Gå til innhold

månedsutgifterfor vanlig, singel mann


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt hvorfor.

 

Det er bare å prøve selv; erfaring kan ikke læres bort, dessverre.

Ser ingen grunn til at det skal koste å slå opp med en jente.

 

Erfaring kan også læres bort, det aller meste jeg har lært i mitt liv er basert på andre sine erfaringer, hadde vi kun lært av egne erfaringer hadde vi fortsatt levd som aper.

Lenke til kommentar

funker fint her, singel jente.. :) røyker, men drikker lite.. tar en "stor" handel på begynnelsen av mnd på ca 1000 til 1500 og kjøper evnt. ting som mangler eller går ut på dato senere i mnd og.. som f.eks melk og brød.

 

funker helt fint. men du har ikke råd til byen lixm :p

Lenke til kommentar

"går glipp av viktige relasjoner.." whaaat? :p

 

om dine venner ikke kan respektere at for tiden så er det for trangt for deg til å gå på byen, så beklager jeg for deres sjuld altså :(

 

seff.. kansje noen fremtidige relasjoner, men kansje hun neste du hadde møtt på byen som kansje kunne vert din eneste ene er hun som dulter borti deg i frukt disken på kiwi i morgen? :)

Lenke til kommentar

Tenker mer på å bygge seg et sosialt nettverk slik at man får større potensiale.

 

Mange har så hardt tidsskjema i ukene eller tilmed jobber utenbys slik at de ikke er å treffe i annet enn helger.

 

Det beste er at folk som bare ser deg tilfeldig i helgene vil føle noe kjent ved deg i ukedagene uten at de kanskje helt hvorfor. Ofte vil de tro at de kjenner deg bedre enn de faktisk gjør. Da får man mye bedre behandling jevnt over. Disse folkene jobber der du skal ut og kjøpe varer og tjenester i ettertid, kanskje tilmed der du skal søke jobb.

 

De som går på byen for å få seg noe mer enn et ligg vil feile garantert. Det vil være alt for synlig at du er på jakt og folk vil skygge banen. De vil med en gang se at det er noen som prøver for hardt. Dersom man treffer noen som resulat av at man gikk på byen eller i butikken for den saks skyld så blir det helt annerledes. Kanskje man sjekker opp noen på byen, men da skal det komme naturlig fordi anledningen ble slik. Ikke fordi man har pugget 25 replikker som man prøver på alle tilgjengelige jenter eller gutter. Jeg er kun ute for å ha det kjekt og bygge relasjoner. Alt som skjer utover det skjer impulsivt og må ses på som en bonus. Ting må komme naturlig, ikke i desperasjon. Man må lykkes fordi man er god de gangene sjansen byr seg, ikke fordi man prøver alt for hardt hele tiden uavhengig om anledningen er der eller ikke.

 

Det funker sikkert å treffe folk på butikken, men ikke er det spesielt effektivt og folk er ofte på et tidsskjema. Hvis man skal flørte med folk som ser travle ut så vil det virke alt for needy. "Hyggelig, men nå må jeg komme meg videre." Når man treffer folk ute så er det nokså sikkert at det faktisk har tatt seg tid til det og faktisk er mer åpne for å treffe andre mennesker. Det kan variere fra sted til sted, men enkelte steder vil folk se rart på deg om du forsøker å få kontakt helt tilfeldig midt i uken.

 

En perfekt kveld på byen trenger ikke koste mer enn 100-200 kr, men da bør man ha vorspiel med venner og være bestemt på hva man gjør. Saken er at man blir mer slepphendt på pengene etter hvert som alkoholen kommer inn. Dersom man ikke er bestemt på hvor mye penger man skal bruke så kan byturer bli et gedigent pengesluk. Det går an å ha med litt pengereserver til en spesielt fin kveld der man vil gå litt lenger, men da bør man være så disiplinert at disse ikke blir rørt dersom det ikke virkelig er en god anledning.

 

Folk liker trivelige mennesker som de føler noe kjent med, ikke desperate randoms som er ute for å prøve og feile på måfå. Det er viktig å vise at man eksisterer, men ikke på en trengende måte. Da åpner det seg uante muligheter. Et aktivt uteliv kan bringe deg dit du vil, men dersom du bare somler bort penger hele tiden så er man ikke mer enn en inntektskilde for de mange utesteder som i de aller fleste tilfeller kun er etablert for å "lure av" penger av mennesker som ikke er bevisst nok på seg selv til å tenke rasjonelt og se hele bildet.

 

Symbiose og Win - Win er tingen.

Ikke den enes død er den andres brød og Lose - Win.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...