Gå til innhold

Den store Minecraft tråden! (Servere i førstepost, support i egne tråder!)


Anbefalte innlegg

Det var nok med å oppdatere java det er mye brdre nå

 

Skriv "dxdiag" i "kjør", i vinduet som kommer opp trykker du "Lagre all informasjon..."-knappen. Lagre filen på skrivebordet. Trykk på vår kjære "Svar"-knapp en plass her ↓

Så laster du opp .txt filen under "legg til vedlegg".

 

dxdiag.txt inneholder ikke personlig informasjon, bare informasjon om datamaskinen, skjermkort, cpu, driver versjon osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilder & oppdatering fra sirkel-prosjektet mitt, driver å bygger et lite slott å bo i nå, very much work in progress ! :p

Har riktignok juksa litt, med å bytte vanlige trær jeg har farma om til gran/furu/whatever wood som er mørkere, tho det gjelder for hele serveren og alle som er på den ;P

 

Mer bilder i spoiler!(inkludert dagsbilder, tok nattbilde for det var mindre å loade)

 

 

overview.png

castle_2011-03-01_02.42.32.png

castle_2011-03-01_02.43.03.png

castle_2011-03-01_02.45.25.png

castle_2011-03-01_02.45.45.png

 

 

 

castle_2011-03-01_02.49.55.png

Endret av arthoz
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bilder & oppdatering fra sirkel-prosjektet mitt, driver å bygger et lite slott å bo i nå, very much work in progress ! :p

Har riktignok juksa litt, med å bytte vanlige trær jeg har farma om til gran/furu/whatever wood som er mørkere, tho det gjelder for hele serveren og alle som er på den ;P

 

Mer bilder i spoiler!(inkludert dagsbilder, tok nattbilde for det var mindre å loade)

 

 

overview.png

castle_2011-03-01_02.42.32.png

castle_2011-03-01_02.43.03.png

castle_2011-03-01_02.45.25.png

castle_2011-03-01_02.45.45.png

 

 

 

castle_2011-03-01_02.49.55.png

wow... jeg blir nesten misunnelig :ermm:

Lenke til kommentar

Argh, seff tok det store fine huset mitt i 7 etasjer med fire tårn FYR pga litt uforsiktig med lavavollgraven min. Riktignok står rammeverket enda (bruker cobble som ramme, er usynlig innenfra og ser ganske kult ut fra utsiden, slik at rammen står enda, men fortsatt utrolig surt å måtte sette tilbake alle plankene i gulv, vegger og tak igjen.

Lenke til kommentar

Argh, seff tok det store fine huset mitt i 7 etasjer med fire tårn FYR pga litt uforsiktig med lavavollgraven min. Riktignok står rammeverket enda (bruker cobble som ramme, er usynlig innenfra og ser ganske kult ut fra utsiden, slik at rammen står enda, men fortsatt utrolig surt å måtte sette tilbake alle plankene i gulv, vegger og tak igjen.

 

Aahh... Kjipt :/ Blir mye hogging av trær framover da :D

Lenke til kommentar

Jeg ble faktisk så småhissig at jeg startet en ny verden. Litt kjipt med tanke på all tiden jeg har lagt ned i den som brant, både med tanke på det store huset, borgmuren rundt med tårn, samt at det er helt flatt på innsiden. Får se om jeg tar den opp senere.

 

I mens leker jeg meg med en ny verden, der jeg spawnet midt på en øde ørkenøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Seriøs? >< Selvfølgelig skriver jeg i seeds tingen. Men ja, så en liste over seeds som skulle ha forskjellige kule ting som store ørkener, store hav, kule fjell, etc etc, men så aldri noe av det selv.

 

Seeds betyr likt map, ikke nødvendigvis samme spawningpunkt. Sjekk koordinater med F3 eller tilsvarende for å komme til samme plass som er nevnt i trådene (mange mangler dette på forumet fordi den som poster ikke har fått det med seg heller).

Lenke til kommentar

Her driver jeg å bygger en koeslig liten bjørkehytta med hveranda og fossefall.

 

Jeg går og legger meg om kvelden, og når jeg står opp tar jeg og skikk utover det fine landskapet dat jeg ser at dette har blitt bygd mens jeg var borte i 12 timer :(

 

post-196392-0-93275300-1298990464_thumb.png

Lenke til kommentar

Her driver jeg å bygger en koeslig liten bjørkehytta med hveranda og fossefall.

 

Jeg går og legger meg om kvelden, og når jeg står opp tar jeg og skikk utover det fine landskapet dat jeg ser at dette har blitt bygd mens jeg var borte i 12 timer :(

 

post-196392-0-93275300-1298990464_thumb.png

 

Vær glad du ikke ble angrepet av tolvåringene på Griznah, da. Brukte dritlang tid på å flate ut en svær tomt (39x22 eller noe sånt) og dagen etter har de ødelagt alt. Ikke ble de bannet for griefing heller.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

hei det er robbe123 har bygge prosjekt med noen venner oleogrobin magga92 og sindrezuko

vi ønsker og utvidde tomten enda mer

biten vi vil ha har jeg markert og den er verdt ca 22g kan vi få den for 18g og 2diamant

håper vi får lov hilsen robbe123

 

hei.

eg heiter torstein Theodor og fant classic mode på 1001 spill og begynte å spille mykje der.

etter kvart så hadde eg bygd mykje og så fant eg ut at det var ein alpha som var mykje, mykje bedre.

etter eg såg på filmer på youtube så måtte eg bare få tak i det. etter det så har eg spilt det heile tida nesten.( 1/2 år nå) og nå spiller eg mest på beta, men eg vil prøve å spille med andre spillere også, og ikkje bare spille aleine. det å spille online var vanskeleg, heilt til eg fant denne serveren som var open. alt eg har lyst til nå er å game og game minecraft og få nye idear frå andre spillere.

 

eg bygger som regel mykje mekaniske ting med red dust, eks: tåg staion, supplise call og roller coaster(mellom mini og medium størrelse). men eg liker best å bygge det som får andre til å like. (liker ikkje bygge noko som ikkje andre liker.) eg har lest reglane opp til fleire gonger og for kvar gong eg leser dei, for kvar gong liker eg dei meir :).

 

eg har hakka og spaden klar til bruk og vil gjerne bruke dei til å bygge.

:) :) :) :)

 

Feil tråd?

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1256916

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Jeg sier bare seed : Bloodbank

 

Det er ikke nødvendig med kordinater , hele kartet er bare helt sprøtt, høye tynne fjell med store overheng, dype daler, masse fosser . huleinnganger og store åpninger i fjell. Gikk rundt i en hel minecraft dag, samtidlig kjørte jeg seeden 4 ganger for å se om jeg startet samme plass. 3 av 4 ganger startet jeg nesten på samme plass . + - 5 - 200 blokker unna

 

Her skal jeg hvertfall slå meg til ro :)

 

 

 

 

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar

hei.

eg heiter torstein Theodor og fant classic mode på 1001 spill og begynte å spille mykje der.

etter kvart så hadde eg bygd mykje og så fant eg ut at det var ein alpha som var mykje, mykje bedre.

etter eg såg på filmer på youtube så måtte eg bare få tak i det. etter det så har eg spilt det heile tida nesten.( 1/2 år nå) og nå spiller eg mest på beta, men eg vil prøve å spille med andre spillere også, og ikkje bare spille aleine. det å spille online var vanskeleg, heilt til eg fant denne serveren som var open. alt eg har lyst til nå er å game og game minecraft og få nye idear frå andre spillere.

 

eg bygger som regel mykje mekaniske ting med red dust, eks: tåg staion, supplise call og roller coaster(mellom mini og medium størrelse). men eg liker best å bygge det som får andre til å like. (liker ikkje bygge noko som ikkje andre liker.) eg har lest reglane opp til fleire gonger og for kvar gong eg leser dei, for kvar gong liker eg dei meir .

 

eg har hakka og spaden klar til bruk og vil gjerne bruke dei til å bygge.

 

 

Den er grei du, Berre ta deg en tur innom så ordne vi det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...