Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På bildet pcgamer har av ghasts, så ser de små ut, men notch har nå sagt at de er 4x4x4 meter... Ser jo ikke så store ut?

Link

Tror han mente det er hvor stor plass som trengs for at de skal spawne.

 

hmm... Spørsmålet til han var: How big are ghasts exactly? The PC gamer preview made them look like they're about head-sized.

 

Svaret var: 4x4x4 meters.

 

Tolker dette til at de faktisk er 4x4x4...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Har begynt å spille nå jeg og, foreløpig bare singleplayer, men spillet er sykt avhengighetsskapende! Finnes det noen måte å vite om det er dag eller natt når man er nede i hula si? Eller må man opp og ut for å finne det ut?

I halloween oppdateringen som kommer kan vi lage ei klokke som viser når det er trygt å gå ut.

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

På bildet pcgamer har av ghasts, så ser de små ut, men notch har nå sagt at de er 4x4x4 meter... Ser jo ikke så store ut?

Link

Tror han mente det er hvor stor plass som trengs for at de skal spawne.

 

hmm... Spørsmålet til han var: How big are ghasts exactly? The PC gamer preview made them look like they're about head-sized.

 

Svaret var: 4x4x4 meters.

 

Tolker dette til at de faktisk er 4x4x4...

 

Annet svar:

 

tehvidja

@notch how much room?

 

notch

@tehvidja they should require 5*5*5 meters, but I haven't double checked it. They might spawn in 4*4*4

 

Men, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

Å der mistet jeg på en eller annen måte world 2....

23Mb og ~100timer... Gone...

Alfa ja...

 

Sinnsykt tungt å starte fra 0 igjen nå,

skjønner hvorfor folk bruker cheats/hacks...

 

Du får ta backup av saven din :)

Eg har reddet saven min mange ganger takket være backup. Mistet kanskje noen timer med arbeid, men det er bedre enn å miste alt =)

Lenke til kommentar

Multiplayeren er nogenlunde handicappet per dags dato. Enda flere bugs enn SMP, mange funksjoner som ikke funker (Mobs og Minecarts er to vesentlige).. ENDA! Det ryktes i at Halloween oppdateringen kommer med gull og grønne skoger til Multiplayeren.

 

Men for all del, elsker multiplayer fordiom. Er veldig koselig å være sosial samtidig som man bygger ting sammen med andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...