Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Dama" trekker seg unna


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"flertallet av jentene man møter på byen kan man rett og slett ikke stole på" Hva er dette for noe bullshit? Hvor har du det fra, spurt eller testet? Regner med at du ikke har gjort noen av delene.

Snakker av personlig erfaring. Og det er ikke bare jeg som opplever det sånn. Men det viktigste er å komme seg ut og ha det moro. Da er det uvesentlig at flertallet av jenter ute på byen er upålitelige, man drar ikke ut på byen for å møte en livsledsager, selv om jeg vet at det i enkelte, svært få tilfeller kan skje. Men sjansen for det er uhyre liten.

Lenke til kommentar

Selv om det finnes unntak, men vil si at de du får i senga samme kvelden du møter dem. De er ikke de du gifter deg med.. Men det finnes mange flotte personligheter å finne på byen! :D

 

Vet det er litt.. diskriminerende(?) å si at jenter som har ONS ikke er gifte-materialet, når jeg har det selv.. Men jeg skal heldigvis ikke gifte meg med meg :thumbup:

 

Over til TS! Ja, det er nok slutt. Det var et sex-forhold og du klarte ikke å holde interressen hennes..

Lenke til kommentar

"flertallet av jentene man møter på byen kan man rett og slett ikke stole på" Hva er dette for noe bullshit? Hvor har du det fra, spurt eller testet? Regner med at du ikke har gjort noen av delene.

Snakker av personlig erfaring. Og det er ikke bare jeg som opplever det sånn. Men det viktigste er å komme seg ut og ha det moro. Da er det uvesentlig at flertallet av jenter ute på byen er upålitelige, man drar ikke ut på byen for å møte en livsledsager, selv om jeg vet at det i enkelte, svært få tilfeller kan skje. Men sjansen for det er uhyre liten.

 

Ok, så du mener egentlig at du, kompisen og kompisen til kompisen møter jenter du mener er upålitelige på byen :) Det er stor forskjell på hva du roter deg bort i, og hvordan alle jentene er.

Lenke til kommentar

Synes det er ganske urettferdig at jenter blir kalt for tøser hvis de ligger med mange forskjellige folk, mens gutta for lov til "alt" uten å bli kalt for noe... Hvorfor er det slik?

Lenke til kommentar

Ok, så du mener egentlig at du, kompisen og kompisen til kompisen møter jenter du mener er upålitelige på byen :) Det er stor forskjell på hva du roter deg bort i, og hvordan alle jentene er.

Jeg snakker ikke om alle jenter, men flertallet av jentene på byen. Stor forskjell.

 

Jeg tror ikke du forstår hvor jeg vil ;)

Lenke til kommentar

Jeg har visst et hjerte av gull. Jeg sa til henne at vi kunne fortsette å bare være venner.

Vi fikk snakket ut om ting. Hun sa at sex bare var en livssnødvedighet for henne. Jojo, jeg skjønner jo det egentlig. Alle jentene jeg har datet endte med at vi hadde sex andre eller tredje gangen vi møttes. Men ja.. Hun sa også til meg at hun ikke hadde turt å si ifra om at hun hadde mistet følelser for meg og hun turte ikke å gjøre det slutt heller, og nok en gang beklaget hun. Hun ble litt sur for at jeg hadde fortalt om denne hendelsen til noen kompiser, fordi at nå tror kompisene mine at hun er løs/hore, men jeg har prøvd å fått dem til å slutte å kalle henne for det. :roll: Synes egentlig ingen jenter fortjener å bli kalt for det :)

 

Edit: Kom på en ting til. Foreldrene hennes er ganske religiøse og jeg fikk truffet dem hjemme hos henne et par ganger, og de gangene jeg var hos henne da la jeg merke til at foreldrene sendte meg litt sinte blikk og de var ikke noe særlig hyggelige, men jeg brydde meg ikke. Men fant ut av at foreldrene hadde sagt til henne at hun ikke fikk lov til å være sammen med meg, og at jeg var en "bad boy". Wtf tenkte jeg. Jeg er ikke religiøs og jeg sier ting rett ut hvis jeg har noe å si. Så hun jenten sa at foreldrene aldri ville ha akseptert meg.. Jaja, finnes allslags foreldre.

Endret av Thumb-Up
Lenke til kommentar

Synes det er ganske urettferdig at jenter blir kalt for tøser hvis de ligger med mange forskjellige folk, mens gutta for lov til "alt" uten å bli kalt for noe... Hvorfor er det slik?

 

Jenter kan mer eller mindre ligge med så mange de bare vil for min del så lenge det er snakk om folk de har møtt mer enn en gang .. ONS-jenter er jeg ikke imponert over, men selv dette vet jeg at er litt dobbeltmoral da jeg selv har hatt det.. :/ Er bare sånn :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...