Gå til innhold

månedsutgifterfor vanlig, singel mann


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alder?

Hva slags bank har du lån i?

Renter?

Hva slags bil?

Hva slags forsikring?

Hvilket forsikringsselskap?.

Matbehov?

Drikker du i helgene?

Røyker du?

Driver du med idrett som koster penger?

Har du riksTV eller parabol etc?.

Har du internett?.

Kjører du til / fra jobb?

Buss?

Hvilken strømleverandør har du?.

 

Er ganske mange ting som vi trenger å vite.

Endret av Freddish
Lenke til kommentar

Mann, du? Etter å ha sett innleggene dine i denne tråden så tror jeg det er best du bor hjemme hos mamma enn så lenge.

 

Radlekatt

 

Skulle til å si det samme. Siden slutten av 2009 har trådstarter pøset på med tråder og innlegg angående lønn i masse forskjellige yrker, og nå kommer trådene om utgifter.

Lenke til kommentar

Mann, du? Etter å ha sett innleggene dine i denne tråden så tror jeg det er best du bor hjemme hos mamma enn så lenge.

 

Radlekatt

 

Skulle til å si det samme. Siden slutten av 2009 har trådstarter pøset på med tråder og innlegg angående lønn i masse forskjellige yrker, og nå kommer trådene om utgifter.

 

Enig. Har følgt med på trådstarter, og alt han har postet er bare surr og tull.

Endret av Thomor
Lenke til kommentar

Den største utgifta di vil nok være huslånet ditt. Kor stort er huslånet (kor mykje betaler du kvar måne) og kor mykje tjener du (får utbetalt kvar måne).

 

Om du ikkje har kjøpt hus endå så må du vurdere kor mykje du har råd til, du bør holde deg slik at du ikkje bruker meir en omtrent halve månedslønna di på å betale huslån. Om du legger deg der så er det normalt at ca 1/2 av lønna går til bolig, 1/4 går til bil og andre rekningar og siste 1/4 av lønna går til mat og underholdning.

 

Litt kort oppsumert så vil månedsutgiftene din være ca 90% av inntektene dine omtrent uansett kor mykje eller lite du tjener. Tjener du lite må du tilpasse forbruket ditt for å få det til å gå rundt og tjener du godt så lager du deg utgifter å bruke pengane på. :whistle:

Lenke til kommentar

Utgifter for en vanlig, singel mann.

 

Hmmm. Det kan være så mangt.

 

Det meste har vel blitt ramset opp.

 

Men en ting er glemt her.

 

 

Damer. Jenter. Kvinner/Kvinns. Eller rettere sagt, forsøkene på å tiltrekke nevnte (rare) skapning. Både før dating, under dating og etter dating.

 

Dermed går det kjapt noen kroner der også.

 

Antall kroner som går med til dette per måned varierer kraftig etter en rekke parametre. For eksempel hender det rett som det er at man møter en kvinne med et ønske om å betale noe av gildet selv. Likevel kan det sies at det en viss besviselig sammenheng med hvor mye en mann kan være villig til å legge ut og nøyaktig hvor pen/flott/søt/etc en kvinne er.

 

Skriv det i rapporten din du.

 

Ja, dette er noenlunde seriøst. :cool:

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Utgifter for en vanlig, singel mann.

 

Hmmm. Det kan være så mangt.

 

Det meste har vel blitt ramset opp.

 

Men en ting er glemt her.

 

 

Damer. Jenter. Kvinner/Kvinns. Eller rettere sagt, forsøkene på å tiltrekke nevnte (rare) skapning. Både før dating, under dating og etter dating.

 

Dermed går det kjapt noen kroner der også.

 

Antall kroner som går med til dette per måned varierer kraftig etter en rekke parametre. For eksempel hender det rett som det er at man møter en kvinne med et ønske om å betale noe av gildet selv. Likevel kan det sies at det en viss besviselig sammenheng med hvor mye en mann kan være villig til å legge ut og nøyaktig hvor pen/flott/søt/etc en kvinne er.

 

Skriv det i rapporten din du.

 

Ja, dette er noenlunde seriøst. :cool:

Man trenger ikke å bruke noe penger for å få seg kvinnfolk, de aller fleste kvinnfolk blir ikke interessert i deg på grunn av ting man spanderer.

Lenke til kommentar

Man trenger ikke å bruke noe penger for å få seg kvinnfolk, de aller fleste kvinnfolk blir ikke interessert i deg på grunn av ting man spanderer.

 

Det trekker til seg masse damer som drar etter de har blitt spandert på.

 

Hvis man må bruke ekstra penger pga damer så gjør man noe feil. Hvis man er med damer så bruker det av tiden, tid man kunne vært andre steder og brukt penger.

 

Tiltrekning er ikke et valg. Hvis man er ute i felten og sender ut rett signaler vil det tiltrekke seg mer damer enn du kan håndtere uten at du må opp med en eneste krone. Det viktigste er at man er bevisst på seg selv og det utrolige potensialet man faktisk har ved å sette seg inn i hvordan ting henger sammen.

 

Når det gjelder månedlige utgifter så er det jo egentlig å sette opp budsjett for mat, klær, nytte og fornøyelse og legge sammen med faste utgifter. Hvis summen blir for stor så kan man ta bort de minst viktige tingene fra budsjettet for å få det til å gå rundt.

 

Det kan være mye penger å spare på å stramme inn på faste utgifter. Si opp abonnementer man ikke trenger eller bruker mer. Selskaper spekulerer i å få solgt abonnementer til kunder som "er for lat" til å si opp. Eventuelt at salgskonsulent prakker på kunde større abonnement enn nødvendig.

 

Jeg byttet nettop på noen abonnement. Hvorfor skal jeg betale 140 kr i måneden for mobilabonnement når jeg får rimeligere ringepris med et abonnement som ikke har noe månedspris. Abonnementypen min hadde gått ut, men teleselskapet orker selvsagt ikke å opplyse dette når de kan tjene ekstra på at jeg beholder det gamle. Enten må man følge med selv eller så går det unødvendig mye penger ut. Hvorfor skal jeg betale 20 kr i måneden for ip-telefoni når jeg ikke bruker det. Hvorfor skal jeg betale 35 kr for papirfaktura når jeg kan få elektronisk faktura osv.

Isolert sett er det bare småpenger, men 1500 kr her og 500 kr der så blir det raskt noen kroner. Det kan fort bli 500 kr i året på faktureringsgebyr per abonnement dersom man er for lat til å følge med.

 

Det er enklere å kutte ned på utgifter enn å måtte tjene mer penger slik at man kan holde oppe forbruket og betale for ting man ikke trenger.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...