Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!


fanelli

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvilke sjanser har jeg på å komme inn på Øk-Ad med 3.4 i snitt på BI Oslo(Nydalen)?

 

Er det helt umulig eller har jeg en sjanse? Har forøvrig ikke gjort det bra i de fleste fag(tok noen feil fag også), men fikk en 5er og en 4er i S1 + S2 og jeg likte å jobbe med matte og tror at dette kan være noe for meg, men med et sånt snitt, er det i det hele tatt realistisk for meg å komme inn? Jeg skal opp som privatist i to fag og regner med å forbedre snittet litt også.

Det er stoor sjanse for at du kommer inn.

 

 

Virkelig? Det er et betryggende svar, tusen takk :)

 

Jeg er innstilt til å jobbe hard og gjøre det bra hvis jeg eventuelt kommer inn ;)

 

Edit: Sendte BI en epost og fikk svar at kravet på samtlige bachelor linjer er på 32 poeng, dvs 3.2 i snitt.

Endret av Instinkt
Lenke til kommentar

 

 

Da er det ca en måned til strategi eksamen (STR3605) og lurer på om om det er noen som har laget en oversikt over ord/begreper som kan komme? Hadde selvfølgelig ikke mulighet til å være i oppsummeringen vi hadde i Trondheim hvor man gikk igjennom 30 spørsmål, og føler derfor jeg ikke har kontroll. Har vært i forelesningene ellers, men har ikke skrevet opp spørsmålene som har kommet på kahoot! da jeg var mer opptatt av å være rask og svare...

 

Har også fått følelsen av at foreleseren og kursansvarlig for den saks skyld, ikke er helt klar over selv hva som skal komme, og hvordan eksamen skal være...

Det ligger en prøveeksamen på it's learning. Kanskje jeg tar notater fra repetisjonskahooten på 30spm når vi tar den (neste gang). Skal i så fall si i fra.

 

Det hadde vært flott Nimrad :)

 

Megakahoot resultater.pdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Da er det ca en måned til strategi eksamen (STR3605) og lurer på om om det er noen som har laget en oversikt over ord/begreper som kan komme? Hadde selvfølgelig ikke mulighet til å være i oppsummeringen vi hadde i Trondheim hvor man gikk igjennom 30 spørsmål, og føler derfor jeg ikke har kontroll. Har vært i forelesningene ellers, men har ikke skrevet opp spørsmålene som har kommet på kahoot! da jeg var mer opptatt av å være rask og svare...

 

Har også fått følelsen av at foreleseren og kursansvarlig for den saks skyld, ikke er helt klar over selv hva som skal komme, og hvordan eksamen skal være...

Det ligger en prøveeksamen på it's learning. Kanskje jeg tar notater fra repetisjonskahooten på 30spm når vi tar den (neste gang). Skal i så fall si i fra.

 

Det hadde vært flott Nimrad :)

 

 

Herlig! :w00t:

Lenke til kommentar

 

 

Noen som har erfaring med aspiri her? Sliter skikkelig i mikroøkonomi, og har av ulike grunner nesten ikke vært i forelesning i det faget. Jeg MÅ bestå, ellers får jeg ikke dratt på utveksling:/ Prøver å jobbe med faget på egenhånd, men synes det er så utrolig mye stoff, vet ikke hvor jeg skal begynne engang.. Har meldt meg på eksamenskurs rett før eksamen i desember, så håper at det vil hjelpe. Eventuelt noen som har andre tips ang mikroøkonomi?

Aspiri er rått ass

har lært mye mer enn det foreleserne forteller

foreleserne på bi bruker så tungvint måte

 

satser på A etter aspiri kurs, med stryk fra forrige uten aspiri

 

go man :w00t:

 

 

Høres bra ut. Er så desp at jeg har kjøpt tilgang til enkeleksamen.no også, boka får jeg sirka nada utav.

 

lættiz :green:

jeg har også enkeleksamen :dribble:

vurderer faktisk å lage en sånn enkel eksamn greie sjæl :rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Da er det ca en måned til strategi eksamen (STR3605) og lurer på om om det er noen som har laget en oversikt over ord/begreper som kan komme? Hadde selvfølgelig ikke mulighet til å være i oppsummeringen vi hadde i Trondheim hvor man gikk igjennom 30 spørsmål, og føler derfor jeg ikke har kontroll. Har vært i forelesningene ellers, men har ikke skrevet opp spørsmålene som har kommet på kahoot! da jeg var mer opptatt av å være rask og svare...

 

Har også fått følelsen av at foreleseren og kursansvarlig for den saks skyld, ikke er helt klar over selv hva som skal komme, og hvordan eksamen skal være...

Det ligger en prøveeksamen på it's learning. Kanskje jeg tar notater fra repetisjonskahooten på 30spm når vi tar den (neste gang). Skal i så fall si i fra.

 

Det hadde vært flott Nimrad :)

 

 

Hvordan leser dere på strategi eksamen? Her går det i å pugge modeller, og se på den testen som ligger på it's + siste megakahoot. Noen andre tips?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Da er det ca en måned til strategi eksamen (STR3605) og lurer på om om det er noen som har laget en oversikt over ord/begreper som kan komme? Hadde selvfølgelig ikke mulighet til å være i oppsummeringen vi hadde i Trondheim hvor man gikk igjennom 30 spørsmål, og føler derfor jeg ikke har kontroll. Har vært i forelesningene ellers, men har ikke skrevet opp spørsmålene som har kommet på kahoot! da jeg var mer opptatt av å være rask og svare...

 

Har også fått følelsen av at foreleseren og kursansvarlig for den saks skyld, ikke er helt klar over selv hva som skal komme, og hvordan eksamen skal være...

Det ligger en prøveeksamen på it's learning. Kanskje jeg tar notater fra repetisjonskahooten på 30spm når vi tar den (neste gang). Skal i så fall si i fra.

 

Det hadde vært flott Nimrad :)

 

 

Hvordan leser dere på strategi eksamen? Her går det i å pugge modeller, og se på den testen som ligger på it's + siste megakahoot. Noen andre tips?

 

Lurte litt på det samme. Se på videoene han har lagt ut, foilene..

Lenke til kommentar

Noen som har ORG i år? Jeg har ikke tilgang til itslearning fordi jeg tar faget opp igjen, så har ikke eksamensoppgavene. Kan noen sende de til meg?? Til gjengjeld kan jeg sende "fasit" til eksamensoppgavene i fjor, de pleier å være relativt like, så får sikkert bruk for noe av det :) Er på 98 sider.

Ta kontakt PM

Lenke til kommentar

Noen som har ORG i år? Jeg har ikke tilgang til itslearning fordi jeg tar faget opp igjen, så har ikke eksamensoppgavene. Kan noen sende de til meg?? Til gjengjeld kan jeg sende "fasit" til eksamensoppgavene i fjor, de pleier å være relativt like, så får sikkert bruk for noe av det :) Er på 98 sider.

 

Ta kontakt PM

Du skal ha tilgang til faget hvis du har hatt det tidligere. Se under fag -> Arkiv på ItsLearning.

Lenke til kommentar

 

Noen som har ORG i år? Jeg har ikke tilgang til itslearning fordi jeg tar faget opp igjen, så har ikke eksamensoppgavene. Kan noen sende de til meg?? Til gjengjeld kan jeg sende "fasit" til eksamensoppgavene i fjor, de pleier å være relativt like, så får sikkert bruk for noe av det :) Er på 98 sider.

 

Ta kontakt PM

Du skal ha tilgang til faget hvis du har hatt det tidligere. Se under fag -> Arkiv på ItsLearning.

 

Ja ser jeg har tilgang til info og oppgaver som jeg hadde tilgang til forrige semester, men ikke oppgavene for dette semesteret. Oppgavene er vell ikke like?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...