Gå til innhold

Ble sexavhengig av Wii Fit (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kritikken rettet mot hw/spillverket.no er kanskje gyldig i nokre tilfelle, men dette her er berre latterleg. Fleire populære spillsider på internasjonalt nivå som ser ut til å bli ansett som rimeleg bra, kotaku.com for eksempel, laga og mini-artikkel om akkurat denne nyheten.

At flere spillsider skriver om denne saken gjør den ikke noe mer interessant eller spillrelatert.

 

Det er agurknytt. En artikkel kun ment for å skaffe hits på siden ved en oppblåst overskrift, og slikt søppel hører ikke hjemme på seriøse spillsider.

Lenke til kommentar

Kritikken rettet mot hw/spillverket.no er kanskje gyldig i nokre tilfelle, men dette her er berre latterleg. Fleire populære spillsider på internasjonalt nivå som ser ut til å bli ansett som rimeleg bra, kotaku.com for eksempel, laga og mini-artikkel om akkurat denne nyheten.

At flere spillsider skriver om denne saken gjør den ikke noe mer interessant eller spillrelatert.

 

Det er agurknytt. En artikkel kun ment for å skaffe hits på siden ved en oppblåst overskrift, og slikt søppel hører ikke hjemme på seriøse spillsider.

 

Eg veit nok om idiotiske nyheiter, det er ein grunn til at eg ikkje les norske aviser lenger, men om nettsider skjermet ut alt mindre seriøst/relevant innhald, det vil si 80% av alle fjollete overskifter om korleis spill er rein vondskap eller "gutt drepte elever, spelte GTA", hadde ein gått glipp av ein del.

 

Kvifor skriker alle om korleis tek.no er i fritt fall og engelske sider er så mykje betre, når mange av dei større engelske sidene rapporter det same "søppelet"? Rett nok har eg merka at engelske sider har hatt mykje djupare testar, men akkurat på dette har no ikkje folk mykje å klage på.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...