Gå til innhold

Nattåpent (00.00-06.00) - for oss nattpostere!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Det er ikke bare, bare å surfe litt på internett lenger.

Sitter med hw.no, diskusjon, youtube, facebook, google+, spotify og msn(sånn for sikkerhetsskyld). Alikevell tenker jeg å se litt Boston Legal fordi jeg kjeder meg litt :p

Edit: og last.fm

Endret av 2ball_
Skrevet

Klarer ikke å sove... Skal kjøre fra Bergen til Sandnessjøen 108 mil i morgen, og vet jeg er nødt til å få sove tidligere i dag, og da klarer jeg selvfølgelig ikke å sove :(

Skrevet (endret)

Se Boston Legal!

ja det ser seg jo ikke selv.. Jeg såg 9 episoder i natt. og to tidligere i dag.

Noe som betyr at jeg skal begynne på episode 12 av sesong 1 omtrent en dag etetr at jeg begynte :)

Det er den nye favorittserien min uten tvil :D

Klarer ikke å sove... Skal kjøre fra Bergen til Sandnessjøen 108 mil i morgen, og vet jeg er nødt til å få sove tidligere i dag, og da klarer jeg selvfølgelig ikke å sove :(

Det beste er kanskje å legge seg i sengen og lese en bok. Etter en times tid er det letter å sove selv om man ikek er merkbart mye "treøttere". Bare boken ikke er for gøy da :p

Endret av 2ball_
Skrevet

Det er herlige biler å kjøre, så blir sikkert en fin tur. Får håpe på finvær, og minst mulig tull i trafikken. Hadde jeg hatt tid, så skulle du fått kommet på kaffe når du kjører igjennom Stjørdal på vei nordover. :p

Skrevet

Ja blir artig, hvis jeg blir trøtt kan jeg jo bare stoppe og sove litt. Er ikke verre. Planen er å kjøre fra Bergen rundt 14.00 , så er jeg framme mellom 6-8 om morgenen, tviler på det er mye trafikk da.

Skrevet

Leser for tiden Game of Thrones og da vet jeg med 100% sikkerhet jeg ihvertfall ikke får sove :p

Eg også :D Har ikkje komt så veldig langt enno, men kjenner at dette er MEGET bra saker.

Er berre livredd for å kome over spoilers :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...