Gå til innhold

Til Oslo-folk: Hva sier han?(video-klipp)


Delvis

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Herrejesus, jeg har sett det klippet (det med baren altså) om og om igjen nå, og jeg er like klok. Først hørtes det ut som det trådstarter skrev "Han velsi(g)n å på det bar" eller noe sånt. Men kan godt hende han sa "Han ble sint på dem og på the bar" eller "og poddevar" eller hva vet vel jeg. Prøvde å finne manus på nett, men det er ganske så umulig. Håper noen finner det ut, skulle gjerne likt å vite hva det er han egentlig sier. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Regissøren, Øyvind Vennerød er død, men han har to sønner, Christian og Petter Vennerød. Jeg har ikke klart å finne mail-adressene deres, men jeg fant twitter-kontoen til det som angivelig skal være Christian Vennerød: http://twitter.com/christianvenn

 

Jeg har ikke twitter og gidder ikke lage en konto for å fortsette jakten. Men det er unektelig litt spennende og jeg håper noen andre vil ta opp jakten. Kanskje Christian og Petter har papirer og manus fra faren liggende på et loft? Tvilsomt, men mer sannsynlig er det at de kjenner noen som kan bringe oss et steg nærmere løsningen.

 

Også mulig å prøve Produsentforeningen, som Øyvind Vennerød var forman i.

http://www.produsentforeningen.no/Info.aspx?wpage=3

Endret av Ohaio
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det er synd at ingen har funnet svaret på dette mysteriet ennå. Det ser også ut til at en DVD-utgivelse av filmen er helt i det blå. Nordisk Film som angivelig skulle utgi den for noen år siden, har ikke lenger rettighetene, ifølge noe jeg leste på vg.no i fjor. Hvem som nå har rettighetene er ukjent. Filmselskapet er jo for lengst nedlagt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Politimannen kommer dit for å "nagle" baren til de mistankene han har. Først sier han "Blir det skjenket brennevin her, lørdag før palmesøndag?" Noe som blir benektet. Politimannen fortsetter med å si at de har funnet en overstadig beruset person som ble sett da han gikk ut fra denne baren, eller noe sånt. Noe som blir like iherdig benektet av bartenderen.

 

Nesten like vanskelig å forstå når han sier "Var det jeg selv?" eller "Var det deg selv?" Ifølge en kommentar på youtube skal det være "Var De her selv?".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...