Nimrad Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 Nei, Nimrad. De leverte en elektronisk versjon i TILLEGG til 3 eksemplarer skriftig. Dette er for å sjekke plagiat. Jeg har ikke hørt noe om at vi skal levere en elektronsik versjon i år, men det er i hvertfall rart om vi ikke skal det. Det er heller ikke opprettet noen link på itslearning som Banan sier. Jeg spurte en jeg kjenner som leverte i fjor og han leverte ingenting skriftlig, så jeg vet ikke hva som stemmer. Christeven sier jo det samme. Jeg synes ikke det er rart at ingenting skal leveres skriftlig ettersom alle de andre 3 innleveringene jeg har hatt tidligere dette skoleåret har vært skriftlig og ikke elektronisk. Lenke til kommentar
turana Skrevet 30. april 2013 Rapporter Del Skrevet 30. april 2013 (endret) Jeg leverte ikke elektronisk i fjor. Mulig jeg ble feilinformert Uansett så skjønner jeg hvorfor folk lurer på om de skal levere elektronisk eller ikke da vi på økad leverte vår forrige innlevering både skriflig og elektronisk. Endret 30. april 2013 av turana Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 Nei, Nimrad. De leverte en elektronisk versjon i TILLEGG til 3 eksemplarer skriftig. Dette er for å sjekke plagiat. Jeg har ikke hørt noe om at vi skal levere en elektronsik versjon i år, men det er i hvertfall rart om vi ikke skal det. Det er heller ikke opprettet noen link på itslearning som Banan sier. Nå er kommunikasjonsoppgaven litt spesiell da. Den er strengt konfidensiell og skal makuleres etter sensur og klagefrist. En digital kopi er vanskeligere å makulere. Lenke til kommentar
turana Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 Nå er kommunikasjonsoppgaven litt spesiell da. Den er strengt konfidensiell og skal makuleres etter sensur og klagefrist. En digital kopi er vanskeligere å makulere. Godt poeng! snakka med en annen en som leverte i fjord i dag. Han hadde heller ikke levert skrifllig så jeg hadde nok blitt feilinformert. Det skal sies at det var mange som lurte på akkurat det der i dag når vi skulle levere Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2013 Nå er kommunikasjonsoppgaven litt spesiell da. Den er strengt konfidensiell og skal makuleres etter sensur og klagefrist. En digital kopi er vanskeligere å makulere. Den er ikke konfidensiell for alle, kun de som oppgir det selv. Lenke til kommentar
cathjiine Skrevet 4. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2013 Noen som har en god forklaring på hvordan man skal vite hvilken modell som er uten restriksjoner i f-tester? Økonometri? Og en god forklaring på hva autorkorrelasjon egentlig er, hadde vært til stor hjelp!!! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 Er det noen som har eller vet om noen steder man kan finne en slags "regelbok" eller kompendium i Matematikk for Økonomer? Greit å ha me på eksamen hvis man skulle glemme noe. Lenke til kommentar
gaffel1 Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg har akkurat kjøpt meg BI kalkulatoren. Hvordan skal jeg stille den inn slik at alle svarene blir riktige når jeg regner matematikk, statistikk og finans? Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 6. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2013 Hvor kan det være lurt å leie leilighet viss man skal gå på BI Bergen? Lenke til kommentar
gaffel1 Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 PÅ den BI kalkulatoren, når jeg skal opphøye et tall i et annet, hva skal heg trykke på da? For eksempel 1,043^30. Hvordan finner jeg svaret her? Lenke til kommentar
Scott1 Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 (endret) PÅ den BI kalkulatoren, når jeg skal opphøye et tall i et annet, hva skal heg trykke på da? For eksempel 1,043^30. Hvordan finner jeg svaret her? 1,043 -> y^x -> 30 -> = Endret 8. mai 2013 av Scott1 Lenke til kommentar
gaffel1 Skrevet 8. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2013 1,043 -> y^x -> 30 -> = Tusen takk! Lenke til kommentar
MaadM Skrevet 10. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg har akkurat kjøpt meg BI kalkulatoren. Hvordan skal jeg stille den inn slik at alle svarene blir riktige når jeg regner matematikk, statistikk og finans? "2nd" , "format"(komma-knapp) , der vil du at det skal stå: Dec=9. Trykk pil ned en ganger, da skal det stå: DEG Trykk pil ned tre ganger, da skal det stå: AOS Iallefall dette oppsettet jeg bruker, men ville uansett brukt parentes på de fleste utregninger, da er du 100% sikker på at det ikke blir noe kluss med utregninger Lenke til kommentar
ProGranny Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 Er det noen her som har noen bra notater (dokumenter) til kredittvurdering? Har en del selv, så hvis noen har så kan vi dele. Tenker spesielt på teoridelen. Lenke til kommentar
osirus Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 Driver og leser til eksamen i forbrukeradferd, noen som har tips til nyttige videoforelesninger(youtube etc) eller annet materiale? Holder interessen mer oppe om jeg ikke bare må lese tekst. Lenke til kommentar
Smas90 Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Noen som kunne forklart meg kjapt dette med konsesjon? Nullkonsesjon og nedsatt konsesjonsgrense betyr det at det er boplikt? Også dette med at man må søke konsesjon, betyr det at man søker om å slippe boplikten? Hva heter det når det ikke er boplikt da? Mange spørsmål, men hadde satt stor pris på hvis noen kunne forklart meg dette Endret 12. mai 2013 av Smas90 Lenke til kommentar
cathjiine Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 noen som har tatt anvendt mikroøkonomi et annet sted enn i Bergen og faktisk har noe brukendes notater, formler eller oppgaver dere har fått av lærere? Er jo ingenting å jobbe med i anvendt... Lenke til kommentar
Bluehorse Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 fler som hadde strategisk økonomistyring i dag? Lenke til kommentar
MaadM Skrevet 13. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2013 noen som har tatt anvendt mikroøkonomi et annet sted enn i Bergen og faktisk har noe brukendes notater, formler eller oppgaver dere har fått av lærere? Er jo ingenting å jobbe med i anvendt... Kan anbefale "oppgaver i offentlig økonomi" av Erik grønn. Grei oppgavesamling med greie oppgaver innenfor de fleste tema i kurset. Er jo ikke så mye formler, unntatt basic fra mikro.? Har hørt at det vil bli en mer regneteknisk eksamen i år enn foregående, noen som har hørt det samme? Lenke til kommentar
ggree Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 "2nd" , "format"(komma-knapp) , der vil du at det skal stå: Dec=9. Trykk pil ned en ganger, da skal det stå: DEG Trykk pil ned tre ganger, da skal det stå: AOS Iallefall dette oppsettet jeg bruker, men ville uansett brukt parentes på de fleste utregninger, da er du 100% sikker på at det ikke blir noe kluss med utregninger 9 desimaler? 4 holder i massevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå