Sewero Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Noen som vet om en savegame som innebærer at mappet er norge eller europa? Har lasta ned hele jorden, men vanskelig å komme seg til norge. + Noen som vet om en add on som forteller deg hvilket layer du er på? Bump
Sewero Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Ut i fra det jeg fikk testa nå så funker det Bedrock var på Y = 4
Bentein Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Hei! Jeg har lasten ned Beta 1.8.1 i dag, men har et stort problem. Jeg klarer ikke å koble på serveren til meg og dama. Eller rettere sagt, når jeg hoster på min pc kan jeg koble på, men hun finner meg ikke. Og vice verca når hun hoster. Hadde ingen problemer med dette på tidligere versjoner, så lurer litt på hva som kan være feil. Noen som vet noe? takk!
MartinF Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Har fått spilt endel med 1.8 nå, og hos meg så kjører faktisk spillet bedre enn 1.7.3. Jeg spiller i OS X.
Leo_Khenir Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Opplever heller ikke noe mer FPS-dropp enn i 1.7.3. Flyter smuuuud hos meg.
frds Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Har fått spilt endel med 1.8 nå, og hos meg så kjører faktisk spillet bedre enn 1.7.3. Jeg spiller i OS X. Merker det samme. 1
Grøgger Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Får hele tiden out of memory krasjen! Til og med mine 8g ram! WRAH
0Marius Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Får hele tiden out of memory krasjen! Til og med mine 8g ram! WRAH Jeg hadde dette problemet før. Viste seg at jeg hadde 32bit versjonen av java installert, og jeg har 64bit versjonen av windows. etter at jeg uinstallerte 32bit versjonen og lastet ned og installerte 64bit java virker alt perfekt.
Puke Nukem Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 WHaaat? jeg spawna på et map helt uten dyr? :O how to find food then? er jo ikke noe morro å springe rundt med et halvt hjerte....
Snasent Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Begynte å le når jeg så på endringene som var gjort i 1,8. -Removed Herobrine. LOL
frds Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Har installert 1.8 på serveren nå og det funker helt greit. Eneste som er at health regen ikke virker, er dette likt for alle eller kommer det en fiks for dette, da ingen på serveren er interessert i å farme mat..
Leo_Khenir Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Begynte å le når jeg så på endringene som var gjort i 1,8. -Removed Herobrine. LOL Dette har vel stått i patch notes siden 1.3 eller noe. Men det er fortsatt morsomt.
Puke Nukem Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Ingen sauer jo Hvordan skal jeg få skaffa meg seng da?
vesleengen Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Dobbeltrykke W for å løpe er egentlig en vannvittig dårlig løsning. Fikk en stygg erfaring nå nettopp... Står og skal hakke ut 2 diamanter på en sykt høy kant. setter opp litt stein rundt så ikke diamantene skal falle nedi, i det jeg skal plassere meg for å hakke klarte jeg å trykke w 2 ganger litt for fort og endte med at det ene sprint steget sendte meg utenfor og ned i lava... Vips så var 2 stacks jern og 20 diamanter borte.. Normalt er man jo vant med å kunne trykke på w raskt for å komme et bittelite steg nærmere men nå ble det litt andre saker... Endermen er også utrolig irriterende da de total raserer NPC byen hver kveld.. Er masse hull i alle husene... Ingen sauer jo Hvordan skal jeg få skaffa meg seng da? 9 string gir 1 ull
AltF4 Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Ser jeg en kant klamrer jeg meg til Shift-tasten for harde livet. Men jeg er enig, det er fint å kunne sprinte men løsningen er litt dårlig.
FrankBjarne Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 Crouch og "C" og sprint på "SHIFT" kunne fungert bedre.
Mr. A Skrevet 15. september 2011 Skrevet 15. september 2011 (endret) Eller tappe ctrl mens man holder inne w for å sprinte. Endret 15. september 2011 av Mr. A
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå