Gå til innhold

Se bilder av nye Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kan uansett starte en gjetterunde på pris for neste iPhone. Ok, jeg gjetter 8k pluss abo.

 

En anen ting er at mye av det nye de kan bruke i neste iPhone kan de umulig være først på. Blant annet dual mics++ Det jeg gleder meg mest til er første reklame fra iPhone som komme til og låte: "THIS IS THE WORLDS FIRST PHONE WITH DUAL MICS AND STRAIGHT EDGES. IT WILL GET TO A STORE CLOSE TO YOU FOR ONLY 1349,99$"

Lenke til kommentar

 

Dette er gårsdagens nyheter. Hvis dette er en japansk mobil, så vil jeg tro at det finnes flere av den? Eller? Gizmodo har også hands-on nå og de rapporterer at delene inni telefonen er Apple-deler.

 

iTunes kjenner den også igjen som en iPhone, det er/var iPhone OS på den, og Apple selv har nå sagt at de har mistet en av testtelefonene sine. Er ikke det noenlunde grei bevis så vet ikke jeg.

 

Nå skal vi heller ikke se bortifra at dette er en prototype, og at designet blir finpusset før lansering. Blant annet skjøtene i aluminiumet regner jeg med at de fikser.

 

Ellers som Gizmodo også nevner ser vi at det nye designet minner oss om Mac-designet og da særlig Macbook Pro.

 

Jeg har stor tro på at dette er iPhone 4/HD, men at Apple ikke er ferdig med designet.

Lenke til kommentar

Den så utrolig fin ut ja.

Mye enklere og mindre "dillete" enn hva jeg synes 3G/3GS en er.

Så hvis den bli sånn som bildene viser så kommer den nok høyt opp på listen over duppeditter som skal handles.

 

Men "mistet" tror jeg er mer riktig :p

Det er jo tross alt Apple vi snakker om her, hvor mange bedre måter finnes det å skape skikkelig blest om 4Gen annet enn å lå noen finne en prototype i litt jukseskall?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...