Gå til innhold

Se bilder av nye Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kan uansett starte en gjetterunde på pris for neste iPhone. Ok, jeg gjetter 8k pluss abo.

 

En anen ting er at mye av det nye de kan bruke i neste iPhone kan de umulig være først på. Blant annet dual mics++ Det jeg gleder meg mest til er første reklame fra iPhone som komme til og låte: "THIS IS THE WORLDS FIRST PHONE WITH DUAL MICS AND STRAIGHT EDGES. IT WILL GET TO A STORE CLOSE TO YOU FOR ONLY 1349,99$"

 

legg til sjela di og :) apple = hades :D

Lenke til kommentar

kommer neppe til å kjøpe den hvis den blir seendes så kantete ut.. de avrunda kantene på 3G og 3Gs er jo helt geniale mtp å miste den i bakken + at den ligger perfekt i hånda.. de avrunda kantene sammen med utforminga av knappene gjør også at man ganske greit kan klare å trykke på dem gjennom klesstoff når den ligger i lommer o.l. ser for meg at det kan bli litt vanskeligere med denne her..

Endret av Joaaso
Lenke til kommentar

Jeg håper også at designet endrer seg noe før lansering, noe jeg tror også vil skje. Husk at unibody-produskjonen er en avanser prosess som krever skreddersydde presisjonsverktøy som lasere og fine freser. Dette er upraktisk å lage for prototyper som man man kanksje må justere størrelsene på. Mitt tips er at den rammen vi ser på bildene her er en håndlaget ramme for prototypen, mens det ferdige produktet vil ha en unibody-ramme uten skjøter. Jeg tror også at på det ferdige produktet vil aluminiumen strekke seg helt opp til samme nivå som skjermen, og kanskje også hele veien ned på nivå med bakdekslet.Dette vil kreve en prosess som klarer å frese ut en ca. 0,5 mm tynn kant langs sidene, noe som er vanskelig å håndlage, men ikke burde være noe problem i en Unibody-prosess.

 

Jeg nekter å tro at Johnathan Ive ller Steve Jobs vil sendre fra seg noe som ser ut som det vi ser på bildene ihvertfall.

Endret av Paragrafrytteren
Lenke til kommentar

Man kødder ikke med Apple.

 

"Last Friday night, California's Rapid Enforcement Allied Computer Team entered editor Jason Chen's home without him present, seizing four computers and two servers. They did so using a warrant by Judge of Superior Court of San Mateo. According to Gaby Darbyshire, COO of Gawker Media LLC, the search warrant to remove these computers was invalid under section 1524(g) of the California Penal Code."

 

 

http://techcrunch.com/2010/04/26/the-iphone-leak-gets-ugly-police-raid-gizmodo-editors-house-confiscate-computers/

 

"In Gizmodo’s post, Chen recounts last night’s events. Chen wasn’t home when the raid began, and came home after officers had already been in his house for hours. Chen’s door was broken open because he wasn’t home to open it. He wasn’t arrested, but police seized external hard drives, four computers, two servers, phones, and more."

 

 

Edit: Jeg synes den nye formgivningen er ganske lekker.

Endret av lch
Lenke til kommentar

Heleri, samt å avsløre industrihemmeligheter er ikke noe som sees lett på av politiet, spesielt da de har lover spesielt for å beskytte firmaer som Apple.

 

Han kan nok slite litt med å vri seg unna, ja. Spesielt da Gizmodo skrev at de betalte for telefonen. Det gjør det jo lite sannsynlig at de trodde det var en kinesisk kopi :)

Lenke til kommentar

Heleri, samt å avsløre industrihemmeligheter er ikke noe som sees lett på av politiet, spesielt da de har lover spesielt for å beskytte firmaer som Apple.

 

Han kan nok slite litt med å vri seg unna, ja. Spesielt da Gizmodo skrev at de betalte for telefonen. Det gjør det jo lite sannsynlig at de trodde det var en kinesisk kopi :)

 

Om telefonen hadde blitt stjålet så hadde det vert heleri, men ut fra det jeg har lest om hendelsene så ble telefonen gjenglemt på en bar og personen som fant den gjorde gjentatte forsøk på å finne eieren både i baren og ved å kontakte Apple, og da er det vel ikke heleri lenger?

Lenke til kommentar

Heleri, samt å avsløre industrihemmeligheter er ikke noe som sees lett på av politiet, spesielt da de har lover spesielt for å beskytte firmaer som Apple.

 

Han kan nok slite litt med å vri seg unna, ja. Spesielt da Gizmodo skrev at de betalte for telefonen. Det gjør det jo lite sannsynlig at de trodde det var en kinesisk kopi :)

 

Om telefonen hadde blitt stjålet så hadde det vert heleri, men ut fra det jeg har lest om hendelsene så ble telefonen gjenglemt på en bar og personen som fant den gjorde gjentatte forsøk på å finne eieren både i baren og ved å kontakte Apple, og da er det vel ikke heleri lenger?

Det er vel opp til rettsvesenet å bestemme, men jeg tviler på at han gjorde noen seriøse forsøk på å levere den tilbake. Å tinge noen offentlige nummer til Apple er ikke akkurat å gjøre en innsats. Han kunne jo ha kontaktet stakkaren som mistet den (han hadde tilgang til facebook-kontoen hans f.eks., sikkert også epost-kontoen), levert den til politiet, levert den til bartenderen med en gang han fant den, sendt den i posten til Apple, kjørt til hovedkvarteret til Apple og levert den fra seg der. I stedet så syntes han det var en god idé å selge den til høystbydende ...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...