Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg for trang?

Gjest undrende_jente

Anbefalte innlegg

Gjest undrende_jente
Skrevet (endret)

Jeg skal snart ha sex for første gang, men er redd jeg er for trang.

11-12cm (diameter omkrets) går bra, men 14-15 går ikke inn!

Han har hatt damer før, men jeg vet ikke hvor stor han er.

Er jeg for trang da? :)

Takk for SERIØSE svar! ;)

Endret av hernil
Fikset feil i førsteinnlegg
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tar du det bara lungt så tänker jag mig att det går bra, den är trots allt ganska "utvidgbar" så länge du är tillräckligt våt alternativt glidmedel, så skalld et som sagt va gå bra,

kanske gör lite ont första gång

Skrevet

til sammenligning er en 1,5l brusflaske ca 9cm diameter.

med mengden blod som da må til for en 11cm skulle jeg tro fyren svimer av før dere kommer særlig langt.

Skrevet

Haha Sorry! Jeg mente omkrets xD Er det trangt da? ^^

Skrevet

Kommer jo helt ann på han og størrelsen, men med godt forspill og at du blir våt nok, så tenker jeg det går greit.

Men kan jo være greit å ta det med ro første gangen da :=)

Skrevet

Regner med at du har testet med dildo/gjenstander du har omkretsen på. Det blir en (forholdsvis) stor forskjell på situasjonen når det er snakk om penisen til en gutt/mann og en gjenstand. For det første er det svært mye mer opphissende å være kåt sammen med en annen/partner. Og for det andre vil det, om det blir veldig trangt vel å merke, være mindre ubehagelig med en penis enn med en dildo av tilsvarende størrelse da penis er mykere rundt, (les: ehm organisk..)

Mtp at dette er din første gang, og du allerede har tenkt endel igjennom situasjonen, kommer du nok til å være forholdsvis nærvøs. Snakk med ham så han forstår, og ta det rolig. Det er forresten normalt at vagina er for trang for penis å trenge (behagelig) helt inn i starten av et samleie. Slapper du bare av og du får han til å gå rolig i starten, går dette bra.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...