Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trang vagina?


Gjest Marthe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei :) Jeg er ei jente på 13 år som har et problem, jeg får ikke til å få fingrene innn i Vagina :O hva må jeg gjøre?

Det er bare å være tålmodig. Den utvider seg etter hvert, skal du se. (Hm... det er liksom ingenting som ikke blir feil å si her, øve, utvider seg ved bruk, osv. Men du skjønner tegninga)

Lenke til kommentar

Min manglede erfaring sier:

 

Er det seriøst slik at det kan være så trangt? Har alltid innbillt meg at å pule var som å stappe den inn i en saccosekk å håpe at du traff noe. Da finnes det altså håp for oss som ikke har 20cm å rutte med?

 

Til trådstarter, ditt problem ser JEG på som mulig positivt.

Lenke til kommentar

Min manglede erfaring sier:

 

Er det seriøst slik at det kan være så trangt? Har alltid innbillt meg at å pule var som å stappe den inn i en saccosekk å håpe at du traff noe. Da finnes det altså håp for oss som ikke har 20cm å rutte med?

 

Til trådstarter, ditt problem ser JEG på som mulig positivt.

 

Haha!

 

Trenger nok uansett ikke 20cm. Har du over ti skal man i utgangspunktet klare å bånne ei jente i riktig stilling.

 

Positivt at hun er så trang?? Nei... Da får du ikke dyppa greia di inni der en gang, regner ikke med at du har en penis tynn som en blyant

Lenke til kommentar

Min manglede erfaring sier:

 

Er det seriøst slik at det kan være så trangt? Har alltid innbillt meg at å pule var som å stappe den inn i en saccosekk å håpe at du traff noe. Da finnes det altså håp for oss som ikke har 20cm å rutte med?

 

Til trådstarter, ditt problem ser JEG på som mulig positivt.

 

Haha!

 

Trenger nok uansett ikke 20cm. Har du over ti skal man i utgangspunktet klare å bånne ei jente i riktig stilling.

 

Positivt at hun er så trang?? Nei... Da får du ikke dyppa greia di inni der en gang, regner ikke med at du har en penis tynn som en blyant

 

Jøss, da har jeg gruet meg på feil premisser.

Lenke til kommentar

Men når det er sagt er det fordel å ha 15+, da du får bånna jenta i de fleste stillinger. Om du har under 15 tror jeg ikke dama kjenner noe særlig om hun er på toppen eks.

 

Men, en stilling for de med liten tiss som er effektiv er misjonær der du løfter beina hennes litt, hviler de på armene dine eller evt på skuldrene, mens du løfter knærne dine, og bare jokker deg inn og ut, mens du kun har hender og tærne i bakkekontakt. Da bånner du garantert, om dama ikke er veldig dyp eller om du ikke har veldig lite utstyr. Mer slitsomt ja, men tilfredstiller hvertfall dama.

Lenke til kommentar
Hei :) Jeg er ei jente på 13 år som har et problem, jeg får ikke til å få fingrene innn i Vagina :O hva må jeg gjøre?

Jeg må si jeg blir litt ukomfortabel når en 13 år gammel jente skriver om slikt... Nå vet ikke jeg hvorfor du skal ha inn fingrene, men du bør vel i første omgang prøve deg med en?

 

Tror ikke jeg ønsker å si veldig mye mer om dette emnet...

 

Men når det er sagt er det fordel å ha 15+, da du får bånna jenta i de fleste stillinger. Om du har under 15 tror jeg ikke dama kjenner noe særlig om hun er på toppen eks.

 

Men, en stilling for de med liten tiss som er effektiv er misjonær der du løfter beina hennes litt, hviler de på armene dine eller evt på skuldrene, mens du løfter knærne dine, og bare jokker deg inn og ut, mens du kun har hender og tærne i bakkekontakt. Da bånner du garantert, om dama ikke er veldig dyp eller om du ikke har veldig lite utstyr. Mer slitsomt ja, men tilfredstiller hvertfall dama.

Det er da langt i fra alle som liker å bli "bånna" (hva er det engelske ordet for det igjen?)...

Lenke til kommentar

Selv en 13-åring burde klare å se ironien som gjennomsyrer enkelte innlegg. Jeg står ved mitt seriøse svar: Øve.

 

Edit: For å være litt useriøs igjen: En mørk mann i en bakgate hadde nok løst problemet en gang for alle. Hadde kanskje ikke vært særlig behagelig da. :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Selv en 13-åring burde klare å se ironien som gjennomsyrer enkelte innlegg. Jeg står ved mitt seriøse svar: Øve.

 

Edit: For å være litt useriøs igjen: En mørk mann i en bakgate hadde nok løst problemet en gang for alle. Hadde kanskje ikke vært særlig behagelig da. :p

 

Eventuelt skremt 'a for livet. Du kan velge. ^^

 

Fingrene er en veldig fin ting. Om du føler for det. Penner og andre ting kan gjøre vondt, og det er flust med skrekkhistorier om gulerøtter og lignende som har knekt inni, og da blir det plutselig nødvendig med et særdeles flaut besøk hos lege.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...