Gå til innhold

Den perfekte PC-pakke & bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, hmm.

 

denne sidenkommer ingen av de nevnte modellene særlig godt ut. U2412M funker etter deres oppfatning ikke like godt som U2410 på grunn av manglende fabrikkalibrering. Og U2410 har de gitt kraftig minus i margen etter noen negative brukererfaringer. Dvs den skjermen de fikk til testing har de gitt 5/5 men de lar brukererfaringene spille inn.

 

Hvordan U2312HM er til sammenlikning vites dog ikke.

Deres anbefaling er Asus PA246Q

Lenke til kommentar

>>> NY! Brukeranmeldelse av Dell XPS 15 <<<

DellXPS153.png

Hmm, hmm.

 

denne sidenkommer ingen av de nevnte modellene særlig godt ut. U2412M funker etter deres oppfatning ikke like godt som U2410 på grunn av manglende fabrikkalibrering. Og U2410 har de gitt kraftig minus i margen etter noen negative brukererfaringer. Dvs den skjermen de fikk til testing har de gitt 5/5 men de lar brukererfaringene spille inn.

 

Hvordan U2312HM er til sammenlikning vites dog ikke.

Deres anbefaling er Asus PA246Q

Skjermfyren min spesialiserer seg dessverre kun i 3D-skjermer. Tar nok derfor litt tid før jeg kan gi et mer kompetent svar på hvilken IPS-skjerm som er best i forhold til prisen. Det de nevnte i testen synes jeg dog var mer klassisk for IPS-panel enn selve skjermen, og det betyr ikke at den mangler overlegenheten i forhold til TN, som anmelderen også påpekte. :)

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Nei, resten av delene får du gjennom å trykke på share-1.png-ikonene i listen. Jeg må gjøre det slik fordi Prisguiden ikke helt evner å oppdatere katalogen sin. Grunnen til at jeg ikke kan oppgi noen nøyaktig pris er pga. dette og prisvariasjonen i løpet av en uke eller to. I maskinbeskrivelsen vil det alltid stå et estimat. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heisann! :)

 

Trenger nå sårt en ny pc etter et lynnedslag tidligere i år, og kom over denne tråden før i dag. Vurderer nå å kjøpe alt på listen med unntak av CD-rom og hardisker da jeg har dette fra før. Har ingen ssd harddisk, men synes det blir dyrt, og regner med at jeg klarer meg uten.

 

Men jeg har to spørsmål angående komponentene i Black Refinery oppsettet: For det første, er det noen vits å bruke mer penger på et ASUS P8Z68-V PRO HK? er på budsjett, og om det ikke gir merkbar ytelseforskjell er det positivt for meg å gå for det billigere anbefalte kortet.

 

Og siden jeg som sagt er på budsjett, kunne jeg fått anbefalt et skjermkort som er noe billigere enn det anbefalte som fortsatt har god nok (tilnærmet samme) ytelse? Liker å ha topp grafikk på det jeg spiller, men ikke om det koster skjorta.

 

Har ikke tid til å lese meg opp på komponenter nå, så jeg takker for hjelpsomme svar. :)

Lenke til kommentar

Har nå bygd en data med disse komponentene, og jeg sliter akkurat nå med at pc'n restarter seg når jeg installerer windows. Dette skyldes mest sannsynlig strømforsyninga, uten at jeg har fått testa enda.

 

Så jeg vil anbefale nye kjøpere å vente litt med å denne strømforsyninga, om den ikke holder.. Jeg kommer til å finne ut det i løpet av kvelden hvertfall.. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hei,jeg trenger litt hjelp til valg av pc. vil ha en med middels skjerm, altså ingen mini pc. skal hovedsaklig brukes til surfing på nettet og spill ( the sims ). helst ikke over 4000kr, har noen noe tips?

Denne tråden omhandler kun oppsettene og de bærbare som er satt opp her, hvis dette ikke passer deg burde du opprette en egen tråd på forumet, så flere ser tråden din og kan hjelpe deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...