Gå til innhold

HTC Desire - førsteinntrykk og småtester


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De gir vel ut en-to slike i halvåret, iaf så annonseres de vel så ofte.. Rykter går hele tiden.

Skal man vente på "den neste" så venter man forgjeves, det kommer alltid en nyere og bedre man heller vil ha.

 

Vi har tilgang til free Market, ja. Men ikke apps som koster penger... ennå...

Kjøp et Vodaphone eller T-Mobile simkort fra U.K f.eks (ca 9-10NOK + evt frakt fra eBay), da får man paid Market med det simkortet. Man betaler da enkelt via Google Checkout, appet ligger på telefon da når man bytter tilbake til sitt eget simkort.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det nesten ingen butikker som har Desire inne?

 

Fordi den har fått vannvittig bra omtale og etterspørselen er større enn HTC klarte å forutse og dermed er de gått tomme....

 

:thumbup:

 

Solberg, hva med å spørre i en tråd om gangen??

 

Ja, etterspørselen på HTC Desire virker å være rimelig stor. Vet at Digitalimpuls i Oslo hadde 15 eksemplarer inne på Mandag denne uken, var da jeg kjøpte min. Iløpet av neste dag så var de tomme, noe som ikke er så alt for verst.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal kjøpe HTC Desire fra Tele2 snart, men har et par spørsmål.

Tror dere det er lenge til HTC kommer med en "oppfølger" til denne?

Er det slik at vi nordmenn ikke får brukt Android Market?

 

 

Man tror vel at oppfølgeren er en HTC EVO, men om den klarer å komme hit før juletider er nok ganske usikkert :)

Lenke til kommentar

Spørgesmål: Av en eller annen grunn har alarmklokka mi bestemt seg for å kun vibrere. Kommer ikke noe lyd! Og ja, jeg har trippelsjekket at volumkontrollen ikke er dempet etc. Lyden funker ikke på standard alarmklokka som er med, og heller ikke på en app jeg lastet ned. Jeg har forresten avinstallert denne appen også, i mistanke om at det kunne være den som crippla standard klokka, men nei.

 

Etter å ha døgna på Gardemoen holdte jeg og madammen på å forsove oss til en Rage Against The Machine konsert pga. dette (jævlig) irriterende problemet.

 

Hjelp! :(

Lenke til kommentar

Spørgesmål: Av en eller annen grunn har alarmklokka mi bestemt seg for å kun vibrere. Kommer ikke noe lyd! Og ja, jeg har trippelsjekket at volumkontrollen ikke er dempet etc. Lyden funker ikke på standard alarmklokka som er med, og heller ikke på en app jeg lastet ned. Jeg har forresten avinstallert denne appen også, i mistanke om at det kunne være den som crippla standard klokka, men nei.

 

Etter å ha døgna på Gardemoen holdte jeg og madammen på å forsove oss til en Rage Against The Machine konsert pga. dette (jævlig) irriterende problemet.

 

Hjelp! :(

 

Regner med at du har sjekket at Alarmvolumet er riktig :) og ikke selve vanlig volum...eller om du har en app som styrer alle volumkontrollene?

Lenke til kommentar

Er det fortsatt vanskelig og finne noen butikker som har dem på lager?

Kjøpte min i går på en elkjøp. Dem hadde 3 stk igjen, Sjekket opp lagerstatus på elkjop.no og det er ikke en eneste elkjøp som har den på lager i følge nettsiden. Sjekket opp dette med samme jeg kom hjem og det sto tomt i elkjøpen jeg viste hadde inne også.

 

Skal kjøpe en til i morgen og det kan bli spennende og se om jeg får tak i en.

 

Noen her som vet om hvilke butikker som har dem på lager? Tenkte på rundt oslo,østfold,akershus,buskerud :)

Lenke til kommentar

Er det fortsatt vanskelig og finne noen butikker som har dem på lager?

Kjøpte min i går på en elkjøp. Dem hadde 3 stk igjen, Sjekket opp lagerstatus på elkjop.no og det er ikke en eneste elkjøp som har den på lager i følge nettsiden. Sjekket opp dette med samme jeg kom hjem og det sto tomt i elkjøpen jeg viste hadde inne også.

 

Skal kjøpe en til i morgen og det kan bli spennende og se om jeg får tak i en.

 

Noen her som vet om hvilke butikker som har dem på lager? Tenkte på rundt oslo,østfold,akershus,buskerud :)

 

Teknikkmagasinet viser ikke lagerstatus på nett..og det kan være noen butikker som har dem...ikke billigst..men..hvis man akkurat vil ha.

Lenke til kommentar

Spørgesmål: Av en eller annen grunn har alarmklokka mi bestemt seg for å kun vibrere. Kommer ikke noe lyd! Og ja, jeg har trippelsjekket at volumkontrollen ikke er dempet etc. Lyden funker ikke på standard alarmklokka som er med, og heller ikke på en app jeg lastet ned. Jeg har forresten avinstallert denne appen også, i mistanke om at det kunne være den som crippla standard klokka, men nei.

 

Etter å ha døgna på Gardemoen holdte jeg og madammen på å forsove oss til en Rage Against The Machine konsert pga. dette (jævlig) irriterende problemet.

 

Hjelp! :(

 

Regner med at du har sjekket at Alarmvolumet er riktig :) og ikke selve vanlig volum...eller om du har en app som styrer alle volumkontrollene?

 

Jeg ville også kontrollert om det hjelper å skifte lydfila.

Lenke til kommentar

1. Gå inn på gmail og/eller epost programmet til HTC og trykk menu og velg settings/innstillinger. Der skulle du kunne finne alt. Google synkronisering slår du av under Settings - Kontoer/synkronisering osv.

 

2. Menu - Settings/innstillinger - Trådløst og Nettverk - Mobile nettverk - Navn på aksesspunkt/APN

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Dette irriterer meg.

 

Når telefonen skrur seg av (noe den gjør alt for ofte grunnet elendig batt.) har jeg ingen mulighet for å sjekke om den er på bortsett fra å trykke power knappen. Telefonen, om den var slått av, skrur seg da på og lager ett helvetes leven om du ikke hadde den på lydløs fra før.

Telefonen har også for lite internminne. Blir fullt med en gang. Lurer på om det ligger filer igjen etter av-installering av apps da jeg ikke klarer å se hvor alle disse MB'ene forsvinner.

Er det noen som har prøvd å erstatte oppstartslyden med en lydløs fil slik at den ikke bråker når du skrur den på?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...