Gå til innhold

E3-kafèen 2010: Generell prat om smått og stort fra E3


Gjest Slettet-NIoHlfL

E3 2010  

50 stemmer

  1. 1. Hvilken av pressekonferansene til de "tre store" likte du best?

    • Microsoft
      3
    • Nintendo
      19
    • Sony
      28


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Alle gleder seg til E3, årest utgave er nå bare 7 uker unna(13-17. juni), så da er det på tide å starte hypen. Hva har du lyst å se på årest E3-messe, og hva gleder du deg mest til?

 

Mine største forhåpninger i år er å høre noe fra Half-Life: Episode 3, og The Elder Scrolls 5. Mitt aller største håp er som alltid Shenmue 3 :love:, men jeg rekner med å bli like skuffet som jeg blir hvert år.

 

Noen hint om hva som kommer har vi jo allerede fått:

 

- Nintendos nye håndholdt er allerede bekreftet for E3.

 

- Zelda Wii

 

- Killzone 3

 

- Gears of War 3

 

- Natal og Playstation MOVE

 

Lista er selvsagt mye lengre, så post gjerne flere eksempler.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tar ting som de kommer, men noen ting er det jo klart jeg håper på.

 

- Indiana Jones & The Fate of Atlanis: Special Edition (de gav oss en oppdatert Monkey Island 1 allerede, og en oppdatert Monkey Island 3 er rett rundt hjørnet. Og ærlig talt, fortjener vi ikke Fate of Atlantis i ny utgave som unnskyldning for den fjerde filmen? :p Staff of kings var greit nok, men det kunne vært mye bedre.)

 

- Day of the Tentacle: Special Edition (denne er også høyt på listen.)

 

- Maniac Mansion: Special Edition (ikke sikkert vi ville kjent igjen noe, men jeg tar sjansen.) :p

 

- Final Fantasy Tactics A3 til DS

 

- Great Giana Sisters DS 2 i full 3D til 3DSen. (forvente? neppe. håpe? joda, omtrent samtidig som det blir fred i midt-østen og Afrika blir en ny supernasjon. drømme? så inn i helvete.) :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Under en uke igjen...

 

Pressekonferanser - Norske tider:

 

Natal Event - Mandag 14. juni kl. 04:00

Activision - Mandag 14. juni kl. 18:00

Microsoft - Mandag 14. juni kl. 19:00

EA - Mandag 14. juni kl. 23:00

Ubisoft - Tirsdag 15. juni kl. 02:00

 

Nintendo - Tirsdag 15. juni kl. 18:00 Offisiell stream

Sony - Tirsdag 15. juni kl. 21:00

 

Konami - Onsdag 16. juni kl. 22:00 Offisiell stream

 

Gametrailers.com streamer MS, Nintendo, Sony, EA og Ubisoft live

Endret av kilik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Zelda wii, shogun total war 2, og siv 5 er det eneste jeg kan kommer på, av spill som har blitt annonsert.

Men det skal bli gøy og se hva sony on microsoft har fått til med Wii konkurentene.

 

Det hadde jo blitt gøy med Elder scroll 5, age of empire 4/age of mytology 2, en Uncharted 3 annongsering er vell litt mye håpe på.

Endret av andrucks
Lenke til kommentar

Eg er meget spent på den "overraskinga" valve skal kome med. Dei har allereie sagt uoffisielt at det ikkje er episode 3, men ein kan vel håpe :whistle:

ja. håper vi får vite mere om portal 2 også:D elsker den 1.

 

Portal 2 har blitt utsatt til neste år. :(

 

Noen som vet når E3 konferansene er i norsk tid, og hvor man kan få sett de i best kvalitet på nettet? :p

Lenke til kommentar

Gleder meg veldig mye, skjønt det er en del spill jeg gjerne skulle sett som ikke kommer til å være der. Super Mario Galaxy 2 er kommet, så vi får neppe noe mer Mario. Nytt Metroid er like rundt hjørnet, så vi får neppe noe mer der heller annet enn litt mer info om Other M. Nytt Zelda er bekreftet, men til Wii. Jeg tviler på en Phantom Hourglass / Spirit Tracks oppfølger. (med mindre de gir den ut til 3DS.) Nytt Final Fantasy er tvilsomt, og både Dragon Quest IX og X er under utvikling. IX er har vært ute i Japan lenge, men DQXI er lite sannsynlig. Nytt Sonic? Bekreftet for lenge siden. Alt i alt kan E3 i år bli utrolig kjedelig eller utrolig interessant. Vi får se. ;)

Lenke til kommentar

Rykter fra ign med at Retro Studios jobber med Donkey Kong spill. Hadde håpet på at de lagde Starfox istedenfor, men dog en forandring fra RS er også en nice touch.

 

Har hørt at i år skal Nintendo holde presse konferanse i to timer! Håper dette er sant, men samtidig at de utnytter dette bedre. Vil ikke ha en lang tale igjen om hvor de står hen på markedet når vi vet det allerede hvor bra de gjør det.

 

Move og Natal derimot er ikke så spennende for meg lenger. Natal ser ut som en mer avansert Eyetoy og Move som Wii remote.

Lenke til kommentar

Spill jeg ser fram til å få høre mer info om er:

 

- CoD: Black Ops (Treyarch hører på communityet)

- Medal of Honor (DICE står bak multiplayer delen)

- Uncharted 3 (Vil noe ta sted i Fredrikstad??)

- Crysis 2

- Fallout: New Vegas

- Assassin's Creed: The Brotherhood

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...