Gå til innhold

Erfaringer med Sony Ericsson X10?


Anbefalte innlegg

Står mellom X10, Samsung sin Omnia HD og HTC hero eller desire. Jeg skal nå være den første til å innrømme at jeg digger utseende til X10, men har hørt negative ting om tastaturet på den. Har hørt at det ofte hender at mobilen ikke registrerer når du trykker, da spesielt i kantene på skjermen.

Har noen opplevd dette problemet eller andre ting?

 

Er det noen generelle tilbakemeldinger fra noen som har en av disse mobilene jeg har nevnt her?

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare og laste ned nytt tastatur

og skjermen er noe av det beste du får så det kan ikke stemme

Jeg vil ha en x10 mini (kanskje pro) for har ikke så mye penger atm

og har aldri hørt noe dårlig om skjermen (på x10 eller x10 mini

 

hadde tatt den framfor iphone f.eks.

 

har ikke sett så altfor mye på HTC utenom at jeg vet jeg ikke skal ha en av demmes billigere typer

 

gå for x10 eller htc du så blir du nok glad :thumbup:

 

x10 har også ekstremt bra prosessor så den er rask (tror HTC hd pro har den samme)

den får også android 2.(1) tror jeg det var i september eller noe

Endret av sindre94
Lenke til kommentar

X10 er etter min mening en helt fæl telefon!! Relativt treg, plastikkaktig, spisse kanter osv... Og IKKE MINST, kjører ikke nyeste Android. Gå for Desire, jeg har testet begge i en ukes tid :cool:

har også tenkt på desire,men hvem av de to har best batterilevetid?da tenker jg bare til normalt bruk 8 til 10 smser for dag og ett par samtaler

Lenke til kommentar

Jeg har også ventet kjempe lenge på Sony Ericsson Xperia x10, men når det kom mer informasjon om den har jeg fått vite at den hakker, har dårlig touch og den vil aldri kunne få multitouch :(

 

så jeg ble veldig skuffet og var i ferd med å gå over på en iPhone (noe jeg ALDRI hdde trodd), men så sjekket jeg litt. Jeg kom fra til det jeg vil kalle den mest perfekte mobilen: Htc Evo 4g :D (også kallt Htc Supersonic) Her får du en diger skjerm (4,3 tommer, like stor som hd2), multitouch, superraskt internett, 8 megapixel kamera, om du er på ett sted med 4g nettverk så vil du ha ca. 10 ganger så raskere enn en mobil med 3g, ett 1,3 megapixel frontkamera, HD kvalitet på filmkamera, nyeste versjon av Android, snapdragon prosessor (som er omtrent dobbelt så rask som iphone 3gs sin prosessor), Htc sens UI (som har vunnet for å være den beste interfacen) og mye mer.

 

Men denne vil ikke bli klar for salg i Norge helt enda :(

 

 

 

om du ikke vil vente kan jeg anbefale Htc Desire, men selv vil jeg absolutt velg Htc Evo 4g <33

 

 

 

DIGGER htc EVO 4g <333333

Lenke til kommentar

Har hørt noen rykter om at HTC evo 4g kun vil komme med Engelsk språk så det blir nok ikke en mulighet for min del hvertfall. Har nå bestilt Desire så jeg håper den kommer i morgen eller på tirsdag :) føles ut som om det er julaften og bursdagen min på samme tid, gleder meg!

Takk for alle innspill, virker som jeg har gjort et riktig valg

Lenke til kommentar

Jeg kom fra til det jeg vil kalle den mest perfekte mobilen: Htc Evo 4g :D (også kallt Htc Supersonic)

DIGGER htc EVO 4g <333333

 

Vel, den er ikke lansert for verken vårt mobilnett og ikke i Europa så inntil videre forblir den en drøm for dem som har lyst på den. Selv når den kommer for salg i USA kan du ikke importere den til Norge fordi den ikke blir levert med gsm-støtte.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Skjønner ikke hvorfor alle skal være så negativ mot SE x10 ! Sikkert på at dere ikke har prøved den selv jeg . Bare sett en eller annen fyr har sakt det på forumet. Jeg har kjøpt x10 på lørdagen som var nå. Sto mellom den og denne Desire. Men Desire er rettog slett stygg syns jeg da.. X10 er jo ikke treg. Har prøved begge. Greit at Desire er litt raskere, men tipper at x10 kommer til være ganske oppi ræva på Desire når oppdatering kommer.. ;) Men det er mitt syns punkt da...

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor alle skal være så negativ mot SE x10 ! Sikkert på at dere ikke har prøved den selv jeg . Bare sett en eller annen fyr har sakt det på forumet. Jeg har kjøpt x10 på lørdagen som var nå. Sto mellom den og denne Desire. Men Desire er rettog slett stygg syns jeg da.. X10 er jo ikke treg. Har prøved begge. Greit at Desire er litt raskere, men tipper at x10 kommer til være ganske oppi ræva på Desire når oppdatering kommer.. ;) Men det er mitt syns punkt da...

 

X10 er jo mye styggere enn desire? Og oppdateringen til X10 koemr jo ikke før juletider? Litt sent

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor alle skal være så negativ mot SE x10 ! Sikkert på at dere ikke har prøved den selv jeg . Bare sett en eller annen fyr har sakt det på forumet. Jeg har kjøpt x10 på lørdagen som var nå. Sto mellom den og denne Desire. Men Desire er rettog slett stygg syns jeg da.. X10 er jo ikke treg. Har prøved begge. Greit at Desire er litt raskere, men tipper at x10 kommer til være ganske oppi ræva på Desire når oppdatering kommer.. ;) Men det er mitt syns punkt da...

 

Jeg tror også at en del folk, inklusive meg, er litt småskuffa over at ikke Timescape innfridde som det skulle. Mulig noen liker det, men de fleste jeg vet om som har prøvd dem begge synes dem at Sense er bedre enn Timescape. Jeg sier ikke at Sense bedre enn Timescape for alle, men for de som jeg har hørt fra. Jeg tenkte at det i alle fall kunne være en medvirkende årsak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...