg, og kun til prisen av 740g. Dette resulterer i at snowballingen hennes(som hun er avhengig av for å kunne være dugelig), shuttes ned. Endret 7. juli 2012 av SNORLX Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 7. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2012 (endret) ikke glem distortion sin 3x flash Endret 7. juli 2012 av stelar7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 ikke glem distortion sin 3x flash Yeah, minner mest om Ahri's ult nå. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 3 x Flash har hun jo alltid hatt. Forskjellen er at hun kan flashe tre ganger og så komme tilbake dit hun startet, i stedet for der hun var etter én eller to flash. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 8. juli 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2012 1. distortion 2. ult 3. reaktivere distortion 4. reaktivere ult var vist 4x flash... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå