Gå til innhold

Tråden for BI-studenter!


fanelli

Anbefalte innlegg

Nei, Nimrad. De leverte en elektronisk versjon i TILLEGG til 3 eksemplarer skriftig. Dette er for å sjekke plagiat. Jeg har ikke hørt noe om at vi skal levere en elektronsik versjon i år, men det er i hvertfall rart om vi ikke skal det. Det er heller ikke opprettet noen link på itslearning som Banan sier.

Jeg spurte en jeg kjenner som leverte i fjor og han leverte ingenting skriftlig, så jeg vet ikke hva som stemmer. Christeven sier jo det samme. Jeg synes ikke det er rart at ingenting skal leveres skriftlig ettersom alle de andre 3 innleveringene jeg har hatt tidligere dette skoleåret har vært skriftlig og ikke elektronisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leverte ikke elektronisk i fjor.

 

Mulig jeg ble feilinformert :huh:

 

Uansett så skjønner jeg hvorfor folk lurer på om de skal levere elektronisk eller ikke da vi på økad leverte vår forrige innlevering både skriflig og elektronisk. :)

Endret av turana
Lenke til kommentar

Nei, Nimrad. De leverte en elektronisk versjon i TILLEGG til 3 eksemplarer skriftig. Dette er for å sjekke plagiat. Jeg har ikke hørt noe om at vi skal levere en elektronsik versjon i år, men det er i hvertfall rart om vi ikke skal det. Det er heller ikke opprettet noen link på itslearning som Banan sier.

 

Nå er kommunikasjonsoppgaven litt spesiell da. Den er strengt konfidensiell og skal makuleres etter sensur og klagefrist. En digital kopi er vanskeligere å makulere.

Lenke til kommentar

Nå er kommunikasjonsoppgaven litt spesiell da. Den er strengt konfidensiell og skal makuleres etter sensur og klagefrist. En digital kopi er vanskeligere å makulere.

 

Godt poeng! snakka med en annen en som leverte i fjord i dag. Han hadde heller ikke levert skrifllig så jeg hadde nok blitt feilinformert. Det skal sies at det var mange som lurte på akkurat det der i dag når vi skulle levere :)

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat kjøpt meg BI kalkulatoren. Hvordan skal jeg stille den inn slik at alle svarene blir riktige når jeg regner matematikk, statistikk og finans?

 

"2nd" , "format"(komma-knapp) , der vil du at det skal stå:

Dec=9.

Trykk pil ned en ganger, da skal det stå: DEG

Trykk pil ned tre ganger, da skal det stå: AOS

 

Iallefall dette oppsettet jeg bruker, men ville uansett brukt parentes på de fleste utregninger, da er du 100% sikker på at det ikke blir noe kluss med utregninger

Lenke til kommentar

Noen som kunne forklart meg kjapt dette med konsesjon? Nullkonsesjon og nedsatt konsesjonsgrense betyr det at det er boplikt? Også dette med at man må søke konsesjon, betyr det at man søker om å slippe boplikten? Hva heter det når det ikke er boplikt da?

 

Mange spørsmål, men hadde satt stor pris på hvis noen kunne forklart meg dette :)

Endret av Smas90
Lenke til kommentar

noen som har tatt anvendt mikroøkonomi et annet sted enn i Bergen og faktisk har noe brukendes notater, formler eller oppgaver dere har fått av lærere? Er jo ingenting å jobbe med i anvendt...

Kan anbefale "oppgaver i offentlig økonomi" av Erik grønn. Grei oppgavesamling med greie oppgaver innenfor de fleste tema i kurset. Er jo ikke så mye formler, unntatt basic fra mikro.?

Har hørt at det vil bli en mer regneteknisk eksamen i år enn foregående, noen som har hørt det samme?

Lenke til kommentar

"2nd" , "format"(komma-knapp) , der vil du at det skal stå:

Dec=9.

Trykk pil ned en ganger, da skal det stå: DEG

Trykk pil ned tre ganger, da skal det stå: AOS

 

Iallefall dette oppsettet jeg bruker, men ville uansett brukt parentes på de fleste utregninger, da er du 100% sikker på at det ikke blir noe kluss med utregninger

 

9 desimaler? 4 holder i massevis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...