Gå til innhold

Den perfekte PC-pakke & bærbare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, skal ha litt under 2cm å gå på på 6950 CU, og støttar 2,5 SSDar, så kan ikkje skjøne kva som ikkje skal gå bra

Da går det sikkert bra da :)

Er litt usikker på hvilket kabinett jeg skal velge, mulig jeg går for den. Får se :p

Skrevet

Hva kan grunnen være? Kommer R4? :p

Uansett så må jeg finne meg et tilsvarende kabinett, noen tips? Jeg liker at det er stilrent uten masse dill dall og blinkende vifter og lys.

Skrevet

Svært usikker på om det er like bra, men dette liknar hvertfall:

http://tinyurl.com/3asdzpz

Den så bra ut, en på komplett skrev følgende:

Fikk dette sammen med mine andre løskomponenter i går, kabinettet ser bra ut, og har greit med plass, og du får også fint plas til GTX580 i kabinettet uten å ta ut harddiskburet som sitter der inne! Kabinettet isolerer bra, utenifra høres maskinen nesten ikke når den er i gang, så lydisoleringen fungerer kjempebra. Ellers kan hotswapen som er for å holde 5.25" cd-rom være litt løs, jeg synes iallefall det, da bare ett lite rykk i disken skal til for at den løsner. Ellers er det også en forferdelig knirkelyd i frontdøren når denne åpnes :p Men alt i alt ett meget bra kabinett, men får litt trekk grunnet at hotswapen var litt løs, og at det lydisolerende materialet måtte limes på pånytt fordi det satt så feil at jeg ikke fikk på frontdør.

Jeg skal sjekke ut noen tester i morgen :yes:

Skrevet

Det er vel ikke Ti-utgaven, bare standard 560.

Vet jo det, men får med Arkham City :) Det er uansett på nivå med Asus utgaven av 6870 og et godt tilbud hvis man sikter mot det området og ønsker nvidia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...